Customer Service & Customer Experience | Νοε. 2025

Το σεμινάριο διοργανώνεται από την projectyou σε συνεργασία με την TÜV HELLAS (TÜV NORD)

Ημερομηνίες

27/11/2025, 09:00 – 17:00

Διεξαγωγή

LIVE e-learning

Διάρκεια

8 ώρες

Περιγραφή Σεμιναρίου

Το σεμινάριο Customer Service & Customer Experience εστιάζει στην ουσιαστική μεταμόρφωση της εξυπηρέτησης πελατών από απλή παροχή υπηρεσιών σε στρατηγική δημιουργίας αξέχαστων εμπειριών. Οι συμμετέχοντες αποκτούν γνώσεις και πρακτικές δεξιότητες για να ενισχύσουν την ικανοποίηση, την αφοσίωση και την εμπιστοσύνη των πελατών τους, χτίζοντας μακροχρόνιες σχέσεις και φήμη.

Περιεχόμενα Σεμιναρίου

Πατήστε εδώ για να δείτε αναλυτικά τα περιεχόμενα
  • Ανάλυση διαδικασιών εξυπηρέτησης πελατών
  • Από το Service στην Ικανοποίηση και στην Εμπειρία Πελάτη (CX)
  • Η σημασία της πολυεπίπεδης επικοινωνίας με πελάτες
  • Τα μυστικά της επιτυχημένης τηλεφωνικής επικοινωνίας
  • Πελατοκεντρική φιλοσοφία – χτίσιμο εμπιστοσύνης & πιστότητας
  • Εφαρμογή πολιτικής εξυπηρέτησης πελατών – consistency & στρατηγική
  • Σχεδιασμός οργανωτικών δομών εξυπηρέτησης
  • Χρήση KPIs για αξιολόγηση της απόδοσης
  • Γνωριμία με τα βασικά χαρακτηριστικά των CRM συστημάτων
  • Κατηγοριοποίηση πελατών βάσει κερδοφορίας & σχέσης
  • Πελατειακές κατηγορίες: παλιοί, νέοι, γνωστοί, άγνωστοι, δυνητικοί
  • Ανάλυση των πηγών επικοινωνίας – πως αυτοματοποιούμε & απλοποιούμε
  • Αποτελεσματική επικοινωνία: το μήνυμα, τα μέσα, ο θόρυβος, ο πομπός & ο δέκτης
  • Ο ρόλος του τόνου φωνής, της ευεξίας, της σχέσης & του timing στην επικοινωνία
  • Βασικές δεξιότητες τηλεφωνικής διαπραγμάτευσης
  • Η επικοινωνία ως κόστος – πώς επηρεάζει την κερδοφορία
  • Διαχείριση απαιτητικών/εκνευρισμένων πελατών
  • Κατηγορίες δύσκολων πελατών
  • Τα «κουμπιά» διαχείρισης ανά προσωπικότητα
  • Βαθύτερα αίτια αντίδρασης και στρατηγικές αντιμετώπισης
  • Υποδειγματικά σενάρια – Role playing & προσωποποιημένο feedback

Απευθύνεται σε

Πατήστε εδώ για να δείτε σε ποιους απευθύνεται το σεμινάριο

Το σεμινάριο απευθύνεται σε:

  • Επαγγελματίες που εργάζονται σε τμήματα εξυπηρέτησης πελατών (frontline ή back office)
  • Υπαλλήλους γραφείων υποστήριξης, τηλεφωνικών κέντρων, helpdesks
  • Υπεύθυνους λογαριασμών, εξυπηρέτησης B2B ή B2C
  • Στελέχη πωλήσεων, διαχείρισης έργων, και τεχνικής υποστήριξης
  • Επιχειρηματίες και ελεύθερους επαγγελματίες που έχουν καθημερινή επαφή με πελάτες

Εισηγητής

Πατήστε εδώ για να δείτε ένα σύντομο βιογραφικό των εισηγητών

Κατερίνα Θεοφανίδου

  • BSc Βιομηχανική Διοίκηση & Τεχνολογία
  • MSc Διαχείριση Ενέργειας & Προστασία Περιβάλλοντος
  • Ιδιοκτήτρια της projectyou
  • Πιστοποιημένη εκπαιδεύτρια ενηλίκων από τον ΕΟΠΠΕΠ και από το DIHK
  • Πιστοποιημένη Project Management IPMA-D
  • Πιστοποιημένη Green Project Manager GPM-b
  • Σύμβουλος υφιστάμενων και startup επιχειρήσεων – πάνω από 2.000 επιχειρηματίες
  • Εκπαιδεύτρια ενηλίκων από το 2007: Project Management, Green Project Management, Microsoft Project, Επιχειρηματικότητα, Καινοτομία, Εκπαίδευση εκπαιδευτών, Τεχνικές παρουσιάσεων, Επικοινωνία και γλώσσα σώματος, Soft skills
  • Πρόεδρος του IPMA Greece (International Project Management Association Greece)
  • Γενική Γραμματέας του ILME – Ινστιτούτο Logistics Management Ελλάδας 2019-2025
  • Business Development Consultant
  • Διδασκει στο Μεταπτυχιακό Project Management ΠΑΠΕΙ

Πρόγραμμα Εκπαίδευσης

Πατήστε εδώ για να δείτε το αναλυτικό πρόγραμμα
Πέμπτη 27.11.25 09.00 – 17.00

Τρόπος Παρακολούθησης

LIVE e-learning

Κόστος Σεμιναρίου

Το κόστος συμμετοχής είναι 130€.

Επιπλέον, παρέχονται εκπτώσεις:

  • Για ομαδικές εγγραφές 3 ατόμων και άνω (ιδιώτες)
  • Για εργαζόμενους της ίδιας επιχείρησης (εταιρικές συμμετοχές)

Κόστος Σεμιναρίου

Το κόστος συμμετοχής είναι 130€.

Ειδικές εκπτώσεις παρέχονται σε όσους επιλέξουν συμμετοχή σε παραπάνω από ένα σεμινάρια της Ακαδημίας.

Επιπλέον, παρέχονται εκπτώσεις:

  • Για ομαδικές εγγραφές 3 ατόμων και άνω (ιδιώτες)
  • Για εργαζόμενους της ίδιας επιχείρησης (εταιρικές συμμετοχές)

Παροχές

Σε όλους τους συμμετέχοντες θα δοθεί πλούσιο εκπαιδευτικό υλικό και βεβαίωση παρακολούθησης.

Επικοινωνία

Για διευκρινίσεις και εγγραφές μπορείτε να επικοινωνήσετε τηλεφωνικά στα 6977999254, 6943819013 και μέσω email στο info@projectyou.gr.

    Αίτηση Συμμετοχής στο σεμινάριο

    Όνομα *
    Επίθετο *
    Εταιρεία
    Θέση στην εταιρεία *
    Τηλέφωνο επικοινωνίας *
    Email *
    Πως ενημερωθήκατε για αυτό το σεμινάριο *

    Στοιχεία τιμολόγησης
    ΑπόδειξηΤιμολόγιο
    Διεύθυνση
    ΤΚ
    Πόλη
    Εταιρεία
    Αντικείμενο
    ΑΦΜ
    ΔΟΥ
    Διεύθυνση
    ΤΚ
    Πόλη
    Υπεύθυνος Επικοινωνίας
    Τηλέφωνο
    Email Αποστολής Τιμολογίου


    Τρόποι Πληρωμής

    Για τη δέσμευση της θέσης σας, θα πρέπει να καταβληθεί το ποσό συμμετοχής. Η κατάθεση μπορεί να γίνει είτε μέσω του τραπεζικού μας λογαριασμού στην Alpha Bank IBAN GR7501 4018 8018 8002 3300 00131 (Δικαιούχος projectyou ltd), είτε με τη χρήση πιστωτικής κάρτας επιλέγοντας ένα από τα ακόλουθα πακέτα.

    Μυστικά και Εργαλεία για Επιτυχείς Παρουσιάσεις και Ομιλία σε Κοινό

    gtag('config', 'AW-728311533');