Διοίκηση Βιώσιμων Μεταφορικών Επιχειρήσεων & Συμμαχιών

4η Επανάληψη του σεμιναρίου!

Στόχος του Σεμιναρίου

Ενημέρωση για την απελευθέρωση των οδικών μεταφορών και επιμόρφωση στελεχών μεταφορικών και εμπορικών επιχειρήσεων για τις ευκαιρίες που δημιουργούνται μέσα στο νέο θεσμικό και οικονομικό περιβάλλον για οργάνωση και διοίκηση επιτυχών σχημάτων μεταφοράς.

Σε ποιους απευθύνεται

  • Ιδιοκτήτες, Διευθυντές και Στελέχη μεταφορικών επιχειρήσεων
  • Διευθυντές και Στελέχη τμημάτων Μεταφορών, Οικονομικών και Πωλήσεων εμπορικών εταιριών

Εισηγητές

Οι εισηγητές είναι καταξιωμένα στελέχη πολυεθνικών και ελληνικών εταιριών με εξειδίκευση σε θέματα μεταφορών και logistics, με πολύχρονη εργασιακή εμπειρία.

Κώστας Θεοφανίδης
  • Μηχανολόγος-Ηλεκτρολόγος Μηχανικός
  • ΜSc Διοίκηση Επιχειρήσεων
  • Πρόεδρος ΠΣΣΑΜΕΕ
  • Τεχνικός Διευθυντής ΕΛ.ΠΕ.
  • τ. Διευθυντής Μεταφορών ΒΡ
  • Μέλος ΔΣ ΕΔΔΕ (Ελλ. Δίκτυο Διαχειριστών Έργων)
  • Πιστοποιημένος στο Project Management IPMA-D
  • Εισηγητής σεμιναρίων
Γιώργος Μαρωνίδης
  • Νομικός Σύμβουλος
  • Εξειδικευμένος στο Δίκαιο Μεταφορών
Αλέξανδρος Σοφάκης
  • Φοροτεχνικός Σύμβουλος
  • Εξειδικευμένος στη φορολογία μεταφορικών επιχειρήσεων

Πρόγραμμα Εκπαίδευσης

Το Πλαίσιο
  • Το νέο θεσμικό πλαίσιο ίδρυσης μεταφορικών επιχειρήσεων (ΜΕ)
  • Οι τάσεις και μελλοντικές εξελίξεις – ΑΕ και ΕΠΕ
  • Το νέο φορολογικό καθεστώς και οι δυναμικές που δημιουργεί
  • Δυνατότητες από Αναπτυξιακό νόμο και προγράμματα
Η Στρατηγική
  • Συνταγές επιβίωσης και ανάπτυξης σε καθεστώς κρίσης
  • Η επιτυχής μεταφορική εταιρία της νέας εποχής: Όραμα, Σκοπός, Στρατηγική, Τακτική, Δομή, Κλίμα
  • Πώς κτίζεται το Business Plan (Επιχειρηματικό Σχέδιο)
  • Προσέλκυση επενδυτών
  • Βιώσιμες στρατηγικές συνεργασίες με πελάτες, μεταφορείς, κατασκευαστές κλπ
  • Πώς ανακαλύπτουμε επιχειρηματικές ευκαιρίες – μέθοδος Matrix
Η Διοίκηση
  • Βασικές αρχές Ηγεσίας και Διοίκησης
  • Πώς οργανώνεται και πώς διοικείται μια ΜΕ: Οργανόγραμμα, ρόλοι, Job description, Limits of authorities
  • Σχεδιασμός, Συντονισμός, Έλεγχος, Στοχοθεσία, ΜΒΟ, KPIs
  • Αρχές marketing και επικοινωνίας – προβολή στο Διαδίκτυο
Τα Οικονομικά
  • Τα οικονομικά των μεταφορών – κόστος και κόμιστρο
  • Τρόποι μείωσης κόστους και αύξησης παραγωγικότητας
Το Όχημα
  • Τρόποι απόκτησης υποδομών και οχημάτων
  • Επιλογή τύπου οχήματος βάσει TCO (Total Cost of Ownership)
  • Κριτήρια επιλογής ΔΧ ή ΙΧ, ηλικία αντικατάστασης, αγορά ή leasing, inhouse vs outsourcing
  • Το μέλλον ανήκει στο ποιοτικό ΔΧ
  • Αρχές αποτελεσματικής και οικονομικής δρομολόγησης
Ο Οδηγός
  • Διοίκηση οδηγών – επιλογή, εκπαίδευση, υποκίνηση, συμμετοχή
  • Ο οδηγός: μοχλός μείωσης κόστους και αύξησης έργου
  • Πώς ο οδηγός μπορεί να γίνει πρεσβευτής της εταιρίας
Ο Πελάτης
  • Πελατοκεντρική προσέγγιση, πώς κτίζεται η φήμη και η πελατεία
  • Τι θέλει ο πελάτης από τον ιδανικό μεταφορέα
  • Sevice Level Agreement (SLA)
  • Αμοιβή βάσει Performance Scorecard

Κόστος Συμμετοχής

ΚΟΣΤΟΣ: 250 € 225 € / άτομο (για online εγγραφή).

Παρέχονται επιπλέον εκπτώσεις:

  • 10% για ιδιώτες που θα εγγραφούν έως έως 15 ημέρες πριν την έναρξη του σεμιναρίου
  • 10% για ιδιώτες που έχουν παρακολουθήσει άλλα σεμινάρια της projectyou
  • 10% για ομαδική εγγραφή 3 ατόμων και άνω

Το κόστος συμμετοχής του σεμιναρίου μπορεί να καλυφθεί πλήρως από το λογαριασμό ΛΑΕΚ του ΟΑΕΔ και η projectyou αναλαμβάνει δωρεάν τη διαδικασία καταχώρησης των απαιτούμενων πληροφοριών (προθεσμία 25/10/2010).

  • Ημερομηνία & Ώρα 1/11/2010, 16.00-22.00 | 2/11/2010, 16.00-22.00
  • Τοποθεσία Αθήνα
  • Διάρκεια 12 ώρες

Άλλα Σεμινάρια