fbpx

Εξυπηρέτηση Πελατών – Δεκέμβριος 2020

Με δυνατότητα απόκτησης της Ευρωπαϊκής Πιστοποίησης ELA – Customer Service

Ημερομηνία

LIVE e-learning και δια ζώσης Αθήνα:

04.12.20 (15.00-21.00)

Διεξαγωγή

LIVE e-learning και δια ζώσης Αθήνα

Περιγραφή Σεμιναρίου

Στόχος του σεμιναρίου είναι η επιμόρφωση των εργαζομένων σε τμήματα που έχουν άμεση η έμμεση σχέση με την εξυπηρέτηση πελατών, σε δοκιμασμένες και πρωτοποριακές μεθόδους και πρακτικές από τη διεθνή εμπειρία, με τις όποιες διασφαλίζεται η μακροχρόνια ικανοποίηση του πελάτη.

Περιεχόμενα του Σεμιναρίου

  • Κατανόηση των διαδικασιών της εξυπηρέτησης πελατών
  • Από την εξυπηρέτηση πελάτη στην εμπειρία πελάτη (customer experience)
  • H πολυεπίπεδη επικοινωνία με τους πελάτες
  • Τα μυστικά της επιτυχούς τηλεφωνικής επικοινωνίας
  • Πελατοκεντρική προσέγγιση, πώς κτίζεται η φήμη και η πελατεία
  • Eφαρμογή πολιτικής εξυπηρέτησης πελατών
  • Σχεδίαση της οργάνωσης για την εξυπηρέτηση πελατών.
  • Χρήση Βασικών Δεικτών Απόδοσης (KPIs) για την αξιολόγηση της εξυπηρέτησης πελατών
  • Βασικές λειτουργίες των συστημάτων διαχείρισης των σχέσεων με τους πελάτες (Customer Relationship Management – CRM)
  • Κριτήρια επιλογής CRM

 

Απευθύνεται σε

  • Στελέχη τμημάτων Εξυπηρέτησης πελατών, Πωλήσεων, Logistics
  • Νέους που θέλουν να δραστηριοποιηθούν στο χώρο της Εξυπηρέτησης πελατών

Παροχές

Σε όλους τους συμμετέχοντες θα δοθεί πλούσιο εκπαιδευτικό υλικό και βεβαίωση παρακολούθησης.

Στην εκπαίδευση μπορούν όσοι θέλουν να συμμετέχουν και μέσω e-learning που πραγματοποιείται σε πραγματικό χρόνο, δίνοντας τη δυνατότητα στους συμμετέχοντες να έχουν ενεργή συμμετοχή και άμεση επαφή με τον εισηγητή και τους υπόλοιπους συμμετέχοντες.

Εισηγητής

Γιώργος Λύκας, Μηχανολόγος Μηχανικός,

τ. Supply Chain Simplification Manager BP – EKO, τ. Διευθυντής Μεταφορών ΒΡ, Εγκεκριμένος εκπαιδευτής στη Διεθνή Πιστοποίηση Logistics-ELA, Πιστοποιημένος Project Manager IPMA, Εισηγητής σεμιναρίων

Τρόπος παρακολούθησης

LIVE e-learning και δια ζώσης Αθήνα

Κόστος Σεμιναρίου

Το κόστος συμμετοχής για το Operational είναι 100 € και για το Managerial είναι 150 €.

Επιπλέον 150 €, για όσους θέλουν να συμμετέχουν στις εξετάσεις της Ευρωπαϊκής πιστοποίησης ΕLA – Customer Service.

Μπορεί να καλυφθεί πλήρως από το ΛΑΕΚ 0,24%.

Επικοινωνία

Για διευκρινίσεις και εγγραφές μπορείτε να επικοινωνήσετε : 6977999254, 6946742009, info@projectyou.gr

    Εξυπηρέτηση Πελατών

    Συμπληρώνοντας τα κάτωθι στοιχεία σας δηλώνετε το καταρχήν ενδιαφέρον σας για την συμμετοχή σας στο πρόγραμμα. Η εγγραφή σας θα κατοχυρωθεί με την προκαταβολή του οριζόμενου πόσου

    Αίτηση Συμμετοχής στο σεμινάριο

    OperationalManagerial
    Όνομα *
    Επίθετο*
    Εταιρία
    Θέση στην εταιρία
    Διεύθυνση
    Πόλη
    Τηλέφωνο επικοινωνίας *
    Email *

    Στοιχεία τιμολόγησης*
    ΑπόδειξηΤιμολόγιο
    *Αν επιλέξετε απόδειξη, συμπληρώσετε μόνο το πεδίο "Διεύθυνση".
    Εταιρεία
    Αντικείμενο
    ΑΦΜ
    ΔΟΥ
    Διεύθυνση
    ΤΚ
    Πόλη
    Υπεύθυνος Επικοινωνίας
    Τηλέφωνο
    Ένταξη στο ΛΑΕΚ 0.24%*
    ΝαιΌχι
    Για τη δέσμευση θέσης θα πρέπει να καταβληθεί το ποσό συμμετοχής. Η κατάθεση μπορεί να γίνει είτε μέσω του τραπεζικού λογαριασμού μας στην Alpha Bank IBAN GR7501401880188002330000131 (δικαιούχος projectyou ltd) είτε με χρήση πιστωτικής κάρτας επιλέγοντας το αντίστοιχο κουμπί παρακάτω.

    Εξυπηρέτηση Πελατών (Operational)

    Εξυπηρέτηση Πελατών (Operational) (με συμμετοχή στις εξετάσεις πιστοποίησης)

    Εξυπηρέτηση Πελατών (Managerial)

    Εξυπηρέτηση Πελατών (Managerial) (με συμμετοχή στις εξετάσεις πιστοποίησης)