fbpx

Πώς ξεχωρίζει ο ιδανικός μέντωρ και ποιος είναι ο ιδανικός mentee;

Πώς ξεχωρίζει ο ιδανικός μέντωρ και ποιος είναι ο ιδανικός mentee;

Πώς ξεχωρίζει ο ιδανικός μέντωρ;

Σωστο Λαθος
Ακούει και λειτουργεί σαν δεξαμενή ιδεών Υπερπροστατευτικός. Δεν πρέπει να αποτελεί λύτης όλων των προβλημάτων. Τα λάθη αποτελούν χρήσιμες εμπειρίες
Επισημαίνει σημεία βελτίωσης, εστιάζει στις συμπεριφορές του mentee και όχι στο χαρακτήρα του Αναλαμβάνει εργασίες, οι οποίες θα έπρεπε να γίνουν από τους μαθητευόμενους
Παρέχει βοήθεια στον τομέα της δικτύωσης, αλλά και γνώσεις σχετικά με τον τρόπο που λειτουργεί η αγορά Πιέζει και κατευθύνει τον μαθητευόμενο προς συγκεκριμένα μονοπάτια σκέψης
Διδάσκει μέσα από παραδείγματα και αξίες, είναι παράδειγμα ο ίδιος Επηρεάζει τους μαθητευόμενους στη λήψη επαγγελματικών αποφάσεων
Παρακινεί τους μαθητευόμενους να ξεπερνούν τα όριά τους Επιτρέπει σε φιλίες να επηρεάζουν την κρίση του
Προωθεί την ανεξαρτησία – παρακινεί τους μαθητευόμενους να μαθαίνουν μέσω εμπειρίας
Διδάσκει την ισορροπία μεταξύ εργασίας και προσωπικών αναγκών
Είναι περήφανος για τις επιτυχίες των μαθητευομένων του και αναγνωρίζει ότι μπορεί εκείνοι να τον ξεπεράσουν

Ποιος είναι ο ιδανικός mentee;

Σωστο Λαθος
Παίρνει πρωτοβουλίες. Αναγνωρίζει ότι χρειάζεται ένα μέντoρα και τον αναζητά Αποφεύγει τις δυσκολίες – μην περιμένεις από τον μέντορα να λύσει όλα τα προβλήματα για σένα
Αποφεύγει την τελειομανία – αποδέχεται ότι κάνει λάθη και μαθαίνει από αυτά Αποφεύγει τη δουλειά – μην περιμένεις από τον μέντορα να κάνει δουλειά που θα έπρεπε να κάνεις ο ίδιος
Διατηρεί τις ισορροπίες και έχει χρόνο για τους φίλους και την οικογένεια Παραμένει εκεί που αισθάνεται ασφαλής – Δοκίμασε νέες εμπειρίες και κάνε πράγματα που δεν έχεις ξανακάνει!
Δουλεύει σκληρά και δίνει πάντα τον καλύτερό του εαυτό Χρησιμοποιεί τη φιλία του με τον μέντορα για να δουλεύει λιγότερο
Υποστηρίζει τους συναδέλφους του τόσο σε προσωπικό όσο και σε επαγγελματικό επίπεδο Αποφεύγει να μιλά με το μέντορα για θέματα δυσάρεστα και προβλήματα επειδή φοβάται ότι δεν είναι αρκετά καλός – οφείλεις να είσαι ειλικρινής μαζί του
Αναλαμβάνει την ευθύνη για τη μακροπρόθεσμη εξυπηρέτηση του πελάτη, η δουλειά δεν ξεκινά και τελειώνει στην πώληση Εγωισμοί – πάντα υπάρχει ενδεχόμενο να διδαχθείς κάτι καινούριο από τον οποιοδήποτε
Επιδιώκει να συνεργάζεται με άτομα που έχουν μεγαλύτερη και διαφορετική εμπειρία από εκείνον
Αναζητά βοήθεια και συμβουλές αν έχει πρόβλημα με άγχος, υπερκόπωση ή κατάθλιψη