fbpx

Leadership Survey

“What are the challenges in Supply Chain Leadership”

The contributors in the survey will receive:
a. survey results
b. the outcome of the workshop organized by Projectyou and ILME “Challenges in Supply Chain Leadership”. The workshop will take place in the Royal Olympic Hotel on 4 April 19, 09.00-13.30 within the frame of 25th EUROLOG19 International Congress (http://www.eurolog19.gr/).
c. two free of charge participations in the training programs for European Logistics Certification. For more info: 0030 6977999254, info@projectyou.gr

Οι συμμετέχοντες στην έρευνα γνώμης θα λάβουν:
α. τα αποτελέσματα του survey
β. τα πρακτικά από το workshop που διοργανώνεται από την Projectyou και το ILME “Challenges in supply chain leadership”. Το Workshop θα γίνει στο Royal Olympic Hotel, στις 4 Απριλίου 2019, στα πλαίσια του Διεθνούς Συνεδρίου 25o EUROLOG19 (http://www.eurolog19.gr/) Περιορισμένες θέσεις. Για πληροφορίες και εγγραφές: 6977999254, info@projectyou.gr
γ. δύο δωρεάν συμμετοχές στα εκπαιδευτικά προγράμματα 2019 της Projectyou για την ευρωπαϊκή πιστοποίηση Logistics ELA αξίας 2000€.

    Αν επιθυμείτε μια από τις περιορισμένες θέσεις δηλώστε εδώ:
    (Αν επιλέξετε ναι, θα πρέπει να συμπληρώσετε τα προσωπικά σας στοιχεία στα πεδία που ακολουθούν, διαφορετικά επικοινωνήστε με την projectyou 6977999254, info@projectyou.gr) Information/Πληροφορίες Department/Διεύθυνση: Age/Ηλικία:
    Studies/Σπουδές:
    Position/Θέση:
    Management/Διεύθυνση:
    Gender/Φύλο:
    Company/Επιχείρηση:
    Company Size/Μέγεθος Επιχείρησης:
    Business Type/Είδος Επιχείρησης:
    *Please fill the text fields below in order to get a copy of the results of this survey. *Παρακαλούμε συμπηρώστε τα παρακάτω στοιχεία ώστε να λάβετε αντίγραφο από τα αποτελέσματα της έρευνας. Email: Full Name/Όνοματεπώνυμο: Phone/Τηλέφωνο: Company/Εταιρεία: Put your rating based on the range below.
    Βαθμολογήστε με βάση την παρακάτω κλίμακα.

    PEOPLE

    1. Hiring processes in your organisation, do they seek to attract the best people?
    Οι διαδικασίες πρόσληψης της εταιρείας σας στοχεύουν στην προσέλκυση των καλύτερων;
    12345678910
    2. Employees stay in your organisation for the right reasons (10), or by necessity (1)?
    Οι εργαζόμενοι μένουν στην εταιρεία για τους σωστούς λόγους (10) ή εξ ανάγκης (1);
    12345678910
    3. Do employees receive regular high quality feedback on their performance?
    Οι εργαζόμενοι λαμβάνουν ποιοτικό και συχνό feedback για την απόδοση τους;
    12345678910
    4. Leaders in your organisation, routinely thank employees for doing a good job.
    Οι ηγέτες σας ευχαριστούν συχνά τους εργαζόμενους για την καλή δουλειά που κάνουν;

    12345678910
    5. Are decision rights clear and are employees empowered to make decisions?
    Οι εξουσιοδοτήσεις για αποφάσεις είναι σαφείς και οι εργαζόμενοι ενδυναμώνονται για να λαμβάνουν αποφάσεις;
    12345678910
    6. Are first line supervisors empowered to make decisions?
    Ενδυναμώνονται οι προϊστάμενοι πρώτης γραμμής να λαμβάνουν αποφάσεις;
    12345678910
    7. Leaders in your organisation build consensus as a permanent way to avoid conflicts.
    Το κτίσιμο συναινέσεων είναι μόνιμος τρόπος για να αποφεύγονται διαμάχες;
    12345678910
    8. Leaders in your organisation communicate the company's vision and empower the team to act on it.
    Οι ηγέτες σας επικοινωνούν το όραμα και ενθαρρύνουν την ομάδα να εργάζεται πάνω σ’ αυτό;
    12345678910

    BUSINESS

    9. People in higher management position in your organisation are focussed on what your customers value.
    Είναι η οργάνωση και τα στελέχη εστιασμένα σε αυτά που κατά τους πελάτες έχουν αξία;
    12345678910
    10. Do cross functional teams routinely work to resolve issues across the organization?
    Υπάρχουν διατμηματικές ομάδες που συστηματικά δουλεύουν για να λύνουν θέματα που αφορούν όλη την επιχείρηση;
    12345678910
    11. Do leaders act in the broader interest, rather than that of their own department?
    Οι ηγέτες σας ενεργούν σύμφωνα με ευρύτερα ενδιαφέροντα του οργανισμού και όχι με τα στενά ενδιαφέροντα του τμήματος τους;
    12345678910
    12. Are your leaders agile and able to respond to changes in customer needs?
    Είναι οι ηγέτες σας ευκίνητοι να αντιδρούν στις αλλαγές στις ανάγκες των πελατών;
    12345678910
    13. Are people passionate about helping the organization achieve it’s objectives?
    Είναι οι εργαζόμενοι παθιασμένοι να βοηθούν την οργάνωση να επιτύχει τους στόχους της;
    12345678910

    PERFORMANCE

    14. Do your leaders inspire high‐performance through their behavior?
    Οι ηγέτες σας εμπνέουν υψηλή απόδοση μέσα από τις δικές τους συμπεριφορές;
    12345678910
    15. Do Leaders act to remove obstacles that get in the way of high‐performance?
    Οι ηγέτες σας απομακρύνουν τα εμπόδια που παρεμβάλλονται στην επίτευξη υψηλής απόδοσης;
    12345678910
    16. Do Leaders help convey common purpose and enable alignment through shared goals?
    Οι ηγέτες σας, σας μεταφέρουν το σκοπό της επιχείρησης και διευκολύνουν την ευθυγράμμιση σας σε αυτόν μέσα από κοινούς στόχους;
    12345678910
    17. Reward processes in your organisation fairly recognise high performance.
    Τα συστήματα επιβράβευσης της επιχείρησης αναγνωρίζουν και επιβραβεύουν την υψηλή απόδοση;
    12345678910
    18. Are employees engaged in continuous improvement?
    Είναι δεσμευμένοι όλοι οι εργαζόμενοι στην προσπάθεια για συνεχή βελτίωση;
    12345678910
    19. Your leaders promote continuous workforce transformation, keeping pace with digital business, adopting rather adapting to change.
    Oι ηγέτες σας προωθούν τον συνεχή μετασχηματισμού των ομάδων τους, την παρακολούθηση του ψηφιακού business, την υιοθέτηση περισσότερο παρά την προσαρμογή στις αλλαγές.
    12345678910

    CHANGE

    20. Do senior leaders encourage challenge?
    Οι ηγέτες σας ενθαρρύνουν την έκφραση διαφορετικών απόψεων και την αμφισβήτηση;
    12345678910
    21. Are mistakes treated as learning opportunities?
    Οι ηγέτες σας αξιοποιούν τα λάθη σαν ευκαιρία για επίπληξη (1), για ουδέτερη στάση (5) ή για μάθηση (10);
    12345678910
    22. Are people empowered to make changes to the way they do their job?
    Οι ηγέτες σας ενθαρρύνουν τους εργαζόμενους να κάνουν αλλαγές στον τρόπο που εκτελούν την δουλειά τους;
    12345678910
    23. Leaders in your organisation get the big picture and think "out of the box".
    Οι ηγέτες σας τείνουν να βλέπουν την μεγάλη εικόνα και να σκέφτονται "out of the box".
    12345678910
    24. Give a grade 1-10 how they promote change: (1) They insist in the existing way doing things, (5) They support continuous improvement, (10) They promote breakthrough and revolutionary changes.
    Βαθμολογήστε από 1 έως 10 πως οι ηγέτες σας προωθούν τις αλλαγές: Επιμένουν στον υφιστάμενο τρόπο (1), Υποστηρίζουν την συνεχή βελτίωση μέσω μικροαλλαγών (5), υποστηρίζουν προσεγγίσεις επαναστατικών ριζικών αλλαγών.
    12345678910
    25. Leaders in your organisation create a vision supporting the change and communicate to the team.
    Οι ηγέτες σας δημιουργούν ένα όραμα υποστηρικτικό των αλλαγών και το επικοινωνούν στην ομάδα.
    12345678910
    26. Leaders in your organisation enable and empower employees to own implementation of change.
    Διευκολύνουν και ενθαρρύνουν την ομάδα τους να έχει την ιδιοκτησία του προγράμματος υλοποίησης των αλλαγών.
    12345678910

    EXTENDED ENTERPRISE

    (is the approach to consider the firm as a ring of a broader chain where suppliers and customers are involved so that in collaboration to optimize the whole chain
    όταν η επιχείρηση βλέπει ότι ανήκει σε μια αλυσίδα μαζί με τους προμηθευτές και τους πελάτες της και επιδιώκει να δημιουργήσει αξία για την ιδία μέσα από την βελτιστοποίηση της αξίας της συνολικής αλυσίδας)
    27. Leaders in your organisation try to connect their Supply Chain with other companies SC organizations.
    Οι ηγέτες σας προσπαθούν να φέρουν σε επαφή για συνεργασία το Supply Chain της εταιρείας σας με τα αντίστοιχα άλλων επιχειρήσεων.
    12345678910
    28. They optimize operations by considering the customers, customers’ customers, the suppliers and suppliers’ suppliers.
    Βελτιστοποιούν τις λειτουργίες της επιχείρησης θεωρώντας όλο το φάσμα των προμηθευτών, προμηθευτών των προμηθευτών, των πελατών, πελατών των πελατών.
    12345678910
    29. They act in concert, sacrificing individual gains for the benefit of the enterprise.
    Λειτουργούν ως ενορχηστρωτές θυσιάζοντας τα ατομικά ή τμηματικά οφέλη σε όφελος του συνόλου της επιχείρησης.
    12345678910
    30. Give a grade 1-10 how they deal with cost : They insist in the existing way doing things (1), They support continuous cost savings (5), They promote value creation (10).
    Διαβαθμίστε την στάση των ηγετών σας σε σχέση με το κόστος: Συνεχίζουν να δουλεύουν με τον συνήθη τρόπο (1), Εστιάζουν στην συνεχή βελτίωση του κόστους χωρίς να ασχολούνται με την αξία που παράγει η διεργασία (5), Θέλγονται από την δημιουργία αξίας μέσα από την διεργασία που διαχειρίζονται (10).
    12345678910
    31. Leaders in your organisation embrace an ‘enterprise leadership’ approach, which means going beyond individual and silos to build collaborative networks across the business”.
    Οι ηγέτες σας προωθούν την προσέγγιση "επιχειρησιακής ηγεσίας" που σημαίνει να μην διοικούν την ομάδα τους σε σιλό αλλά να κτίζουν συνεργατικά δίκτυα που να διαπερνούν όλη την επιχείρηση.
    12345678910