fbpx gtag('config', 'AW-728311533');

Νέες Ευκαιρίες καριέρας στην Εφοδιαστική Αλυσίδα – Γράφει ο Κ. Θεοφανίδης

Νέες Ευκαιρίες καριέρας στην Εφοδιαστική Αλυσίδα – Γράφει ο Κ. Θεοφανίδης

Κώστας Θεοφανίδης

ktheofanides@projectyou.gr, 6977999254

O Κώστας Θεοφανίδης είναι Μηχ/γοςς –Ηλ/γος, ΜSc Business Management, τ. Διευθυντικό στέλεχος σε πολυεθνικές εταιρείες (Mobil, BP, BOVIS, EΛΠΕ) σε θέσεις Πωλήσεων, Logistics, Κατασκευών, Projects, Business Development, στην Ελλάδα και στην Ευρώπη. Country Manager στην BOVIS LENDLEASE.

Συνιδρυτής της Projectyou, Σύμβουλος –Μέντωρ Επιχειρηματικότητας, Εισηγητής σεμιναρίων, Συντονιστής προγράμματος εκπαίδευσης για την Διεθνή πιστοποίηση Logistics ELA.

Οι επαναστατικές αλλαγές που βιώνουμε στην εφοδιαστική αλυσίδα θα δημιουργήσουν ανάγκες στην Αγορά και ζήτηση για στελέχη που να μπορούν να τις καλύψουν. Συνήθως η προσφορά περιμένει να  εκδηλωθεί έντονα αυτή η ζήτηση, αλλά το ίδιο κάνει και η ζήτηση: περιμένει να αναπτυχθεί πρώτα η προσφορά. Ας θυμηθούμε ότι πριν μερικά χρόνια δεν υπήρχαν επιχειρήσεις επισκευής κινητών, laptop, printers, κλπ. ενώ υπήρχαν αυτά τα προϊόντα στην αγορά. Σήμερα ενώ υπάρχουν πολλές ανεμογεννήτριες, δεν έχει αναπτυχθεί ακόμη η ειδικότητα του συντηρητή αιολικών εγκαταστάσεων. Η ιστορία είναι γεμάτη από περιπτώσεις που η ζήτηση εκτοξεύθηκε μόλις δημιουργήθηκε από κάποιους πρωτοπόρους το προϊόν ή η υπηρεσία που θα κάλυπτε αυτή την ανάγκη. Μέχρι τότε η ανάγκη ήταν σε ύπνωση αλλά η μεγάλη πλειοψηφία, που βλέπει επιφανειακά τα πράγματα, θεωρούσε ότι δεν υπήρχε ως ανάγκη.

Οι παρακάτω σκέψεις και εκτιμήσεις προσφέρονται σε όσους θέλουν να κάνουν καριέρα σε νέους ρόλους και να είναι από τους πρώτους που θα  συμμετέχουν και στην διαμόρφωση τους. Απευθύνονται και σε Επιχειρήσεις που θέλουν να οργανωθούν με ματιά προς το μέλλον.

Σημειώνουμε στη συνέχεια τις μεγάλες τάσεις και εξελίξεις στην παγκόσμια αγορά και προσπαθούμε να προβλέψουμε ποια θα είναι τα επαγγέλματα και οι υπηρεσίες που θα χρειαστούν για να καλύψουν τις ανάγκες που θα ξεπηδήσουν από αυτές τις εξελίξεις:

  1. Industry 4.0 – Robotics surveyor

Mε την 3η βιομηχανική επανάσταση της Πληροφορίας μειώθηκαν πολλές θέσεις «γραφείου», διοικητικές και λογιστικές εργασίες αναλήφθηκαν πλέον από τα computers. Ήρθε τώρα η ώρα με την 4η βιομηχανική επανάσταση (Robotics) να αντικατασταθούν και πολλές εργασίες «πεδίου». Χειριστές κλάρκ, πικαδόροι, προσωπικό αποθήκης, διεκπεραιωτές φύλακες, κλπ. θα βλέπουν να αντικαθίστανται από ρομποτικά συστήματα. Νέοι ρόλοι θα χρειαστούν για την διασφάλιση της καλής λειτουργίας τους, δηλαδή την επίβλεψη της λειτουργίας τους, τον προγραμματισμό τους και τα σεταρίσματα, την βασική συντήρηση, την υποστήριξη της τηλεδιάγνωσης και τηλεσυντήρησης τους, την επίλυση εμπλοκών η αστοχιών, κλπ. Οι ρόλοι αυτοί θα πρέπει να ενσωματώνουν γνώσεις και εμπειρία από την λειτουργία της αποθήκης, βασικές γνώσεις hardware, software, robotics και ικανότητες hands-on εργασίας. Ικανοί και φιλόδοξοι εργαζόμενοι στην Αποθήκη και νέοι απόφοιτοι, θα μπορούσαν να εξελιχθούν στην κατεύθυνση αυτή, αφού προετοιμαστούν καλλιεργώντας τις απαιτούμενες γνώσεις, εμπειρίες και ικανότητες.

  1. Drivers salesmen

Ο οδηγός είναι το πρόσωπο που έρχεται συχνότερα από οποιονδήποτε άλλον σε επαφή με τον πελάτη. Επειδή ο ανταγωνισμός ασκείται στον χρόνο παράδοσης και στην ποιότητα εξυπηρέτησης, θα αυξάνει συνεχώς η ζήτηση για οδηγούς distribution που εκτός από την παράδοση των προϊόντων θα είναι πωλητές, παραγγελιολήπτες, χειριστές τεχνολογίας, merchandisers, δειγματιστές και εκπαιδευτές, επιλυτές παραπόνων (ex van sales).

  1. Process integrators

Τόσο το κόστος, όσο το lead time και η αξιοπιστία στην εξυπηρέτηση, που είναι πεδία έντονου ανταγωνισμού, εξαρτώνται από το πόσο καλά είναι οργανωμένα τα processes (lean) και πόσο ευέλικτα (agile) είναι ώστε να ανταποκρίνονται άμεσα στις αλλαγές του περιβάλλοντος (ανταγωνισμός, ζήτηση, ελλείψεις και ανατιμήσεις πρώτων υλών, κλπ). Συνήθως τα processes στήνονται στην αρχή μιας επιχείρησης, σετάρονται αντίστοιχα τα διάφορα συστήματα ΕRP, WMS, MRP, κλπ., “παγώνουν” και με την σφραγίδα ISO και οι άνθρωποι εκπαιδεύονται να είναι απλά συνεπείς χρήστες τους. Η νέα όμως πραγματικότητα των συνεχών αλλαγών και η ενεργοποίηση  του «νόμου των ακούσιων συνεπειών» απαιτεί ρόλους κάποιων  στελεχών «τροχονόμων» που θα γνωρίζουν ολιστικά τα processes, τις παραμετροποιήσεις τους, τις επιπτώσεις στο κόστος-χρόνο-ποιότητα, θα έχουν αρμοδιότητα να προσαρμόζουν τα low level processes και να εισηγούνται τροποποιήσεις στα high level. Η βελτιστοποίηση των processes με προσέγγιση «σιλό» αφενός έχει περιορισμένα περιθώρια αλλά το χειρότερο είναι ότι παράγει δυσμενείς επιπτώσεις σε άλλα processes.

  1. 3PL = Supply Chain Operation

Η ανάθεση σε τρίτους (outsourcing) της αποθήκευσης και μεταφοράς (3PL) ενώ διεθνώς καλύπτει το 80% στην Ελλάδα υστερεί για διάφορους λόγους στο 20%. Οι εμπορικές εταιρείες θα αποφεύγουν να επενδύουν σε υποδομές και πάγια για να αυξήσουν το capital efficiency, να μπορούν να επενδύουν στην Εμπορία και marketing, να διαθέτουν ευελιξία στις αλλαγές και για να εστιάσουν στο core business. Υπάρχει μεγάλη δυναμική και ζήτηση στο χώρο αυτό αρκεί να αναπτυχθούν αξιόπιστες εταιρείες 3PL και στελέχη να τις επανδρώσουν.

  1. 4PL = Supply chain Management

Ενώ το outsourcing των operations (3PL) βρίσκεται στο 20%, τo outsourcing του administration και Management της Εφοδιαστικής Αλυσίδας (4PL) στην Ελλάδα είναι πρακτικά σε μηδενικό σημείο. Εδώ υπάρχει πεδίο δόξας λαμπρό να δημιουργηθούν σοβαρές εταιρείες από έμπειρα στελέχη που θέλουν να επιχειρήσουν σε συνδυασμό με δυνατά νέα μυαλά στην χρήση software και τεχνογνωσίας. Γιατί να μην υπάρχουν εξειδικευμένες εταιρείες παραγγελιοληψίας και δρομολόγησης, με software και υψηλό knowhow που να αναλάβουν αυτό το έργο για πολλές εμπορικές; Ειδικά όταν η απαίτηση για επενδεδυμένο είναι πολύ χαμηλή;

  1. 5PL = Supply chain Strategy

Η νέα εποχή απαιτεί να σχεδιάζουμε και να βελτιστοποιούμε την εφοδιαστική αλυσίδα όχι με βάση τί υπάρχει σήμερα αλλά με το τί θα διαμορφωθεί αύριο τόσο στην ζήτηση, όσο και στην τεχνολογία, στον ανταγωνισμό, στα κανάλια διανομής, στις γεωπολιτικές εξελίξεις. Χρειάζονται υψηλού caliber στελέχη που να μην επαφίενται μόνο στην εμπειρία τους αλλά να διαθέτουν ικανότητες στρατηγικής. Η ανάληψη του strategic transformation/optimization από εξειδικευμένες συμβουλευτικές εταιρείες, στο εξωτερικό ήδη  αρχίζει να διαμορφώνεται (5PL) αλλά στην Ελλάδα είναι άγνωστες λέξεις. Στους ρόλους αυτούς απαιτείται διεθνής αλλά και ελληνική εμπειρία, παρακολούθηση των διεθνών εξελίξεων και της τεχνολογίας, γνώσεις οικονομικών και business development.

  1. Άλλες παγκόσμιες εξελίξεις θα προσφέρουν νέες ευκαιρίες στους τομείς:
  • Risk Management (θα υπάρχει τίποτα άλλο εκτός από risk στο μέλλον των επιχειρήσεων;)
  • Sustainability (μπορεί να επιβιώσει κάποια επιχείρηση αν δεν προσαρμοστεί στις παγκόσμιες απαιτήσεις αλλά και στην συνεχή ευαισθητοποίηση των καταναλωτών για το περιβάλλον;)
  • Logistics IT (πιστεύει κανείς ότι υπάρχουν βιώσιμα Logistics χωρίς αυξανόμενη χρήση τεχνολογίας ΙΤ;)
  • Business Development (χρειάζεται τίποτα από τα παραπάνω αν κάποιοι δεν είναι επιφορτισμένοι αλλά και εξειδικευμένοι να αναπτύσσουν συνεχώς νέες βιώσιμες επιχειρηματικές ευκαιρίες και συμβόλαια;)

 

Κάποιοι από τους παραπάνω νέους ρόλους πιθανόν να μοιάζουν πολύ μελλοντικοί. Όχι όμως, μέχρι να τους επιλέξουμε και να προετοιμαστούμε να είμαστε από τους πρώτους, θα είναι εδώ.

Την προετοιμασία των στελεχών για το μέλλον των Logistics φιλοδοξούμε να οργανώσουμε μέσα από την Διεθνή Πιστοποίηση Logistics ΕLA (https://www.projectyou.gr/ekpaidefsi-gia-diethni-pistopoiisi-logistics-ela/).



Αγησίλαος Βερούτης

agis-veroutis-298x300

Founder & CEO, grammateia.gr

Διπλωματούχος Μηχανολόγος Μηχανικός, Μεταπτυχικά Οικολογική βιομηχανική παραγωγή.
MPhil Mech.E. – Cranfield Institute of Tech. UK, | BEng Mech.E. Stevens Institute of Tech.
Έζησε & εργάστηκε 17 έτη στις ΗΠΑ ως Management Consultant σε πολυεθνικές & οργανισμούς
- Προεδρικό Συμβούλιο για Αειφόρο Ανάπτυξη επί Πρ. Κλίντον
- DOD, EPA, DOE (USA)
- MOD (UK)
- Visiting Lecturer για Sustainability σε Αμερικανικά πανεπιστήμια
Επέστρεψε το '99 ως διευθύνων σύμβουλος για 5 χώρες σε Αμερικανική πολυεθνική. Από το 2003 επιχειρεί σε Internet Platforms, Telecommunications & Artificial Intelligence. Αρθρογραφεί στο capital.gr για επιχειρ/τα & τεχνολογία από το 2010.

Αναστάσιος Τσικουράκης

Tsikourakis_Snastasios

Associate Manager, Dialectica

Ο Αναστάσιος Ιάσων Τσικουράκης είναι Associate Manager στη Dialectica και είναι απόφοιτος του τμήματος Βιομηχανικής Διοίκησης και Τεχνολογίας του Πανεπιστημίου Πειραιώς. Είναι πιστοποιημένος από το International Project Management Association κατά IPMA-D. Τέλος, έχει κάνει ένα mini MBA από το New York College και παρακολουθεί εκπαίδευση από το Leadership Academy.

Γιάννης Αγγελάκης

photo aggelakis

Founder, Engage Media

 Γιάννης Αγγελάκης - Ιδρυτής της Engage Media και σύμβουλος επιχειρήσεων σε θέματα εμπορικού σχεδιασμού και ανάπτυξης μέσω ψηφιακών υποδομών. Διαθέτει εκτεταμένη διδακτική εμπειρία εκπαιδεύοντας στελέχη εταιριών και σπουδαστές πάνω σε θέματα ψηφιακού marketing, τεχνητής νοημοσύνης, ηλεκτρονικού εμπορίου και ψηφιακού μετασχηματισμού (digital transformation) Είναι πτυχιούχος του Τμήματος Επικοινωνίας Μέσων και Πολιτισμού του Παντείου Πανεπιστημίου, με ειδίκευση στο Μάρκετινγκ και για δεκαετίες δραστηριοποιείται επαγγελματικά στον τομέα των digital & interactive media. Έχει διατελέσει υψηλόβαθμο στέλεχος σε σημαντικές εταιρίες όπως Forthnet, και Καθημερινή ενώ παράλληλα  κατέχει τη θέση του Διευθυντή Μάρκετινγκ στην εταιρία πληροφορικής Data Consulting.

Βασίλης Σιγάλας

vasilis-sigalas

Μηχανολόγος – Μηχανικός, Πιστοποιημένος Logistics Manager στο ELA, Warehouse & Transport manager KORE SA, Logistics operation consultant, Α. Μέλος του ΔΣ στο ILME, Εισηγητής σεμιναρίων Warehousing και Transportation.

Αργυρώ Μπούρμπουλα

argyro-bourboula

Η Αργυρώ είναι πτυχιούχος του τμήματος Πολιτικής Επιστήμης και Δημόσιας Διοίκησης του ΕΚΠΑ.
Μιλάει σε υψηλό επίπεδο την αγγλική γλώσσα και γνωρίζει σε καλό επίπεδο τη γαλλική.
Έχει συμμετάσχει και βραβευτεί σε προγράμματα που απευθύνονται σε μαθητές και φοιτητές.
Στην projectyou έχει αναλάβει τη θέση του Project Manager.
Κατέχει πιστοποίηση στο πιάνο και την αρμονία.
Διδάσκει εθελοντικά μαθητές της δευτεροβάθμιας.
Στον ελεύθερό της χρόνο ασχολείται ερασιτεχνικά με το θέατρο.

Εύη Προκόπη

EvipRo

Managing Director της Skema Projects

Η Δρ. Εύη Προκόπη έχει ζήσει σε 6 χώρες και έχει συνεργαστεί με ανθρώπους από 58 χώρες. Έχει πολυετή εμπειρία στο recruitment, την εκπαίδευση, το coaching, την ηγεσία και τη διαχείριση ομάδων σε εταιρείες Fortune 100 και start-ups.
Η Εύη έχει γράψει δύο βιβλία, είναι συχνά προσκεκλημένη σε διεθνή συνέδρια ως ομιλήτρια ενώ είναι η νεότερη Ελληνίδα που μίλησε ποτέ στο Παγκόσμιο Συνέδριο του Project Management Institute. Είναι η μόνη Ελληνίδα που έχει μπει στη λίστα των World’s Top 100 HR Influencers 2020, έχει τιμηθεί με το βραβείο Best Leadership 2021 και 2022 και με το βραβείο Best Management Consulting 2023 από το περιοδικό CEO Today. Επίσης, θεωρείται μία από τους 41 Future of Work Experts παγκοσμίως.
Ως πιστοποιημένη Coach, Μέντορας στο Women in Tech και Managing Director της Skema Projects, της καλύτερης εταιρείας εκπαιδεύσεων σε Soft Skills, σύμφωνα με το περιοδικό Corporate Vision, θέλει να ενδυναμώνει τους ανθρώπους ώστε να πετυχαίνουν τους στόχους τους.

Κατερίνα Θεοφανίδου

katerina_500x399_grayscale

Η Κατερίνα Θεοφανίδου είναι πτυχιούχος του τμήματος Βιομηχανικής Διοίκησης και Τεχνολογίας του Πανεπιστημίου Πειραιά με μεταπτυχιακό στη Διαχείριση Ενέργειας και Προστασία Περιβάλλοντος από το ΕΜΠ και το Πανεπιστήμιο Πειραιά.

Μετά από μια επιτυχημένη 10ετή πορεία σε πολυεθνικές και μεγάλες ελληνικές εταιρίες, όπως BP Hellas, Ελληνογερμανικό Επιμελητήριο, ΕΡΤ Α.Ε., Alpha Δορυφορική Τηλεόραση, DEKRA Akademie κ.ά., αλλά και ως εισηγήτρια σε εκπαιδευτικά σεμινάρια, αποφασίζει το 2009 να ιδρύσει την πρώτη της επιχείρηση, την projectyou Συμβουλευτική Οργανωτική ΕΠΕ με αντικείμενο την εκπαίδευση και την παροχή συμβουλευτικών υπηρεσιών, στην οποία είναι ιδιοκτήτρια και Διευθύντρια. www.projectyou.gr

Από το 2011, με μια ομάδα έμπιστων συνεργατών, ιδρύει τρία start-ups: metagora.gr, agorathermansis.gr, 3S4S Εφαρμογές ΕΠΕ.

Η projectyou βραβεύτηκε πρόσφατα από τον Σύνδεσμο Διαφημιζομένων Ελλάδας με το Αριστείο Εταιρικής Υπευθυνότητας στην κατηγορία Υποστήριξη Νεανικής Επιχειρηματικότητας για την προσφορά της με τη διενέργεια δωρεάν Εργαστηρίων Επιχειρηματικότητας σε επίδοξους επιχειρηματίες. http://www.aristia-sde.gr/

Η Κατερίνα είναι Σύμβουλος Επιχειρηματικότητας νεοφυών επιχειρήσεων και Μέντωρ νέων επιχειρηματιών. Έχει συμβουλέψει πάνω από 1.200 επίδοξους και νέους επιχειρηματίες σε σεμινάρια, εργαστήρια και προσωπικές συναντήσεις συμβουλευτικής (mentoring).

Συνολικά έχει οργανώσει πάνω από 16 Εργαστήρια Επιχειρηματικότητας και Κοινωνικής Επιχειρηματικότητας, αλλά και 30 Εργαστήρια Επιχειρηματικότητας για Προχωρημένους από το Φεβρουάριο του 2012 έως σήμερα με αιτήσεις συμμετοχής που συνολικά ξεπερνούν τις 2.000! Σε αυτά τα εργαστήρια συμμετείχε ως εισηγήτρια και μέντορας υποστηρίζοντας επιχειρηματικές ομάδες που κέρδισαν βραβείο ή πολύ καλή θέση στη βαθμολογία.

Έχει συνεργαστεί με τα ΤΕΙ Πάτρας, ΤΕΙ Αθήνας και ΤΕΙ Πελοποννήσου για την οργάνωση Εργαστηρίων Επιχειρηματικότητας στους φοιτητές των ΤΕΙ, όπου συμμετείχαν συνολικά 150 φοιτητές. Το 2014 συνεργάστηκε εκ νέου με το ΤΕΙ Πελοποννήσου για την καθοδήγηση (mentoring) 60 φοιτητών για τη σύνταξη επιχειρηματικών σχεδίων.

Υπήρξε επίσης μέντορας στο διαγωνισμό StartingUP που διοργάνωσε το ΚΕΠΝΕΤ το Νοέμβριο του 2012, με την ομάδα της να κερδίζει το ένα από τα τρία βραβεία της διοργάνωσης.

Η Κατερίνα είναι πιστοποιημένη Project Management Associate IPMA–D (International Project Management Association) από το 2008 έως σήμερα, με εμπειρία τόσο στη διαχείριση έργων όσο και στην εκπαίδευση project management που οδηγεί και στην πιστοποίηση σύμφωνα με το IPMA. Διδάσκει Project Management και Microsoft Project σε ανοικτά και ενδοεπιχειρησιακά σεμινάρια.

Είναι επίσης πιστοποιημένη εκπαιδεύτρια ενηλίκων μη τυπικής εκπαίδευσης από τον ΕΟΠΠΕΠ και από την Κεντρική Ένωση Επιμελητηρίων της Γερμανίας (DIHK e.V.).

Η Κατερίνα είναι Πρόεδρος του International Project Management Association IPMA Greece - Ελληνικό Δίκτυο Διαχειριστών Έργων, καθώς και Γενική Γραμματέας του ILME (Ινστιτούτο Logistics Management Ελλάδας).

Κώστας Θεοφανίδης

Photo KThsq_g

Σπούδασε Μηχ/γος Ηλ/γος στο Πολυτεχνείο Θεσσαλονίκης και τελείωσε MSc στη Βιομηχανική Διοίκηση στο Brunel University στο Λονδίνο. Εργάστηκε σε διάφορες διευθυντικές θέσεις (Operations, Sales, Projects, Logistics, Transportation, Engineering) στις εταιρείες Mobil, BP, Bovis Lend Lease, ΕΛΠΕ). Ηγήθηκε στις Βρυξέλλες (1997-8) σε πανευρωπαϊκό project της ΒΡ για τον ανασχεδιασμό των Logistics και Μεταφορών. Από το 2012 δραστηριοποιείται ως Σύμβουλος ανάπτυξης επιχειρήσεων, Εισηγητής Σεμιναρίων, Σύμβουλος καριέρας και Μέντωρ.

Διετέλεσε Πρόεδρος του Πανελλήνιου Συλλόγου Συμβούλων Ασφαλούς Μεταφοράς Επικινδύνων Εμπορευμάτων (ΠΣΣΑΜΕΕ), εκπρόσωπος του ΤΕΕ στο Εθνικό Συμβούλιο Οδικής Ασφάλειας (ΕΣΟΑ), μέλος του ΔΣ της Ελληνικού Δικτύου Διαχειριστών Έργων (ΕΔΔΕ), μέλος του ILME, EEl, EBY.

Είναι εκπαιδευτής Project Management, πιστοποιημένος στο ΙPΜΑ-D. Είναι επίσης εισηγητής σε σεμινάρια Ηγεσίας, Management, Συμπεριφορών, Παρακίνησης, Λήψης αποφάσεων, Διαχείρισης ακινήτων, Καινοτομικής Σκέψης, Επιχειρηματικότητας, κλπ.

Συνιδρυτής της projectyou, metagora.gr, Agorathermansis.gr, 3s4s.gr, innovation-community.gr, ΚΟΙΝ.Σ.ΕΠ ΣΥΝΔΡΩ.

Εκπαιδευτής και Μέντωρ για νέους επιχειρηματίες- startups.

Αρθρογραφεί σε περιοδικά Logistics.

Λυκούργος Μανωλιάδης

rpt

Deputy General Manager, DIAKINISIS

Κάτοχος μεταπτυχιακού τίτλου Logistics από του Πανεπιστημίου Πειραιά και απόφοιτος του τμήματος Βιομηχανικής Διοίκησης και Τεχνολογίας. Για σχεδόν 13 χρόνια εργάστηκε στον χώρο των φαρμακευτικών και καταναλωτικών Logistics αναλαμβάνοντας θέσεις ευθύνης όπως του Υπεύθυνου Κέντρου Διανομής και Διεύθυνση Κέντρου Διανομής και Ανασυσκευασίας. Τον Μάιο του 2017 μετακινήθηκε στην εταιρεία ΔΙΑΚΙΝΗΣΙΣ αναλαμβάνοντας τη θέση Pharmaceutical Business Director ενώ από τον Ιούλιο του 2018 κατέχει τη θέση του Αναπληρωτή Γενικού Διευθυντή. Δηλώνει ευτυχής που ασχολείται με την επιστήμη των Logistics και παραμένει διψασμένος για βελτιώσεις και θαυμαστής των νέων τεχνολογιών.

Γεώργιος Μαλινδρέτος

malindretos-cv

Αντιπρύτανης Διοίκησης και Φοιτ. μέριμνας στo Xαροκόπειο Πανεπιστήμιο

O Γεώργιος Μαλινδρέτος είναι Αντιπρύτανης Διοίκησης και Φοιτ. μέριμνας στo Xαροκόπειο Πανεπιστήμιο καθώς επίσης και Aναπληρωτής Καθηγητής, στο Τμήμα Οικονομίας & Βιώσιμης Ανάπτυξης, με γνωστικό αντικείμενο τα Logistics-Δίκτυα Διανομών (Marketing). Κατέχει πτυχίο από το Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών του ΕMΠ (Συγκοινωνιολόγος), ΜSc in Logistics and Transportation στο Πανεπιστήμιο του Cranfield, UK και εκπόνησε τη διδακτορική του διατριβή στο Πάντειο Πανεπιστήμιο με αντικείμενο τον Ανασχεδιασμό των Επιχειρηματικών Διαδικασιών σε περιβάλλον Logistics. Έχει περισσότερα από 18 έτη διδακτική εμπειρία σε Προπτυχιακά και Μεταπτυχιακά Προγράμματα σε Πανεπιστημιακά Ιδρύματα της Χώρας (Χαροκόπειο, Ανοικτό Παν/μιο, Γεωπονικό, ΤΕΙ Αθήνας,κτλ), καθώς και στο Odessa National Maritime University στο πλαίσιο ευρωπαικού προγράμματος για τη εισαγωγή των Logistics στο Πανεπιστήμιο της Οδησσού (σημειώσεις του μεταφρασμένες στα ρωσικά διδάσκονται στο Παν/μιο). Έχει συμμετοχή σε διάφορα εθνικά και ευρωπαϊκά ερευνητικά έργα, διεθνή συνέδρια, ενώ κατέχει πολλές δημοσιεύσεις επιστημονικών άρθρων (έχει μάλιστα βραβευτεί σε Παγκόσμιο Συνέδριο στην Σλοβενία (MIC), με τον τίτλο του ‘best paper’ το 2011). Πρόσφατα εκδόθηκε υπό την επιστημονική επιμέλεια του το βιβλίο ‘Markets, Business and Sustainability’ (Bentham Publishers, UK) με συγγραφείς διακεκριμένους επιστήμονες από όλο τον κόσμο, καθώς και ηλεκτρονικό Βιβλίο του σχετικά με την Εφοδιαστική Αλυσίδα και Εξυπηρέτηση Πελατών (https://repository.kallipos.gr/handle/11419/5391). Έχει διδάξει πάνω από 200 ώρες σε προγράμματα κατάρτισης στελεχών επιχειρήσεων σε θέματα σχετικά με τα Δίκτυα Διανομής, Μarketing και Logistics, ενώ στο παρελθόν έχει αποτελέσει σύμβουλος, υπεύθυνος ή μέλος ομάδας έργου, με σκοπό την εφαρμογή των Logistics/Marketing σε ελληνικές επιχειρήσεις και οργανισμούς.

Βιολέτα Σαλαμπάση

salampasi

Dynamic Logistics Director and Accounting Assistant with 7+ years of experience helping organizations reach their full potential. Bringing forth a motivated attitude and a variety of powerful skills. Adept in various social media platforms and office technology programs. Committed to utilizing my skills to further the mission of a company. Adept in general accounting and finance transactions. Dedicated to identifying customer needs and delivering effective solutions to all problems. Excellent time management skills combined with superior knowledge of the customer service industry. Bilingual, hardworking, and ready to join my next team. Adept at making key decisions and working with other professionals to achieve goals and solve problems.

Ηλίας Κακοτρίχης

Κακοτρίχης

Ο Ηλίας Κακοτρίχης έχει 25 χρόνια επαγγελματικής εμπειρίας, είναι απόφοιτος του τμήματος Χημικών Μηχανικών της Πολυτεχνικής Σχολής του Α.Π.Θ, με μεταπτυχιακό στην Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΜΒΑ) του Πανεπιστημίου Μακεδονίας.

Είναι Διευθυντής Εξαγωγών και Λειτουργικού Προγραμματισμού στην εταιρεία ΑΓΕΤ ΗΡΑΚΛΗΣ του ομίλου Holcim. Εργάζεται στην ΑΓΕΤ ΗΡΑΚΛΗΣ από το 2005, ενώ από το 2011 έχει διευθυντικούς ρόλους στους τομείς των εξαγωγών, των logistics και των θαλάσσιων μεταφορών . Έχει διατελέσει Τεχνικός Διευθυντής και μέλος του ΔΣ της θυγατρικής εταιρείας ΑΝΕΗ.

Έχει εργαστεί επίσης στην TOSOH Hellas, ΜΕΒΓΑΛ και άλλες εταιρίες όπου έχει αναλάβει ρόλους ευθύνης σε φάσμα δραστηριοτήτων όπως process optimization, environmental management, sales & technical support, R&D, project management.
Είναι παντρεμένος και έχει 2 παιδιά.

Ιωάννης Μπρας

Ioannis bras photo white square

Ο Ιωάννης Μπρας σπούδασε στο Ηνωμένο Βασίλειο με μεταπτυχιακή εξειδίκευση στο Project Management και εμπειρία στην  διαχείριση ρίσκου στο κλείσιμο πυρηνικών αντιδραστήρων.

Έχει εργασθεί στην ανάπτυξη ακινήτων, εμπορικών κέντρων και νέων επενδυτικών έργων, καθώς και στην παροχή εξειδικευμένων συμβουλευτικών υπηρεσιών Project Management. Για έξι χρόνια ήταν επικεφαλής του Οργανισμού Λιμένος Ηρακλείου Α.Ε. ως Πρόεδρος και  Διευθύνων Σύμβουλος και Αντιπρόεδρος στην Ένωση Λιμένων Ελλάδος. Έχει σημαντική εμπειρία  στον τομέα της ανάπτυξης προορισμών και καινοτόμων υπηρεσιών κρουαζιέρας με 22 βραβεία στο ενεργητικό του.

Είναι σύμβουλος Υπουργών Τουρισμού για την ανάπτυξη της κρουαζιέρας και έχει βοηθήσει στην ανάπτυξη των Ευρωπαϊκών και των Ελληνικών πρωτοκόλλων για την επανέναρξη της κρουαζιέρας. Σήμερα βοηθά πάνω από 50 λιμάνια σε όλο τον κόσμο για την διαδικασίες επανεκκίνησης τους (Cruise ReStart) και την ανάπτυξη τους.

Είναι ιδρυτής της Five Senses Consulting και εξειδικεύεται μεταξύ άλλων σε ανάπτυξη προορισμών, σε Digital Destination Marketing Projects αλλά και στην δημιουργία Υδατοδρομίων. Είναι επίσης ιδρυτικό μέλος του οργανισμού Cruise Professional Advisors Alliance (CPAA) και ομιλητής σε παγκόσμια συνέδρια και ημερίδες για τον τουρισμό και την κρουαζιέρα.

Άννα Νάταρ

image001

Anna Natar is an experienced expert in Human Resources, Franchising and an accredited Workplace Mediator. Anna is a respected, reliable and highly communicative executive.

She has a more than 35 years experience with multinational companies as HR / Training and Franchising Director while during the last 3 years she is offering her expertise to Greek and multinational, big and small-medium companies based on her general business exposure.

Although she is a hands-on person, she is involved in strategic and decision-making projects as well.

Αχιλλεάς Κοτρόζος

1608380563299
  • Υπηρέτησε σε διεθνείς ηγετικές θέσεις σε μεγάλα αutomotive brands όπως Volvo, Mobil, BΡ, Castrol, στην Αγγλία και τη Ρωσία.
  • Τα τελευταία 5 χρόνια ζούσε στο Τορίνο, ως Global Brand Manager για την PETRONAS
  • Παράλληλα υποστήριζε σαν μέντορας και επενδυτής νεοφυείς επιχειρήσεις με το πρόγραμμα Torino Techstars Cities of the Future accelerator.
  • Είναι απόφοιτος του ΕΜΠ, ενώ παράλληλα έπαιζε και μπάσκετ στον ΑΟ ΣΠΟΡΤΙΓΚ.

Νίκος Φόρος

nikos_foros_photo

Ο Νίκος ηγείται του τμήματος Employer Branding Solutions του kariera.gr, του μεγαλύτερου κόμβου για επαγγελματίες στην Ελλάδα. Πριν από την ένταξή του στο kariera.gr, έχει εργαστεί ως Εκπαιδευτής Ανθρώπινου Δυναμικού στο τμήμα Learning & Development της Vodafone Greece και ως Εισηγητής/Σύμβουλος Σταδιοδρομίας στον Επαγγελματικό Προσανατολισμό στον μεγαλύτερο πάροχο στην Ελλάδα, την Orientum Career Counsellors. Ο Νίκος είναι απόφοιτος της Διοίκησης Επιχειρήσεων του Πανεπιστημίου Αιγαίου και πιστοποιημένος επαγγελματίας στον τομέα του Employer Branding. Τα τελευταία 3 χρόνια, μαζί με την ομάδα του έχουν αναπτύξει μία σουίτα υπηρεσιών με στόχο να εκπαιδεύσουν, να συμβουλεύσουν και να χτίσουν εξατομικευμένες λύσεις για τους Εργοδότες στην Ελλάδα σχετικά με τις στρατηγικές του Employer Branding τους.

Διονυσία Χριστοδουλάκη

Capture

Η Διονυσία Χριστοδουλάκη εργάζεται ως Senior Learning & Development Coordinator στο Heracles Group. Έχει δεκαετή εμπειρία στον κλάδο του Human Resources και σε εταιρείες όπως KSM Human Resources Hellas, GR. Sarantis κα. Την χαρακτηρίζουν οι ισχυρές διαπροσωπικές της ικανότητες, αλλά και η ακρίβειά της. Έχει μεταπτυχιακό στη Λογιστική και τα Χρηματοοικονομικά, με ειδίκευση τα Χρηματοοικονομικά.

Αναστασία Χατζηχριστοφή

Photo Chatzichristofi

Operations Executive mailship 3PL (overseeing Onboarding, Customer service,  Claims Management & Finance)

Η Αναστασία Χατζηχριστοφή ξεκίνησε την καριέρα της ως προγραμματίστρια, μετά την αποφοίτησή της από το Kingston University, και πήρε μέρος στην ελληνοποίηση της SAP το 2002, κατά τη διάρκεια της οποίας αποφάσισε να μεταπηδήσω από την πληροφορική στα logistics. Διαθέτει πάνω από 20 χρόνια προϋπηρεσίας στην εφοδιαστική αλυσίδα, εκ των οποίων τα 10 εξ αποστάσεως. Επίσης, έχει ολοκληρώσει το MBA της στη βιωσιμότητα και την πιστοποίηση Senior ELA.