Οικονομικά για Στελέχη Logistics

Περιγραφή Σεμιναρίου

Τα στελέχη εφοδιαστικής αλυσίδας και logistics στην προσπάθειά τους να βελτιώσουν την απόδοση της επιχείρησης, χρειάζεται να έχουν κατανοήσει ορισμένες οικονομικές έννοιες, όπως τον ισολογισμό, το λογαριασμό αποτελεσμάτων χρήσης και το cash flow. Η λήψη αποφάσεων χωρίς την απαραίτητη κατανόηση των οικονομικών επιπτώσεων μπορεί να οδηγήσει σε ζημία για την επιχείρηση.

Στόχος του σεμιναρίου

Στόχος του σεμιναρίου είναι η παροχή των βασικών οικονομικών γνώσεων που θα καταστήσουν τους εκπαιδευόμενους ικανούς:

  • Να αντιλαμβάνονται καλύτερα την οικονομική λειτουργία της επιχείρησης στο σύγχρονο περιβάλλον
  • Να εξοικειωθούν με τις οικονομικές έννοιες και τους όρους που αντιμετωπίζουν στο καθημερινό επαγγελματικό τους περιβάλλον
  • Nα λαμβάνουν αποφάσεις συνεκτιμώντας τις οικονομικές επιπτώσεις στην επιχείρηση

Σε ποιους απευθύνεται

  • Στελέχη εφοδιαστικής αλυσίδας και logistics
  • Στελέχη και διευθυντές τμημάτων Logistics, Προμηθειών, Αποθηκών

Προσδοκώμενα Αποτελέσματα

Τα εκπαιδευόμενα στελέχη με το πέρας του σεμιναρίου θα έχουν αποκτήσει επαρκή κατανόηση της οικονομικής λειτουργίας της επιχείρησης και θα γνωρίζουν τις ουσιώδεις οικονομικές έννοιες που είναι προϋπόθεση για την αποτελεσματική λειτουργία τους στο χώρο εργασίας τους.

Εισηγητές

Οι εισηγητές είναι καταξιωμένα στελέχη πολυεθνικών εταιριών και σύμβουλοι επιχειρήσεων, με πολύχρονη εργασιακή και εκπαιδευτική εμπειρία.

Νίκος Λεών

  • Μηχανικός – Σύμβουλος Επιχειρήσεων
  • Εισηγητής σεμιναρίων

Κώστας Θεοφανίδης

  • Μηχανολόγος – Ηλεκτρολόγος
  • MSc Διοίκηση Επιχειρήσεων
  • Διευθυντικό στέλεχος πολυεθνικών εταιριών
  • Εισηγητής σεμιναρίων

Περιεχόμενα εκπαίδευσης

  • Το Πλαίσιο
  • Στρατηγικός Προγραμματισμός
  • Ετήσιος Προϋπολογισμός. Προϋπολογισμός Κεφαλαιουχικών Επενδύσεων
  • Ανάλυση αποκλίσεων
  • Total cost of ownership – Ανάλυση κόστους στη διάρκεια ζωής του αγαθού
  • Αποφάσεις του τύπου: να το κατασκευάσουμε ή να το αγοράσουμε;
  • Αποφάσεις inhouse vs outsource, συντήρηση ή αντικατάσταση, αγορά ή μίσθωση
  • Αποσβέσεις, Break even point
  • Διοικητική Λογιστική (Management Accounting) με έμφαση στη Λογιστική της Προστιθέμενης Αξίας (Throughput Accounting)
  • Σχεδιασμός δεικτών οικονομικής απόδοσης για την επιχείρηση (KPIs)
  • Μοντελοποίηση κοστολόγησης και τιμών
  • Παρουσίαση Οικονομικών Θεμάτων για Εσωτερική Χρήση και Πληροφόρηση
  • Κατανομή Πόρων και Εκμετάλλευσή τους, Efficiency – Effectiveness
  • Ανάλυση Κόστους – Κέντρα Κόστους, εσόδων και κερδοφορίας
  • Το ιστορικό ή πραγματοποιημένο κόστος (sunk cost) και γιατί δεν πρέπει να λαμβάνεται υπόψη στις αποφάσεις
  • Η έννοια του κόστους ποιότητας
  • Η μείωση κόστους που προέρχεται από μείωση των αποθεμάτων, του χρονικού κύκλου παραγωγής (cycle time) καθώς και της επανεπεξεργασίας και της βελτίωσης της απόδοσης παραγωγής
  • Επεξήγηση ποιοτικών χαρακτηριστικών στη λήψη αποφάσεων
  • Η έννοια του just-in-time σε συστήματα παραγωγής και συντήρησης
  • Cash Flow, DCF, NPV, IRR
  • Sustainability, εσωτερικό και εξωτερικό κόστος

Παροχές

Σε όλους τους συμμετέχοντες θα δοθεί πλούσιο εκπαιδευτικό υλικό, που θα περιλαμβάνει τις παρουσιάσεις των εισηγητών.
Στους συμμετέχοντες θα δοθεί πιστοποιητικό παρακολούθησης.
Παρέχεται coffee break και ελαφρύ γεύμα.

Κόστος Συμμετοχής

ΚΟΣΤΟΣ: 280 € 252 € / άτομο (για online εγγραφή).

Το κόστος συμμετοχής μπορεί να χρηματοδοτηθεί έως 100% από τον πόρο ΛΑΕΚ 0,45% του ΟΑΕΔ και η projectyou μπορεί να αναλάβει δωρεάν τη διαδικασία καταχώρησης των απαιτούμενων πληροφοριών.

Για συμμετοχές χωρίς ΛΑΕΚ παρέχονται επιπλέον εκπτώσεις:

  • 10% για εγγραφές έως και 15 ημέρες πριν την έναρξη
  • 10% για ομαδική εγγραφή 3 ατόμων και άνω
  • 10% για φοιτητές και ανέργους
  • Τοποθεσία Αθήνα
  • Διάρκεια 8 ώρες

Άλλα Σεμινάρια