fbpx gtag('config', 'AW-728311533');

The LARGE Manager: Άρθρο του Κώστα Θεοφανίδη στο SUPPLY CHAIN & LOGISTICS Magazine

The LARGE Manager: Άρθρο του Κώστα Θεοφανίδη στο SUPPLY CHAIN & LOGISTICS Magazine

Γράφει ο Κώστας Θεοφανίδης

Έχουμε ήδη μπει στην εποχή που η νέα κανονικότητα θα είναι οι συνεχείς αλλαγές, οι αναταράξεις και οι κρίσεις είτε από τεχνολογικές εξελίξεις, είτε από γεωπολιτικές, είτε από πανδημίες, είτε από περιβαλλοντικές κ.λπ. Μέσα στο περιβάλλον αυτό πιστεύει κανείς ότι ο Manager είτε στην Εφοδιαστική Αλυσίδα είτε σε όλους τους άλλους χώρους, μπορεί να μείνει ο ίδιος; Αρκούν οι υφιστάμενες δεξιότητες, νοοτροπίες και συμπεριφορές ή πρέπει να τις μετεξελίξει και να αναπτύξει και νέες, ώστε να ηγηθεί στην νέα εποχή; Προφανώς, πρέπει να ευθυγραμμιστεί με τις ανάγκες της νέας εποχής. Είναι αρκετές οι προσαρμογές που πρέπει να κάνει και να μετεξελιχθεί σε LARGE Manager, έναν όρο που επέλεξα για να αποτυπωθεί, με ευκολομνημόνευτο τρόπο και στις κύριες διαστάσεις του, το νέο μοντέλο που βλέπω για τον Manager: LEAN, AGILE, RESILIENT, GENERATOR, EMOTIONAL.

LEAN
H λιτή λειτουργία είναι πλέον η κατεύθυνση που πρέπει να επιδιώκουμε σε όλες τις εκφάνσεις της δουλειάς μας, γιατί όχι και της ζωής μας. Λιτή λειτουργία σημαίνει:

    1. να μειώνουμε συνεχώς κάθε σπατάλη που γίνεται σε υλικά και εργατοώρες και άκαιρες προτεραιότητες
    2. να μειώνουμε τις αναμονές είτε τις πληρώνουμε εμείς (π.χ. ΙΧ οχήματα) είτε τρίτοι (π.χ. προμηθευτές, ΔΧ οχήματα)
    3. να μην αφήνουμε αναξιοποίητη κάθε διαθέσιμη τεχνολογία και τεχνογνωσία (π.χ. Industry 4.0, τεχνητή νοημοσύνη, metaverse, κ.ά.)
    4. να προσλαμβάνουμε, αλλά και να αξιοποιούμε πλήρως τα ταλέντα (π.χ. digital nomads)

O Manager πρέπει να αξιολογεί συνεχώς τις δραστηριότητες, τους πόρους (άνθρωποι, υλικά, budget, χρόνο) που ξοδεύει, «μπαίνοντας στα παπούτσια του πελάτη», δείχνοντας επιχειρηματική ενσυναίσθηση, ενώ οφείλει να μπορεί να τοποθετεί τις δραστηριότητες σε τρείς κατηγορίες:

Α. Core, αυτές που παράγουν αξία, αλλά αξία που γίνεται αντιληπτή από τον πελάτη (προϊόν, συσκευασία, lead time, safety stocks, συμπεριφορά οδηγού, ταχύτητα εκφόρτωσης, κ.ά). Σε αυτές πρέπει να «επενδύσει», και όχι να περικόβει, πόρους διότι θα έχουν return on investment.
B. Must, αυτές που είναι απαραίτητες για τη λειτουργία της επιχείρησης και τη διακίνηση των προϊόντων, αλλά δεν παράγουν αξία που να την αναγνωρίζει ο πελάτης (π.χ. groupage, picking, απογραφές, security, κ.ά.). Αυτές παράγουν έξοδα, δεν μπορούν να θεωρηθούν επενδύσεις. Σε αυτές οι στρατηγικές που πρέπει να εφαρμοστούν είναι: outsourcing, automation, innovation, fit for purpose («τόσο-όσο»).
Γ. Nice to have, αυτές που καλό είναι να υπάρχουν, αλλά δεν πεθαίνουμε και χωρίς αυτές (π.χ., συχνά και τακτά meetings, περιττά reports, υπερβολικά σε πλήθος και ανάλυση ΚΡΙs, συχνές απογραφές, κ.ά.). Σε αυτές τις περιπτώσεις οι στρατηγικές πρέπει να είναι cost benefit analysis, simplification, elimination.

AGILE
Έτσι που εξελίσσονται τα πράγματα με απρόβλεπτο τρόπο και με μεγάλα ρίσκα, πρέπει να διαμορφώνουμε στην οργάνωση μας μια δομική δυνατότητα ευελιξίας (agility). To μέχρι τώρα θεωρούμενο προσόν της συνέπειας (consistency) και του λεπτομερούς προγραμματισμού δίνει σιγά-σιγά τη θέση του στην ευελιξία. Πρέπει να κάνουμε τα πράγματα «τότε- όταν» είναι απαραίτητο για να ικανοποιηθεί ο πελάτης και όχι τότε-όταν εξυπηρετεί την οργάνωση μας και τον τρόπο λειτουργίας μας. Από το make to stock να πηγαίνουμε προς το make το order και σε στρατηγικές JIT, pull,
postponement.

RESILIENT
Για να επιβιώνει ο ίδιος, η ομάδα του, η εταιρεία του μέσα από τις συνεχείς αναταράξεις και να έχει συνέχεια και ανθεκτικότητα (resilience) θα πρέπει να αναπτύξει νοοτροπία να προβλέπει τι μπορεί να πάει στραβά (risk Assessment), να οργανώνει plans B, να διαθέτει ευρηματικότητα για να επιβιώνει από τις κακοτοπιές. Την ίδια ώρα που κάποιες courier τον χειμώνα του 2020 με την COVID κρίση δεν μπορούσαν να παραδώσουν ούτε σε 20 μέρες, κάποιες άλλες χρησιμοποιούσαν ταξί και παρέδιναν σε 2-3 μέρες. What if scenarios, Plan Bs, Decision Control Gates, Εφεδρείες συνεργατών, Partnerships, extended enterprise είναι μερικές από τις προσεγγίσεις που πρέπει να βάζει στην ατζέντα του. Οι προκηρύξεις και οι συμβάσεις πρέπει να αναδιαμορφωθούν, ώστε να μπει η ανθεκτικότητα στα κριτήρια επιλογής συνεργατών, μαζί με άλλα που επιβάλει η νέα εποχή (π.χ. green performance).

GENERATOR
Αυτό που περιμένουν από τους managers είναι να δημιουργούν το μέλλον και όχι μόνο να λειτουργούν αποδοτικά το παρόν. Χρειάζεται να αναπτύξουν δημιουργική σκέψη, καινοτομικές προσεγγίσεις, οut of the box thinking, να βγάζει την εταιρεία του ένα βήμα μπροστά από τον ανταγωνισμό. Να μην περιμένει να τον σύρουν στις αλλαγές οι εξελίξεις, αλλά να οργανώνει έγκαιρα τις αλλαγές που θα διαβλέπει ότι θα απαιτήσουν οι εξελίξεις.

EMOTIONAL
Oι εταιρείες είναι το προσωπικό τους. To προσωπικό θα αγωνίζεται να βρει ισορροπίες και να επιβιώνει σε ένα νέο περιβάλλον έντασης εργασίας, υψηλού ανταγωνισμού, ανεργίας, χαμηλών μισθών, χρήσης και συνεργασίας με την υψηλή τεχνολογία και τεχνική νοημοσύνη, συνεχών μετατοπίσεων της ζήτησης σε νέες ειδικότητες εργασίας. Ποιος θα αναλάβει να τους βοηθήσει να βρουν την ισορροπία μεταξύ εργασίας και προσωπικής ζωής, να αποδίδουν χωρίς να ξεπερνούν το όριο του burn-out, να μην πέσουν στην ψυχολογία της γαλέρας, να αναπτύσσουν τις δεξιότητές τους και να κυνηγούν τα επαγγελματικά τους οράματα μέσα στο εξελισσόμενο τοπίο; Ο διευθυντής της κάθε ομάδας είναι αυτός που θα έχει αυξημένο πλέον ρόλο και ευθύνη να ισορροπήσει τις ανάγκες της εταιρείας, τις ανάγκες της ομάδας, τις ανάγκες του κάθε ατόμου και τις προσωπικές του. Μπορεί να επιτελέσει αυτόν τον ρόλο χωρίς υψηλά αποθέματα ενσυναίσθησης, αυτοεκτίμησης, συναισθηματικής (emotional) νοημοσύνης;

O Κώστας Θεοφανίδης είναι Μηχ/γος Ηλ/γος, ΜSc Business Management, τ. Διευθυντικό στέλεχος σε πολυεθνικές εταιρείες (Mobil, BP, BOVIS, EΛΠΕ) σε θέσεις Πωλήσεων, Logistics, Κατασκευών, Projects, Business Development, στην Ελλάδα και στην Ευρώπη. Country Mgr στην BOVIS LENDLEASE. Συνιδρυτής της Projectyou, Σύμβουλος –Μέντωρ Επιχειρηματικότητας, Εισηγητής σεμιναρίων, Συντονιστής προγράμματος εκπαίδευσης για τη διεθνή Πιστοποίηση Logistics ELA

Αρχική δημοσίευση: Supply Chain & Logistics



Αγησίλαος Βερούτης

agis-veroutis-298x300

Founder & CEO, grammateia.gr

Διπλωματούχος Μηχανολόγος Μηχανικός, Μεταπτυχικά Οικολογική βιομηχανική παραγωγή.
MPhil Mech.E. – Cranfield Institute of Tech. UK, | BEng Mech.E. Stevens Institute of Tech.
Έζησε & εργάστηκε 17 έτη στις ΗΠΑ ως Management Consultant σε πολυεθνικές & οργανισμούς
- Προεδρικό Συμβούλιο για Αειφόρο Ανάπτυξη επί Πρ. Κλίντον
- DOD, EPA, DOE (USA)
- MOD (UK)
- Visiting Lecturer για Sustainability σε Αμερικανικά πανεπιστήμια
Επέστρεψε το '99 ως διευθύνων σύμβουλος για 5 χώρες σε Αμερικανική πολυεθνική. Από το 2003 επιχειρεί σε Internet Platforms, Telecommunications & Artificial Intelligence. Αρθρογραφεί στο capital.gr για επιχειρ/τα & τεχνολογία από το 2010.

Αναστάσιος Τσικουράκης

Tsikourakis_Snastasios

Associate Manager, Dialectica

Ο Αναστάσιος Ιάσων Τσικουράκης είναι Associate Manager στη Dialectica και είναι απόφοιτος του τμήματος Βιομηχανικής Διοίκησης και Τεχνολογίας του Πανεπιστημίου Πειραιώς. Είναι πιστοποιημένος από το International Project Management Association κατά IPMA-D. Τέλος, έχει κάνει ένα mini MBA από το New York College και παρακολουθεί εκπαίδευση από το Leadership Academy.

Γιάννης Αγγελάκης

photo aggelakis

Founder, Engage Media

 Γιάννης Αγγελάκης - Ιδρυτής της Engage Media και σύμβουλος επιχειρήσεων σε θέματα εμπορικού σχεδιασμού και ανάπτυξης μέσω ψηφιακών υποδομών. Διαθέτει εκτεταμένη διδακτική εμπειρία εκπαιδεύοντας στελέχη εταιριών και σπουδαστές πάνω σε θέματα ψηφιακού marketing, τεχνητής νοημοσύνης, ηλεκτρονικού εμπορίου και ψηφιακού μετασχηματισμού (digital transformation) Είναι πτυχιούχος του Τμήματος Επικοινωνίας Μέσων και Πολιτισμού του Παντείου Πανεπιστημίου, με ειδίκευση στο Μάρκετινγκ και για δεκαετίες δραστηριοποιείται επαγγελματικά στον τομέα των digital & interactive media. Έχει διατελέσει υψηλόβαθμο στέλεχος σε σημαντικές εταιρίες όπως Forthnet, και Καθημερινή ενώ παράλληλα  κατέχει τη θέση του Διευθυντή Μάρκετινγκ στην εταιρία πληροφορικής Data Consulting.

Βασίλης Σιγάλας

vasilis-sigalas

Μηχανολόγος – Μηχανικός, Πιστοποιημένος Logistics Manager στο ELA, Warehouse & Transport manager KORE SA, Logistics operation consultant, Α. Μέλος του ΔΣ στο ILME, Εισηγητής σεμιναρίων Warehousing και Transportation.

Αργυρώ Μπούρμπουλα

argyro-bourboula

Η Αργυρώ είναι πτυχιούχος του τμήματος Πολιτικής Επιστήμης και Δημόσιας Διοίκησης του ΕΚΠΑ.
Μιλάει σε υψηλό επίπεδο την αγγλική γλώσσα και γνωρίζει σε καλό επίπεδο τη γαλλική.
Έχει συμμετάσχει και βραβευτεί σε προγράμματα που απευθύνονται σε μαθητές και φοιτητές.
Στην projectyou έχει αναλάβει τη θέση του Project Manager.
Κατέχει πιστοποίηση στο πιάνο και την αρμονία.
Διδάσκει εθελοντικά μαθητές της δευτεροβάθμιας.
Στον ελεύθερό της χρόνο ασχολείται ερασιτεχνικά με το θέατρο.

Εύη Προκόπη

EvipRo

Managing Director της Skema Projects

Η Δρ. Εύη Προκόπη έχει ζήσει σε 6 χώρες και έχει συνεργαστεί με ανθρώπους από 58 χώρες. Έχει πολυετή εμπειρία στο recruitment, την εκπαίδευση, το coaching, την ηγεσία και τη διαχείριση ομάδων σε εταιρείες Fortune 100 και start-ups.
Η Εύη έχει γράψει δύο βιβλία, είναι συχνά προσκεκλημένη σε διεθνή συνέδρια ως ομιλήτρια ενώ είναι η νεότερη Ελληνίδα που μίλησε ποτέ στο Παγκόσμιο Συνέδριο του Project Management Institute. Είναι η μόνη Ελληνίδα που έχει μπει στη λίστα των World’s Top 100 HR Influencers 2020, έχει τιμηθεί με το βραβείο Best Leadership 2021 και 2022 και με το βραβείο Best Management Consulting 2023 από το περιοδικό CEO Today. Επίσης, θεωρείται μία από τους 41 Future of Work Experts παγκοσμίως.
Ως πιστοποιημένη Coach, Μέντορας στο Women in Tech και Managing Director της Skema Projects, της καλύτερης εταιρείας εκπαιδεύσεων σε Soft Skills, σύμφωνα με το περιοδικό Corporate Vision, θέλει να ενδυναμώνει τους ανθρώπους ώστε να πετυχαίνουν τους στόχους τους.

Κατερίνα Θεοφανίδου

katerina_500x399_grayscale

Η Κατερίνα Θεοφανίδου είναι πτυχιούχος του τμήματος Βιομηχανικής Διοίκησης και Τεχνολογίας του Πανεπιστημίου Πειραιά με μεταπτυχιακό στη Διαχείριση Ενέργειας και Προστασία Περιβάλλοντος από το ΕΜΠ και το Πανεπιστήμιο Πειραιά.

Μετά από μια επιτυχημένη 10ετή πορεία σε πολυεθνικές και μεγάλες ελληνικές εταιρίες, όπως BP Hellas, Ελληνογερμανικό Επιμελητήριο, ΕΡΤ Α.Ε., Alpha Δορυφορική Τηλεόραση, DEKRA Akademie κ.ά., αλλά και ως εισηγήτρια σε εκπαιδευτικά σεμινάρια, αποφασίζει το 2009 να ιδρύσει την πρώτη της επιχείρηση, την projectyou Συμβουλευτική Οργανωτική ΕΠΕ με αντικείμενο την εκπαίδευση και την παροχή συμβουλευτικών υπηρεσιών, στην οποία είναι ιδιοκτήτρια και Διευθύντρια. www.projectyou.gr

Από το 2011, με μια ομάδα έμπιστων συνεργατών, ιδρύει τρία start-ups: metagora.gr, agorathermansis.gr, 3S4S Εφαρμογές ΕΠΕ.

Η projectyou βραβεύτηκε πρόσφατα από τον Σύνδεσμο Διαφημιζομένων Ελλάδας με το Αριστείο Εταιρικής Υπευθυνότητας στην κατηγορία Υποστήριξη Νεανικής Επιχειρηματικότητας για την προσφορά της με τη διενέργεια δωρεάν Εργαστηρίων Επιχειρηματικότητας σε επίδοξους επιχειρηματίες. http://www.aristia-sde.gr/

Η Κατερίνα είναι Σύμβουλος Επιχειρηματικότητας νεοφυών επιχειρήσεων και Μέντωρ νέων επιχειρηματιών. Έχει συμβουλέψει πάνω από 1.200 επίδοξους και νέους επιχειρηματίες σε σεμινάρια, εργαστήρια και προσωπικές συναντήσεις συμβουλευτικής (mentoring).

Συνολικά έχει οργανώσει πάνω από 16 Εργαστήρια Επιχειρηματικότητας και Κοινωνικής Επιχειρηματικότητας, αλλά και 30 Εργαστήρια Επιχειρηματικότητας για Προχωρημένους από το Φεβρουάριο του 2012 έως σήμερα με αιτήσεις συμμετοχής που συνολικά ξεπερνούν τις 2.000! Σε αυτά τα εργαστήρια συμμετείχε ως εισηγήτρια και μέντορας υποστηρίζοντας επιχειρηματικές ομάδες που κέρδισαν βραβείο ή πολύ καλή θέση στη βαθμολογία.

Έχει συνεργαστεί με τα ΤΕΙ Πάτρας, ΤΕΙ Αθήνας και ΤΕΙ Πελοποννήσου για την οργάνωση Εργαστηρίων Επιχειρηματικότητας στους φοιτητές των ΤΕΙ, όπου συμμετείχαν συνολικά 150 φοιτητές. Το 2014 συνεργάστηκε εκ νέου με το ΤΕΙ Πελοποννήσου για την καθοδήγηση (mentoring) 60 φοιτητών για τη σύνταξη επιχειρηματικών σχεδίων.

Υπήρξε επίσης μέντορας στο διαγωνισμό StartingUP που διοργάνωσε το ΚΕΠΝΕΤ το Νοέμβριο του 2012, με την ομάδα της να κερδίζει το ένα από τα τρία βραβεία της διοργάνωσης.

Η Κατερίνα είναι πιστοποιημένη Project Management Associate IPMA–D (International Project Management Association) από το 2008 έως σήμερα, με εμπειρία τόσο στη διαχείριση έργων όσο και στην εκπαίδευση project management που οδηγεί και στην πιστοποίηση σύμφωνα με το IPMA. Διδάσκει Project Management και Microsoft Project σε ανοικτά και ενδοεπιχειρησιακά σεμινάρια.

Είναι επίσης πιστοποιημένη εκπαιδεύτρια ενηλίκων μη τυπικής εκπαίδευσης από τον ΕΟΠΠΕΠ και από την Κεντρική Ένωση Επιμελητηρίων της Γερμανίας (DIHK e.V.).

Η Κατερίνα είναι Πρόεδρος του International Project Management Association IPMA Greece - Ελληνικό Δίκτυο Διαχειριστών Έργων, καθώς και Γενική Γραμματέας του ILME (Ινστιτούτο Logistics Management Ελλάδας).

Κώστας Θεοφανίδης

Photo KThsq_g

Σπούδασε Μηχ/γος Ηλ/γος στο Πολυτεχνείο Θεσσαλονίκης και τελείωσε MSc στη Βιομηχανική Διοίκηση στο Brunel University στο Λονδίνο. Εργάστηκε σε διάφορες διευθυντικές θέσεις (Operations, Sales, Projects, Logistics, Transportation, Engineering) στις εταιρείες Mobil, BP, Bovis Lend Lease, ΕΛΠΕ). Ηγήθηκε στις Βρυξέλλες (1997-8) σε πανευρωπαϊκό project της ΒΡ για τον ανασχεδιασμό των Logistics και Μεταφορών. Από το 2012 δραστηριοποιείται ως Σύμβουλος ανάπτυξης επιχειρήσεων, Εισηγητής Σεμιναρίων, Σύμβουλος καριέρας και Μέντωρ.

Διετέλεσε Πρόεδρος του Πανελλήνιου Συλλόγου Συμβούλων Ασφαλούς Μεταφοράς Επικινδύνων Εμπορευμάτων (ΠΣΣΑΜΕΕ), εκπρόσωπος του ΤΕΕ στο Εθνικό Συμβούλιο Οδικής Ασφάλειας (ΕΣΟΑ), μέλος του ΔΣ της Ελληνικού Δικτύου Διαχειριστών Έργων (ΕΔΔΕ), μέλος του ILME, EEl, EBY.

Είναι εκπαιδευτής Project Management, πιστοποιημένος στο ΙPΜΑ-D. Είναι επίσης εισηγητής σε σεμινάρια Ηγεσίας, Management, Συμπεριφορών, Παρακίνησης, Λήψης αποφάσεων, Διαχείρισης ακινήτων, Καινοτομικής Σκέψης, Επιχειρηματικότητας, κλπ.

Συνιδρυτής της projectyou, metagora.gr, Agorathermansis.gr, 3s4s.gr, innovation-community.gr, ΚΟΙΝ.Σ.ΕΠ ΣΥΝΔΡΩ.

Εκπαιδευτής και Μέντωρ για νέους επιχειρηματίες- startups.

Αρθρογραφεί σε περιοδικά Logistics.

Λυκούργος Μανωλιάδης

rpt

Deputy General Manager, DIAKINISIS

Κάτοχος μεταπτυχιακού τίτλου Logistics από του Πανεπιστημίου Πειραιά και απόφοιτος του τμήματος Βιομηχανικής Διοίκησης και Τεχνολογίας. Για σχεδόν 13 χρόνια εργάστηκε στον χώρο των φαρμακευτικών και καταναλωτικών Logistics αναλαμβάνοντας θέσεις ευθύνης όπως του Υπεύθυνου Κέντρου Διανομής και Διεύθυνση Κέντρου Διανομής και Ανασυσκευασίας. Τον Μάιο του 2017 μετακινήθηκε στην εταιρεία ΔΙΑΚΙΝΗΣΙΣ αναλαμβάνοντας τη θέση Pharmaceutical Business Director ενώ από τον Ιούλιο του 2018 κατέχει τη θέση του Αναπληρωτή Γενικού Διευθυντή. Δηλώνει ευτυχής που ασχολείται με την επιστήμη των Logistics και παραμένει διψασμένος για βελτιώσεις και θαυμαστής των νέων τεχνολογιών.

Γεώργιος Μαλινδρέτος

malindretos-cv

Αντιπρύτανης Διοίκησης και Φοιτ. μέριμνας στo Xαροκόπειο Πανεπιστήμιο

O Γεώργιος Μαλινδρέτος είναι Αντιπρύτανης Διοίκησης και Φοιτ. μέριμνας στo Xαροκόπειο Πανεπιστήμιο καθώς επίσης και Aναπληρωτής Καθηγητής, στο Τμήμα Οικονομίας & Βιώσιμης Ανάπτυξης, με γνωστικό αντικείμενο τα Logistics-Δίκτυα Διανομών (Marketing). Κατέχει πτυχίο από το Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών του ΕMΠ (Συγκοινωνιολόγος), ΜSc in Logistics and Transportation στο Πανεπιστήμιο του Cranfield, UK και εκπόνησε τη διδακτορική του διατριβή στο Πάντειο Πανεπιστήμιο με αντικείμενο τον Ανασχεδιασμό των Επιχειρηματικών Διαδικασιών σε περιβάλλον Logistics. Έχει περισσότερα από 18 έτη διδακτική εμπειρία σε Προπτυχιακά και Μεταπτυχιακά Προγράμματα σε Πανεπιστημιακά Ιδρύματα της Χώρας (Χαροκόπειο, Ανοικτό Παν/μιο, Γεωπονικό, ΤΕΙ Αθήνας,κτλ), καθώς και στο Odessa National Maritime University στο πλαίσιο ευρωπαικού προγράμματος για τη εισαγωγή των Logistics στο Πανεπιστήμιο της Οδησσού (σημειώσεις του μεταφρασμένες στα ρωσικά διδάσκονται στο Παν/μιο). Έχει συμμετοχή σε διάφορα εθνικά και ευρωπαϊκά ερευνητικά έργα, διεθνή συνέδρια, ενώ κατέχει πολλές δημοσιεύσεις επιστημονικών άρθρων (έχει μάλιστα βραβευτεί σε Παγκόσμιο Συνέδριο στην Σλοβενία (MIC), με τον τίτλο του ‘best paper’ το 2011). Πρόσφατα εκδόθηκε υπό την επιστημονική επιμέλεια του το βιβλίο ‘Markets, Business and Sustainability’ (Bentham Publishers, UK) με συγγραφείς διακεκριμένους επιστήμονες από όλο τον κόσμο, καθώς και ηλεκτρονικό Βιβλίο του σχετικά με την Εφοδιαστική Αλυσίδα και Εξυπηρέτηση Πελατών (https://repository.kallipos.gr/handle/11419/5391). Έχει διδάξει πάνω από 200 ώρες σε προγράμματα κατάρτισης στελεχών επιχειρήσεων σε θέματα σχετικά με τα Δίκτυα Διανομής, Μarketing και Logistics, ενώ στο παρελθόν έχει αποτελέσει σύμβουλος, υπεύθυνος ή μέλος ομάδας έργου, με σκοπό την εφαρμογή των Logistics/Marketing σε ελληνικές επιχειρήσεις και οργανισμούς.

Βιολέτα Σαλαμπάση

salampasi

Dynamic Logistics Director and Accounting Assistant with 7+ years of experience helping organizations reach their full potential. Bringing forth a motivated attitude and a variety of powerful skills. Adept in various social media platforms and office technology programs. Committed to utilizing my skills to further the mission of a company. Adept in general accounting and finance transactions. Dedicated to identifying customer needs and delivering effective solutions to all problems. Excellent time management skills combined with superior knowledge of the customer service industry. Bilingual, hardworking, and ready to join my next team. Adept at making key decisions and working with other professionals to achieve goals and solve problems.

Νάγια Αντωνίου

Αντωνίου

Career Consulting & Organizational Psychology

Η Νάγια Αντωνίου είναι επαγγελματίας στον κλάδο του Career Consulting με εμπειρία στο human resources, το recruitment και τη διαχείριση Outplacement & Career Development προγραμμάτων.

Έχει MSc στις Διεθνείς & Ευρωπαϊκές Σχέσεις από το Πανεπιστήμιο Πειραιώς καθώς επίσης κατέχει Diploma στο Evidence-based Coaching με εξειδίκευση στο Career, Executive & Business Coaching και εξειδίκευση στην Οργανωσιακή Ψυχολογία από το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών.

Έχει συνεργαστεί με πολυεθνικές εταιρείες, Γραφεία Διασύνδεσης Ελληνικών Πανεπιστημίων και Μη Κερδοσκοπικούς Οργανισμούς, όπως η ActionAid Hellas & οι Γιατροί του Κόσμου.

Εξειδικεύεται στην Επαγγελματική Ανάπτυξη και την Αλλαγή Καριέρας, σε θέματα Διαχείρισης Άγχους, Αύξησης Επιδόσεων, Λήψης Αποφάσεων, Στοχοθεσίας και Ανάπτυξης Οριζόντιων Δεξιοτήτων (soft skills).

Έχει εκτεταμένη εμπειρία συνεργασίας με: Στελέχη & Ελεύθερους Επαγγελματίες συμβάλλοντας καθοριστικά στη Στοχοθεσία τους, την Ανάπτυξη των Επαγγελματικών τους Δεξιοτήτων & την Επαγγελματική τους Ανάπτυξη, με Ευάλωτες Κοινωνικές Ομάδες και την ένταξή τους στην αγορά εργασίας, φοιτητές / απόφοιτους πανεπιστημίων για την περαιτέρω εκπαίδευσή τους & καθορισμό της Σταδιοδρομίας τους.

Είναι Μέντορας @ ALLILONnet Network, Μέλος του Οικονομικού Επιμελητηρίου Ελλάδος & ενεργή εθελοντής της Κιβωτού του Κόσμου.