Ένα κατάστημα που κρατά το εμπόρευμά του μυστικό!

Ένα κατάστημα που κρατά το εμπόρευμά του μυστικό!

Κάποιες καινοτόμες ιδέες μπορεί να αλλάξουν τον κόσμο, να φέρουν μεγάλες αλλαγές στην καθημερινότητα πολλών ανθρώπων, να αλλάξουν ριζικά ολόκληρα συστήματα παραγωγής.
Κάποιες άλλες μπορεί να μην τα καταφέρουν τόσο καλά.
Όμως υπάρχουν και εκείνες που αν και δεν μπορούν να πετύχουν μεγάλες αλλαγές ωστόσο αξίζουν την προσοχή μας επειδή είναι ιδιαιτέρως πρωτότυπες ή και, γιατί όχι, επειδή είναι αστείες.

Μια τέτοια, αστεία, αλλά και επιτυχημένη ταυτόχρονα καινοτόμος επιχειρηματική ιδέα ήταν αυτή που εφάρμοσαν οι ιδιοκτήτες του ηλεκτρονικού καταστήματος The Somethig Store. Η ιδέα είναι απλή: πρόκειται για ένα ηλεκτρονικό κατάστημα στο οποίο μπαίνεις και αγοράζεις κάτι. Ακριβώς, κάτι! Αυτό το κάτι κανείς δεν το γνωρίζει και εδώ έγκειται η πρωτοτυπία του όλου εγχειρήματος. Όλα τα (άγνωστα) αντικείμενα που μπορεί να αγοράσει κανείς έχουν το ίδιο αντίτιμο: δέκα δολάρια. Από εκεί και ύστερα περιμένει ο πελάτης να δει τι θα του φέρει το ταχυδρομείο.

Η επιτυχία του εγχειρήματος, το κατάστημα έχει ήδη αποστείλει περισσότερα από 62.000 κουτιά με «κάτι» μέσα, έχει να κάνει με τρεις παράγοντες:

Ο ψυχολογικός παράγοντας: η έκπληξη είναι συνδεδεμένη με θετικά συναισθήματα και με την έννοια του δώρου περισσότερο παρά της αγοράς
Ο παράγοντας του κέρδους: το ηλεκτρονικό κατάστημα δεσμεύεται πως το αντικείμενο που θα παραλάβει ο πελάτης έχει μεγαλύτερη αγοραστική αξία από αυτή των δέκα δολαρίων που κατέβαλε
Ο οικονομικός παράγοντας: το ποσό που ζητείται από τον πελάτη είναι αρκετά μικρό, κάτι που επιτρέπει στους περισσότερους τον πειραματισμό και μειώνει το κόστος μιας ενδεχόμενης απογοήτευσης.

Κλειδί για την επιτυχία του εν λόγω ηλεκτρονικού καταστήματος είναι η επιλογή των προς αποστολή αντικειμένων. Πολλά από αυτά είναι χρήσιμα ή ευχάριστα για τον καθένα. Μερικά παραδείγματα αντικειμένων είναι: γυαλιά του σκι, σκουλαρίκια, τσάντες, γάντια, ρολόγια, αξεσουάρ και γκάτζετς.

Πηγή: http://www.moke.teiath.gr/kainotomia/index.php?option=com_content&view=article&id=75:2012-02-13-11-49-48&catid=56:2012-02-13-11-48-55