fbpx gtag('config', 'AW-728311533');

Δωρεάν Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα: «Manager Κοινωνικής Επιχείρησης» στη Δράμα

Ημερομηνίες

17/12/2019 – 25/01/2020

Τοποθεσία

Επιμελητήριο Δράμας

Διάρκεια

5 ώρες/ημέρα (15:00 – 20:00)

50 ώρες

Πρόσκληση

Το Επιμελητήριο Δράμας ως εταίρος του έργου «“ReinFORCE SOCIAL Entrepreneurial Spirit through setting up Innovative Support Structures in the cross-border Territory” και ακρωνύμιο «SOCIAL FORCES» υλοποιεί πρόγραμμα επιμόρφωσης στελεχών και επαγγελματιών στην ίδρυση και λειτουργία επιχειρήσεων και καθοδήγησης στην ανάπτυξη επιχειρηματικών σχεδίων στο πεδίο της κοινωνικής οικονομίας. Στο πλαίσιο αυτό

ΠΡΟΣΚΑΛΕΙ

 

α) μέλη ή απασχολούμενους σε κοινωνικές επιχειρήσεις ή συνεταιρισμούς

β) απόφοιτους ή ανέργους

γ) απασχολούμενους που θέλουν να ασχοληθούν με την Κοινωνική Οικονομία

να συμμετάσχουν ως ωφελούμενοι του έργου Social Forces και ειδικότερα να λάβουν μέρος στις εξής δράσεις:

 

1. Δωρεάν επιμορφωτικό πρόγραμμα στο Επιμελητήριο Δράμας με τίτλο: «Manager Κοινωνικής Επιχείρησης» και διάρκεια 50 ωρών (10 ημέρες από 5 απογευματινές ώρες) για είκοσι (20) άτομα. (Θα προτιμηθούν οι διαμένοντες στον νομό Δράμας)

2. Καθοδήγηση των συμμετεχόντων να εκπονήσουν Business Plan για την επιχειρηματική τους ιδέα. Οι ιδέες που θα προχωρήσουν σε υλοποίηση θα υποστηριχτούν από την Projectyou και από άλλες εταιρείες χορηγούς.

 

Θα εκπαιδευτείτε με θεωρία και ασκήσεις στα εξής καίρια ερωτήματα των υποψήφιων επαγγελματιών και επιχειρηματιών:

– Τι επιχειρηματικές ιδέες θα ευδοκιμήσουν στην περιοχή μου;

– Πως μπορώ να βρω καινοτόμες επιχειρηματικές ιδέες;

– Πως μπορώ να ελέγξω πριν προχωρήσω ότι θα είναι βιώσιμες;

– Πως θα κάνω ένα business plan;

– Πώς να στήσω την επιχείρηση μου;

– Τι μορφή εταιρείας μου ταιριάζει, Ατομική, ΟΕ, ΕΠΕ, ΙΚΕ, ΚΟΙΣΠΕ, ΚΟΙΝΣΕΠ, Συνεταιρισμός, ΑΜΚΕ;

– Τι κεφάλαια χρειάζομαι και που θα τα βρω;

– Σε τι επιδοτήσεις μπορώ να υπολογίζω;

– Πώς να επιλέξω τους συνεταιριστές και συνεταίρους μου;

– Πως θα κάνω το marketing plan, πως θα αξιοποιήσω το digital marketing;

– Πως θα διοικήσω και θα ενδυναμώσω το προσωπικό;

 

Το αναλυτικό ωρολόγιο του σεμιναρίου έχει ως εξής:

 

Διδακτική ενότητα Θεματική ενότητα Διάρκεια σε ώρες
 

 

1η: Εισαγωγή στην έννοια της Κοινωνικής Επιχειρηματικότητας (Διάρκεια: 10 ώρες)

1.1 Εννοιολογική οριοθέτηση της Κοινωνικής Οικονομίας  

5

1.2 Κοινωνική Οικονομία και Κοινωνική Επιχειρηματικότητα στην Ευρώπη
1.3 Θεσμικό πλαίσιο της κοινωνικής επιχειρηματικότητας στην Ελλάδα  

5

1.4 Θεσμικό πλαίσιο της κοινωνικής επιχειρηματικότητας στη Βουλγαρία
 

 

 

 

2η: Βασικά θέματα διοίκησης Κοινωνικών Επιχειρήσεων (Διάρκεια: 15 ώρες)

2.1 Βασικές έννοιες Στρατηγικού Μάνατζμεντ  

 

5

2.2 Οργανωτική δομή κοινωνικών επιχειρήσεων και εισαγωγή στις αρχές διοίκησης επιχειρήσεων- Διαχείριση Ανθρώπινου Δυναμικού στις κοινωνικές επιχειρήσεις (ιδιαιτερότητες) και Επιχειρηματική Ηθική στην κοινωνική οικονομία
2.3 Φορολογικά και ασφαλιστικά θέματα στην Ελλάδα και στη Βουλγαρία 5
2.4 Χρηματοοικονομική διαχείριση κοινωνικών επιχειρήσεων – αξιοποίηση μικροπιστώσεων  

 

5

2.5 Επιχειρηματική δικτύωση – Συνεργασίες
2.6 Μέθοδοι αποτίμησης και αξιολόγησης επενδύσεων
 

 

3η: Οργανωσιακή Συμπεριφορά (Διάρκεια: 10 ώρες)

3.1 Εισαγωγή – Θεωρίες ανθρώπινης συμπεριφοράς  

5

3.2 Προσέλκυση & επιλογή υποψηφίων μελών ή/και εργαζομένων
3.3 Εύρεση, διαχείριση και κινητοποίηση εθελοντών
3.4 Διερεύνηση αναγκών εκπαίδευσης και συμβουλευτικής υποστήριξης εργαζομένων και μελών  

5

3.5 Ανάπτυξη Ομάδων & Επικοινωνία
3.6 Ηγεσία – Ανάπτυξη ηγετών – αξιοποίηση μεντόρων
 

4η: Marketing (Διάρκεια: 10 ώρες)

4.1 Έννοια και περιεχόμενου του Μάρκετινγκ  

5

4.2 Μίγμα Μάρκετινγκ
4.3 Στρατηγική Μάρκετινγκ
4.4 Η συμπεριφορά των καταναλωτών 5
4.5 Τμηματοποίηση της αγοράς
 

5η: Εξαγωγές (Διάρκεια: 5 ώρες)

5.1 Βασικές  Έννοιες εξαγωγικού εμπορίου  

5

5.2 Διάγνωση Εξαγωγικής Ετοιμότητας – νέες τεχνολογίες και υποβοήθηση εξαγωγών
5.3 Τελωνειακές & Φορολογικές Διαδικασίες
ΣΥΝΟΛΟ 50

 

Το σεμινάριο θα πραγματοποιηθεί στην Αίθουσα εκδηλώσεων του Επιμελητηρίου Δράμας και κατά τη διάρκειά του θα διανεμηθεί στους συμμετέχοντες εκπαιδευτικό υλικό.

Μετά το πέρας του σεμιναρίου οι συμμετέχοντες θα λάβουν βεβαίωση παρακολούθησης.

 

Το έργο “ReinFORCE SOCIAL Entrepreneurial Spirit through setting up Innovative Support Structures in the cross-border Territory” και ακρωνύμιο «SOCIAL FORCES» υλοποιείται από εταιρικό σχήμα με επικεφαλής εταίρο ΑΝ.ΡΟ ΑΕ (Ελλάδα) και με τη συμμετοχή των εξής φορέων:

  • ΔΗΜΟΣ ΧΑΣΚΟΒΟ (Βουλγαρία)
  • ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ ΞΑΝΘΗΣ (Ελλάδα)
  • ΓΝΩΣΗ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗ ΑΣΤΙΚΗ ΜΗ ΚΕΡΔΟΣΚΟΠΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ (Ελλάδα)
  • ΕΜΠΟΡΙΚΟ ΚΑΙ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΟ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ ΧΑΣΚΟΒΟ (Βουλγαρία)
  • ΕΝΩΣΗ ΑΝΑΣΥΓΚΡΟΤΗΣΗΣ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ (Βουλγαρία)
  • ΣΧΟΛΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ, ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ PLOVDIV “PAISIIHILENDARSKI” (Βουλγαρία)
  • ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ – ΤΜΗΜΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ (Ελλάδα).

 

Στόχος του εν λόγω έργου είναι η συνεργασία σε επίπεδο των περιφερειακών πολιτικών και των τοπικών πρωτοβουλιών για την προώθηση και τη στήριξη της κοινωνικής επιχειρηματικότητας, μέσω του σχεδιασμού κοινών δραστηριοτήτων προώθησης και ανάπτυξης της Κοινωνικής Οικονομίας και της διασυνοριακής συνεργασίας με στόχο τη δημιουργία καινοτόμου Δομής που θα ενεργεί ως ηλεκτρονικό σημείο υποστήριξης (HelpDesk) στην Ελλάδα και τη Βουλγαρία.

 

Το έργο χρηματοδοτείται από το Διασυνοριακό Πρόγραμμα “INTERREG V-A GREECE – BULGARIA 2014-2020 COOPERATION PROGRAMME”, στον άξονα προτεραιότητας 4 και συγκεκριμένα στο Θεματικό Στόχο 9 – Promoting social inclusion, combating poverty and any discrimination (Προώθηση της κοινωνικής ένταξης, καταπολέμηση της φτώχειας και κάθε είδους διάκρισης) και ειδικότερα της επενδυτικής δραστηριότητας 9c. Παροχή υποστήριξης σε κοινωνικές επιχειρήσεις.

 

Το έργο Social Forces αφορά στη διοίκηση κοινωνικών επιχειρήσεων και ως εκ τούτου προτεραιότητα θα δοθεί σε μέλη και εργαζόμενους κοινωνικών επιχειρήσεων. Πέραν αυτών όμως η πρόσκληση αφορά, νέους, ανέργους, αποφοίτους ΑΕΙ που αποζητούν εργασιακή εμπειρία και επιπλέον δεξιότητες. Ως εκ τούτου βασική προϋπόθεση συμμετοχής στο έργο είναι οι υποψήφιοι να ανήκουν σε μια από τις εξής ομάδες δυνητικών ωφελουμένων:

  1. Μέλη ή απασχολούμενοι σε κοινωνικές επιχειρήσεις
  2. Άνεργοι, μέλη ή εθελοντές κοινωνικών επιχειρήσεων
  3. Άνεργοι, μη μέλη κοινωνικών επιχειρήσεων

 

Κριτήρια επιλογής επωφελούμενων:

 

ΘΕΣΗ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΜΟΡΙΑ
Μέλος  ή και απασχολούμενος 15
Εθελοντής 10

 

ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΜΟΡΙΑ
Ναι 10
Όχι 0

 

ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ / ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ ΣΕ ΘΕΜΑΤΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ  

ΜΟΡΙΑ

Ναι 5
Όχι 0

 

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΜΟΡΙΑ
Πρωτοβάθμια εκπαίδευση 0
Δευτεροβάθμια εκπαίδευση – Μεταδευτεροβάθμια (ΙΕΚ, κλπ) 10
ΠΕ/ΤΕ 15
Μεταπτυχιακό 20
Διδακτορικό 25

 

ΑΝΕΡΓΙΑ ΜΟΡΙΑ
Άνω των 12 μηνών 5
Κάτω των 12 μηνών 0

 

 

Υποβολή Αιτήσεων εκδήλωσης ενδιαφέροντος:

Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να υποβάλουν την Αίτηση Συμμετοχής που παρατίθεται στην παρακάτω φόρμα  της παρούσας πρόσκλησης, έως την 14/12/2019.

Εγγραφές

Το σεμινάριο έχει ολοκληρωθεί

Δείτε εδώ τα νέα μας σεμινάρια

Αγησίλαος Βερούτης

agis-veroutis-298x300

Founder & CEO, grammateia.gr

Διπλωματούχος Μηχανολόγος Μηχανικός, Μεταπτυχικά Οικολογική βιομηχανική παραγωγή.
MPhil Mech.E. – Cranfield Institute of Tech. UK, | BEng Mech.E. Stevens Institute of Tech.
Έζησε & εργάστηκε 17 έτη στις ΗΠΑ ως Management Consultant σε πολυεθνικές & οργανισμούς
- Προεδρικό Συμβούλιο για Αειφόρο Ανάπτυξη επί Πρ. Κλίντον
- DOD, EPA, DOE (USA)
- MOD (UK)
- Visiting Lecturer για Sustainability σε Αμερικανικά πανεπιστήμια
Επέστρεψε το '99 ως διευθύνων σύμβουλος για 5 χώρες σε Αμερικανική πολυεθνική. Από το 2003 επιχειρεί σε Internet Platforms, Telecommunications & Artificial Intelligence. Αρθρογραφεί στο capital.gr για επιχειρ/τα & τεχνολογία από το 2010.

Αναστάσιος Τσικουράκης

Tsikourakis_Snastasios

Associate Manager, Dialectica

Ο Αναστάσιος Ιάσων Τσικουράκης είναι Associate Manager στη Dialectica και είναι απόφοιτος του τμήματος Βιομηχανικής Διοίκησης και Τεχνολογίας του Πανεπιστημίου Πειραιώς. Είναι πιστοποιημένος από το International Project Management Association κατά IPMA-D. Τέλος, έχει κάνει ένα mini MBA από το New York College και παρακολουθεί εκπαίδευση από το Leadership Academy.

Γιάννης Αγγελάκης

photo aggelakis

Founder, Engage Media

 Γιάννης Αγγελάκης - Ιδρυτής της Engage Media και σύμβουλος επιχειρήσεων σε θέματα εμπορικού σχεδιασμού και ανάπτυξης μέσω ψηφιακών υποδομών. Διαθέτει εκτεταμένη διδακτική εμπειρία εκπαιδεύοντας στελέχη εταιριών και σπουδαστές πάνω σε θέματα ψηφιακού marketing, τεχνητής νοημοσύνης, ηλεκτρονικού εμπορίου και ψηφιακού μετασχηματισμού (digital transformation) Είναι πτυχιούχος του Τμήματος Επικοινωνίας Μέσων και Πολιτισμού του Παντείου Πανεπιστημίου, με ειδίκευση στο Μάρκετινγκ και για δεκαετίες δραστηριοποιείται επαγγελματικά στον τομέα των digital & interactive media. Έχει διατελέσει υψηλόβαθμο στέλεχος σε σημαντικές εταιρίες όπως Forthnet, και Καθημερινή ενώ παράλληλα  κατέχει τη θέση του Διευθυντή Μάρκετινγκ στην εταιρία πληροφορικής Data Consulting.

Βασίλης Σιγάλας

vasilis-sigalas

Μηχανολόγος – Μηχανικός, Πιστοποιημένος Logistics Manager στο ELA, Warehouse & Transport manager KORE SA, Logistics operation consultant, Α. Μέλος του ΔΣ στο ILME, Εισηγητής σεμιναρίων Warehousing και Transportation.

Αργυρώ Μπούρμπουλα

argyro-bourboula

Η Αργυρώ είναι πτυχιούχος του τμήματος Πολιτικής Επιστήμης και Δημόσιας Διοίκησης του ΕΚΠΑ.
Μιλάει σε υψηλό επίπεδο την αγγλική γλώσσα και γνωρίζει σε καλό επίπεδο τη γαλλική.
Έχει συμμετάσχει και βραβευτεί σε προγράμματα που απευθύνονται σε μαθητές και φοιτητές.
Στην projectyou έχει αναλάβει τη θέση του Project Manager.
Κατέχει πιστοποίηση στο πιάνο και την αρμονία.
Διδάσκει εθελοντικά μαθητές της δευτεροβάθμιας.
Στον ελεύθερό της χρόνο ασχολείται ερασιτεχνικά με το θέατρο.

Εύη Προκόπη

EvipRo

Managing Director της Skema Projects

Η Δρ. Εύη Προκόπη έχει ζήσει σε 6 χώρες και έχει συνεργαστεί με ανθρώπους από 58 χώρες. Έχει πολυετή εμπειρία στο recruitment, την εκπαίδευση, το coaching, την ηγεσία και τη διαχείριση ομάδων σε εταιρείες Fortune 100 και start-ups.
Η Εύη έχει γράψει δύο βιβλία, είναι συχνά προσκεκλημένη σε διεθνή συνέδρια ως ομιλήτρια ενώ είναι η νεότερη Ελληνίδα που μίλησε ποτέ στο Παγκόσμιο Συνέδριο του Project Management Institute. Είναι η μόνη Ελληνίδα που έχει μπει στη λίστα των World’s Top 100 HR Influencers 2020, έχει τιμηθεί με το βραβείο Best Leadership 2021 και 2022 και με το βραβείο Best Management Consulting 2023 από το περιοδικό CEO Today. Επίσης, θεωρείται μία από τους 41 Future of Work Experts παγκοσμίως.
Ως πιστοποιημένη Coach, Μέντορας στο Women in Tech και Managing Director της Skema Projects, της καλύτερης εταιρείας εκπαιδεύσεων σε Soft Skills, σύμφωνα με το περιοδικό Corporate Vision, θέλει να ενδυναμώνει τους ανθρώπους ώστε να πετυχαίνουν τους στόχους τους.

Κατερίνα Θεοφανίδου

katerina_500x399_grayscale

Η Κατερίνα Θεοφανίδου είναι πτυχιούχος του τμήματος Βιομηχανικής Διοίκησης και Τεχνολογίας του Πανεπιστημίου Πειραιά με μεταπτυχιακό στη Διαχείριση Ενέργειας και Προστασία Περιβάλλοντος από το ΕΜΠ και το Πανεπιστήμιο Πειραιά.

Μετά από μια επιτυχημένη 10ετή πορεία σε πολυεθνικές και μεγάλες ελληνικές εταιρίες, όπως BP Hellas, Ελληνογερμανικό Επιμελητήριο, ΕΡΤ Α.Ε., Alpha Δορυφορική Τηλεόραση, DEKRA Akademie κ.ά., αλλά και ως εισηγήτρια σε εκπαιδευτικά σεμινάρια, αποφασίζει το 2009 να ιδρύσει την πρώτη της επιχείρηση, την projectyou Συμβουλευτική Οργανωτική ΕΠΕ με αντικείμενο την εκπαίδευση και την παροχή συμβουλευτικών υπηρεσιών, στην οποία είναι ιδιοκτήτρια και Διευθύντρια. www.projectyou.gr

Από το 2011, με μια ομάδα έμπιστων συνεργατών, ιδρύει τρία start-ups: metagora.gr, agorathermansis.gr, 3S4S Εφαρμογές ΕΠΕ.

Η projectyou βραβεύτηκε πρόσφατα από τον Σύνδεσμο Διαφημιζομένων Ελλάδας με το Αριστείο Εταιρικής Υπευθυνότητας στην κατηγορία Υποστήριξη Νεανικής Επιχειρηματικότητας για την προσφορά της με τη διενέργεια δωρεάν Εργαστηρίων Επιχειρηματικότητας σε επίδοξους επιχειρηματίες. http://www.aristia-sde.gr/

Η Κατερίνα είναι Σύμβουλος Επιχειρηματικότητας νεοφυών επιχειρήσεων και Μέντωρ νέων επιχειρηματιών. Έχει συμβουλέψει πάνω από 1.200 επίδοξους και νέους επιχειρηματίες σε σεμινάρια, εργαστήρια και προσωπικές συναντήσεις συμβουλευτικής (mentoring).

Συνολικά έχει οργανώσει πάνω από 16 Εργαστήρια Επιχειρηματικότητας και Κοινωνικής Επιχειρηματικότητας, αλλά και 30 Εργαστήρια Επιχειρηματικότητας για Προχωρημένους από το Φεβρουάριο του 2012 έως σήμερα με αιτήσεις συμμετοχής που συνολικά ξεπερνούν τις 2.000! Σε αυτά τα εργαστήρια συμμετείχε ως εισηγήτρια και μέντορας υποστηρίζοντας επιχειρηματικές ομάδες που κέρδισαν βραβείο ή πολύ καλή θέση στη βαθμολογία.

Έχει συνεργαστεί με τα ΤΕΙ Πάτρας, ΤΕΙ Αθήνας και ΤΕΙ Πελοποννήσου για την οργάνωση Εργαστηρίων Επιχειρηματικότητας στους φοιτητές των ΤΕΙ, όπου συμμετείχαν συνολικά 150 φοιτητές. Το 2014 συνεργάστηκε εκ νέου με το ΤΕΙ Πελοποννήσου για την καθοδήγηση (mentoring) 60 φοιτητών για τη σύνταξη επιχειρηματικών σχεδίων.

Υπήρξε επίσης μέντορας στο διαγωνισμό StartingUP που διοργάνωσε το ΚΕΠΝΕΤ το Νοέμβριο του 2012, με την ομάδα της να κερδίζει το ένα από τα τρία βραβεία της διοργάνωσης.

Η Κατερίνα είναι πιστοποιημένη Project Management Associate IPMA–D (International Project Management Association) από το 2008 έως σήμερα, με εμπειρία τόσο στη διαχείριση έργων όσο και στην εκπαίδευση project management που οδηγεί και στην πιστοποίηση σύμφωνα με το IPMA. Διδάσκει Project Management και Microsoft Project σε ανοικτά και ενδοεπιχειρησιακά σεμινάρια.

Είναι επίσης πιστοποιημένη εκπαιδεύτρια ενηλίκων μη τυπικής εκπαίδευσης από τον ΕΟΠΠΕΠ και από την Κεντρική Ένωση Επιμελητηρίων της Γερμανίας (DIHK e.V.).

Η Κατερίνα είναι Πρόεδρος του International Project Management Association IPMA Greece - Ελληνικό Δίκτυο Διαχειριστών Έργων, καθώς και Γενική Γραμματέας του ILME (Ινστιτούτο Logistics Management Ελλάδας).

Κώστας Θεοφανίδης

Photo KThsq_g

Σπούδασε Μηχ/γος Ηλ/γος στο Πολυτεχνείο Θεσσαλονίκης και τελείωσε MSc στη Βιομηχανική Διοίκηση στο Brunel University στο Λονδίνο. Εργάστηκε σε διάφορες διευθυντικές θέσεις (Operations, Sales, Projects, Logistics, Transportation, Engineering) στις εταιρείες Mobil, BP, Bovis Lend Lease, ΕΛΠΕ). Ηγήθηκε στις Βρυξέλλες (1997-8) σε πανευρωπαϊκό project της ΒΡ για τον ανασχεδιασμό των Logistics και Μεταφορών. Από το 2012 δραστηριοποιείται ως Σύμβουλος ανάπτυξης επιχειρήσεων, Εισηγητής Σεμιναρίων, Σύμβουλος καριέρας και Μέντωρ.

Διετέλεσε Πρόεδρος του Πανελλήνιου Συλλόγου Συμβούλων Ασφαλούς Μεταφοράς Επικινδύνων Εμπορευμάτων (ΠΣΣΑΜΕΕ), εκπρόσωπος του ΤΕΕ στο Εθνικό Συμβούλιο Οδικής Ασφάλειας (ΕΣΟΑ), μέλος του ΔΣ της Ελληνικού Δικτύου Διαχειριστών Έργων (ΕΔΔΕ), μέλος του ILME, EEl, EBY.

Είναι εκπαιδευτής Project Management, πιστοποιημένος στο ΙPΜΑ-D. Είναι επίσης εισηγητής σε σεμινάρια Ηγεσίας, Management, Συμπεριφορών, Παρακίνησης, Λήψης αποφάσεων, Διαχείρισης ακινήτων, Καινοτομικής Σκέψης, Επιχειρηματικότητας, κλπ.

Συνιδρυτής της projectyou, metagora.gr, Agorathermansis.gr, 3s4s.gr, innovation-community.gr, ΚΟΙΝ.Σ.ΕΠ ΣΥΝΔΡΩ.

Εκπαιδευτής και Μέντωρ για νέους επιχειρηματίες- startups.

Αρθρογραφεί σε περιοδικά Logistics.

Λυκούργος Μανωλιάδης

rpt

Deputy General Manager, DIAKINISIS

Κάτοχος μεταπτυχιακού τίτλου Logistics από του Πανεπιστημίου Πειραιά και απόφοιτος του τμήματος Βιομηχανικής Διοίκησης και Τεχνολογίας. Για σχεδόν 13 χρόνια εργάστηκε στον χώρο των φαρμακευτικών και καταναλωτικών Logistics αναλαμβάνοντας θέσεις ευθύνης όπως του Υπεύθυνου Κέντρου Διανομής και Διεύθυνση Κέντρου Διανομής και Ανασυσκευασίας. Τον Μάιο του 2017 μετακινήθηκε στην εταιρεία ΔΙΑΚΙΝΗΣΙΣ αναλαμβάνοντας τη θέση Pharmaceutical Business Director ενώ από τον Ιούλιο του 2018 κατέχει τη θέση του Αναπληρωτή Γενικού Διευθυντή. Δηλώνει ευτυχής που ασχολείται με την επιστήμη των Logistics και παραμένει διψασμένος για βελτιώσεις και θαυμαστής των νέων τεχνολογιών.

Γεώργιος Μαλινδρέτος

malindretos-cv

Αντιπρύτανης Διοίκησης και Φοιτ. μέριμνας στo Xαροκόπειο Πανεπιστήμιο

O Γεώργιος Μαλινδρέτος είναι Αντιπρύτανης Διοίκησης και Φοιτ. μέριμνας στo Xαροκόπειο Πανεπιστήμιο καθώς επίσης και Aναπληρωτής Καθηγητής, στο Τμήμα Οικονομίας & Βιώσιμης Ανάπτυξης, με γνωστικό αντικείμενο τα Logistics-Δίκτυα Διανομών (Marketing). Κατέχει πτυχίο από το Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών του ΕMΠ (Συγκοινωνιολόγος), ΜSc in Logistics and Transportation στο Πανεπιστήμιο του Cranfield, UK και εκπόνησε τη διδακτορική του διατριβή στο Πάντειο Πανεπιστήμιο με αντικείμενο τον Ανασχεδιασμό των Επιχειρηματικών Διαδικασιών σε περιβάλλον Logistics. Έχει περισσότερα από 18 έτη διδακτική εμπειρία σε Προπτυχιακά και Μεταπτυχιακά Προγράμματα σε Πανεπιστημιακά Ιδρύματα της Χώρας (Χαροκόπειο, Ανοικτό Παν/μιο, Γεωπονικό, ΤΕΙ Αθήνας,κτλ), καθώς και στο Odessa National Maritime University στο πλαίσιο ευρωπαικού προγράμματος για τη εισαγωγή των Logistics στο Πανεπιστήμιο της Οδησσού (σημειώσεις του μεταφρασμένες στα ρωσικά διδάσκονται στο Παν/μιο). Έχει συμμετοχή σε διάφορα εθνικά και ευρωπαϊκά ερευνητικά έργα, διεθνή συνέδρια, ενώ κατέχει πολλές δημοσιεύσεις επιστημονικών άρθρων (έχει μάλιστα βραβευτεί σε Παγκόσμιο Συνέδριο στην Σλοβενία (MIC), με τον τίτλο του ‘best paper’ το 2011). Πρόσφατα εκδόθηκε υπό την επιστημονική επιμέλεια του το βιβλίο ‘Markets, Business and Sustainability’ (Bentham Publishers, UK) με συγγραφείς διακεκριμένους επιστήμονες από όλο τον κόσμο, καθώς και ηλεκτρονικό Βιβλίο του σχετικά με την Εφοδιαστική Αλυσίδα και Εξυπηρέτηση Πελατών (https://repository.kallipos.gr/handle/11419/5391). Έχει διδάξει πάνω από 200 ώρες σε προγράμματα κατάρτισης στελεχών επιχειρήσεων σε θέματα σχετικά με τα Δίκτυα Διανομής, Μarketing και Logistics, ενώ στο παρελθόν έχει αποτελέσει σύμβουλος, υπεύθυνος ή μέλος ομάδας έργου, με σκοπό την εφαρμογή των Logistics/Marketing σε ελληνικές επιχειρήσεις και οργανισμούς.

Βιολέτα Σαλαμπάση

salampasi

Dynamic Logistics Director and Accounting Assistant with 7+ years of experience helping organizations reach their full potential. Bringing forth a motivated attitude and a variety of powerful skills. Adept in various social media platforms and office technology programs. Committed to utilizing my skills to further the mission of a company. Adept in general accounting and finance transactions. Dedicated to identifying customer needs and delivering effective solutions to all problems. Excellent time management skills combined with superior knowledge of the customer service industry. Bilingual, hardworking, and ready to join my next team. Adept at making key decisions and working with other professionals to achieve goals and solve problems.

Νάγια Αντωνίου

Αντωνίου

Career Consulting & Organizational Psychology

Η Νάγια Αντωνίου είναι επαγγελματίας στον κλάδο του Career Consulting με εμπειρία στο human resources, το recruitment και τη διαχείριση Outplacement & Career Development προγραμμάτων.

Έχει MSc στις Διεθνείς & Ευρωπαϊκές Σχέσεις από το Πανεπιστήμιο Πειραιώς καθώς επίσης κατέχει Diploma στο Evidence-based Coaching με εξειδίκευση στο Career, Executive & Business Coaching και εξειδίκευση στην Οργανωσιακή Ψυχολογία από το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών.

Έχει συνεργαστεί με πολυεθνικές εταιρείες, Γραφεία Διασύνδεσης Ελληνικών Πανεπιστημίων και Μη Κερδοσκοπικούς Οργανισμούς, όπως η ActionAid Hellas & οι Γιατροί του Κόσμου.

Εξειδικεύεται στην Επαγγελματική Ανάπτυξη και την Αλλαγή Καριέρας, σε θέματα Διαχείρισης Άγχους, Αύξησης Επιδόσεων, Λήψης Αποφάσεων, Στοχοθεσίας και Ανάπτυξης Οριζόντιων Δεξιοτήτων (soft skills).

Έχει εκτεταμένη εμπειρία συνεργασίας με: Στελέχη & Ελεύθερους Επαγγελματίες συμβάλλοντας καθοριστικά στη Στοχοθεσία τους, την Ανάπτυξη των Επαγγελματικών τους Δεξιοτήτων & την Επαγγελματική τους Ανάπτυξη, με Ευάλωτες Κοινωνικές Ομάδες και την ένταξή τους στην αγορά εργασίας, φοιτητές / απόφοιτους πανεπιστημίων για την περαιτέρω εκπαίδευσή τους & καθορισμό της Σταδιοδρομίας τους.

Είναι Μέντορας @ ALLILONnet Network, Μέλος του Οικονομικού Επιμελητηρίου Ελλάδος & ενεργή εθελοντής της Κιβωτού του Κόσμου.