Διαχείριση Σχέσεων 360° – Ενδυναμωση Στελεχων

Το σεμινάριο απευθύνεται σε επαγγελματίες και στελέχη επιχειρήσεων που θέλουν να αναπτύξουν τις ικανότητές τους, να αναπτύσσουν δημιουργικές σχέσεις με το περιβάλλον τους, να καθορίζουν αποτελεσματικά τους επαγγελματικούς και προσωπικούς τους στόχους και οράματα και να τα επιτυγχάνουν.

Αποτελεί έναν πρακτικό οδηγό γνώσεων, συμπεριφορών και δράσεων, που συστήνονται τόσο από την επιστημονική βιβλιογραφία όσο και από την επιχειρηματική εμπειρία και είναι απαραίτητες όσο ποτέ στο νέο επιχειρηματικό περιβάλλον.

Στοχεύει να δώσει με εύπεπτο τρόπο τη συσσωρευμένη γνώση και εμπειρία, ώστε τα νέα στελέχη να ενδυναμωθούν, μέσα από την αυτοεπίγνωση και τη διαχείριση των 360° σχέσεών τους, ώστε να εκτινάξουν την απόδοση και την καριέρα τους χωρίς να τραυματιστούν από τα πρώτα τους βήματα μέσα από τα παθήματα –μαθήματα.

Για πρώτη φορά διδάσκεται το στέλεχος την ολιστική διαχείριση του ανθρώπινου περιβάλλοντος και μαθαίνει πώς να μανατζάρει, όχι μόνο τους υφισταμένους του και την ομάδα του που παραδοσιακά διδάσκεται, αλλά και ανέγγιχτες περιοχές, όπως το αφεντικό του, τους υποστηρικτέςτου, τους συμπαίκτες του, τους αντιπάλους του, τους πελάτες του και κυρίως τον ίδιο του τον εαυτό.

Σκοπός του Σεμιναρίου

Στοχεύει να δώσει με εύπεπτο τρόπο τη συσσωρευμένη γνώση και εμπειρία, ώστε τα νέα στελέχη να ενδυναμωθούν, μέσα από την αυτοεπίγνωση και τη διαχείριση των 360° σχέσεών τους, ώστε να εκτινάξουν την απόδοση και την καριέρα τους χωρίς να τραυματιστούν από τα πρώτα τους βήματα μέσα από τα παθήματα – μαθήματα.

Περιεχόμενα Σεμιναρίου

Συμπεριφορές

  • Ανακάλυψε το δικό σου τύπο προσωπικότητας και των άλλων
  • Αναγνώρισε σε ποιο επίπεδο της πυραμίδας MASLOW βρίσκεσαι εσύ και οι άλλοι
  • Εντόπισε τα «κουμπιά» που σε ενεργοποιούν και τα «κουμπιά» παρακίνησης των άλλων
  • Μάθε για τις ανασφάλειές σου και τις αιτίες τους
  • Βρες τις αιτίες του άγχους σου και πειθάρχησέ το
  • Πώς να εξηγείς και να επηρεάζεις τις συμπεριφορές των άλλων
  • Γίνε προμηθευτής, πελάτης και μέντορας του αφεντικού σου
  • Στήριξε το αφεντικό σου στα δύσκολα, διαπραγματεύσου όταν έχει το πάνω χέρι
  • Πώς να είσαι ευχαριστημένος με τη ζωή σου και με τον εαυτό σου

Συνεργασία

  • Πώς να δημιουργείς κλίμα θετικό στην ομάδα σου
  • Πώς να αποφεύγεις και να διαχειρίζεσαι τις κρίσεις σχέσεων
  • Διαπραγματεύσου μεγιστοποιώντας το αμοιβαίο όφελος
  • «Δούναι λαβείν» ή «πάρε-δώσε» ;
  • Εντόπισε τους ανθρώπους που αξίζει να επενδύσεις
  • Τα μυστικά της αποτελεσματικής επικοινωνίας
  • Τα φανερά και κρυφά μηνύματα της επικοινωνίας

Απόδοση

  • Από πού εξαρτάται και πώς επηρεάζεται η απόδοση
  • Ενεργοποίησε τα σβησμένα ηφαίστεια των ανθρώπων σου
  • Πώς να υπερβαίνεις τις απαιτήσεις των «πελατών» σου
  • Πώς να αξιολογείς προτεραιότητες
  • Πώς να πολεμάς τη γραφειοκρατία
  • Πώς να ξεχωρίζεις από τους άλλους

Τα Μυστικά των Οργανώσεων

  • Τύποι οργανωτικών δομών
  • Ισχύς, Εξουσία, Εξουσιοδότηση, Ευθύνη, Αρμοδιότητα
  • Πώς ορίζεται η θέση και ο ρόλος σου
  • Πώς να ενσωματωθείς σε μια οργάνωση και πώς να την κερδίσεις
  • Πώς πρέπει να μοιράζουμε το ενδιαφέρον μας μεταξύ Task, Individual, Team
  • Πώς συσχετίζονται Strategy, Structure, Culture

Υλοποίηση Οράματος και Στόχων

  • Ζητείται όραμα
  • Ανακάλυψε τι θέλεις από τη ζωή σου
  • Αποφάσισε τι καριέρα θέλεις
  • Χάραξε τη στρατηγική σου για την υλοποίηση του οράματος και των στόχων σου
  • Χάραξε την τακτική σου για την υλοποίηση της στρατηγικής σου
  • Φτιάξε το «στρατό» σου
  • Το τρίγωνο LOGOS, PATHOS, ETHOS
  • Φτιάξε το «προϊόν» σου και προώθησέ το
  • Δημιούργησε το προσωπικό σου brand (Φήμη και Πελατεία)
  • Από «υπάλληλος» γίνε «πάροχος» (αντί της «εργασίας» σου πούλα το «προϊόν» της)
  • Πώς να κάνεις τη δουλειά που σε ευχαριστεί και πώς να σε ευχαριστεί η δουλειά που κάνεις
  • Μάθε το παιχνίδι ισχύος