fbpx

Οικονομική Διαχείριση Αποθήκης – Δεκέμβριος 2020

Με δυνατότητα απόκτησης της Ευρωπαϊκής Πιστοποίησης ELA – Warehousing

Ημερομηνία

LIVE e-learning και δια ζώσης Αθήνα:

05.12.20 (09:00-16:00)

Διεξαγωγή

LIVE e-learning και δια ζώσης Αθήνα

Περιγραφή Σεμιναρίου

Στόχος του σεμιναρίου είναι η επιμόρφωση εργαζομένων στην Αποθήκη, που φιλοδοξούν να λειτουργούν την Αποθήκη με τους βέλτιστους τρόπους ώστε να εξασφαλίζουν τη μέγιστη δυνατή διαθεσιμότητα εμπορευμάτων με το ελάχιστο δυνατό κόστος αποθήκευσης. Θα διδαχθούν δοκιμασμένες μεθόδους και πρακτικές διαχείρισης Αποθήκης σύμφωνα με τη διεθνή εμπειρία.

Περιεχόμενα του Σεμιναρίου

  • Οι κύριες προκλήσεις και τα βασικά προβλήματα της Αποθήκης
  • Οι λειτουργίες και οι διαδικασίες της Αποθήκης
  • Οι στρατηγικές και οι μέθοδοι order picking
  • Μηχανήματα και εξοπλισμός της Αποθήκης
  • Πώς σχεδιάζουμε την χωροταξική διάταξη
  • Μέθοδοι απογραφής
  • Αποθήκευση Επικινδύνων προϊόντων
  • Ο ρόλος και οι υπηρεσίες των 3PL και 4PL
  • Ασφάλεια και υγιεινή στην εργασία στην Αποθήκη
  • λειτουργίες του WMS
  • Χρηματοοικονομικό και λειτουργικό κόστος αποθήκευσης
  • Τα βέλτιστα επίπεδα αποθεμάτων. Safety stocks, Reorder level, EOQ (economic order quantity)
  • Τα tradeoffs μεταξύ Παραγωγής και Αποθήκης και μεταξύ Αποθήκης και Μεταφοράς
  • Outsourcing: πότε και γιατί συμφέρει
  • Τρόποι μείωσης του κόστους Αποθήκευσης

Απευθύνεται σε

  • Εργαζομένους στην Αποθήκη, σε όλα τα επίπεδα, από pickers μέχρι προϊσταμένους
  • Στελέχη Επιχειρήσεων και αποφοίτους που θέλουν να δραστηριοποιηθούν στο χώρο της Αποθήκευσης.

Παροχές

Σε όλους τους συμμετέχοντες θα δοθεί πλούσιο εκπαιδευτικό υλικό και βεβαίωση παρακολούθησης.

Στην εκπαίδευση μπορούν όσοι θέλουν να συμμετέχουν και μέσω e-learning που πραγματοποιείται σε πραγματικό χρόνο, δίνοντας τη δυνατότητα στους συμμετέχοντες να έχουν ενεργή συμμετοχή και άμεση επαφή με τον εισηγητή και τους υπόλοιπους συμμετέχοντες.

Εισηγήτρια

Μαριλένα Παπαδοπούλου, PhD in Applied Informatics, MSc Business Administration – TQM, BSc Ναυτιλιακά, Καθηγήτρια Logistics σε ΤΕΙ και Κολλέγια, Εισηγήτρια σεμιναρίων

Χώρος Σεμιναρίου

LIVE e-learning και δια ζώσης Αθήνα

Κόστος Σεμιναρίου

Το κόστος συμμετοχής για το Operational είναι 100 € και για το Managerial είναι 150 €.

Επιπλέον 150 €, για όσους θέλουν να συμμετέχουν στις εξετάσεις της Ευρωπαϊκής πιστοποίησης ΕLA – Warehousing.

Το κόστος μπορεί να καλυφθεί πλήρως από το ΛΑΕΚ 0,24%.

Επικοινωνία

Για διευκρινίσεις και εγγραφές μπορείτε να επικοινωνήσετε : 6977999254, 6946742009, info@projectyou.gr

    Οικονομική Διαχείριση Αποθήκης

    Συμπληρώνοντας τα κάτωθι στοιχεία σας δηλώνετε το καταρχήν ενδιαφέρον σας για την συμμετοχή σας στο πρόγραμμα. Η εγγραφή σας θα κατοχυρωθεί με την προκαταβολή του οριζόμενου πόσου

    Αίτηση Συμμετοχής στο σεμινάριο

    OperationalManagerial
    Όνομα *
    Επίθετο*
    Εταιρία
    Θέση στην εταιρία
    Διεύθυνση
    Πόλη
    Τηλέφωνο επικοινωνίας *
    Email *

    Στοιχεία τιμολόγησης*
    ΑπόδειξηΤιμολόγιο
    *Αν επιλέξετε απόδειξη, συμπληρώσετε μόνο το πεδίο "Διεύθυνση".
    Εταιρεία
    Αντικείμενο
    ΑΦΜ
    ΔΟΥ
    Διεύθυνση
    ΤΚ
    Πόλη
    Υπεύθυνος Επικοινωνίας
    Τηλέφωνο
    Ένταξη στο ΛΑΕΚ 0.24%*
    ΝαιΌχι
    Για τη δέσμευση θέσης θα πρέπει να καταβληθεί το ποσό συμμετοχής. Η κατάθεση μπορεί να γίνει είτε μέσω του τραπεζικού λογαριασμού μας στην Alpha Bank IBAN GR7501401880188002330000131 (δικαιούχος projectyou ltd) είτε με χρήση πιστωτικής κάρτας επιλέγοντας το αντίστοιχο κουμπί παρακάτω.

    Οικονομική Διαχείριση Αποθήκης (Operational)

    Οικονομική Διαχείριση Αποθήκης (Operational) (με συμμετοχή στις εξετάσεις πιστοποίησης)

    Οικονομική Διαχείριση Αποθήκης (Managerial)

    Οικονομική Διαχείριση Αποθήκης (Managerial) (με συμμετοχή στις εξετάσεις πιστοποίησης)

    Εύη Προκόπη

    EvipRo

    Managing Director της Skema Projects

    Η Δρ. Εύη Προκόπη έχει ζήσει σε 6 χώρες και έχει συνεργαστεί με ανθρώπους από 58 χώρες. Έχει πολυετή εμπειρία στο recruitment, την εκπαίδευση, το coaching, την ηγεσία και τη διαχείριση ομάδων σε εταιρείες Fortune 100 και start-ups.
    Η Εύη έχει γράψει δύο βιβλία, είναι συχνά προσκεκλημένη σε διεθνή συνέδρια ως ομιλήτρια ενώ είναι η νεότερη Ελληνίδα που μίλησε ποτέ στο Παγκόσμιο Συνέδριο του Project Management Institute. Είναι η μόνη Ελληνίδα που έχει μπει στη λίστα των World’s Top 100 HR Influencers 2020, έχει τιμηθεί με το βραβείο Best Leadership 2021 και 2022 και με το βραβείο Best Management Consulting 2023 από το περιοδικό CEO Today. Επίσης, θεωρείται μία από τους 41 Future of Work Experts παγκοσμίως.
    Ως πιστοποιημένη Coach, Μέντορας στο Women in Tech και Managing Director της Skema Projects, της καλύτερης εταιρείας εκπαιδεύσεων σε Soft Skills, σύμφωνα με το περιοδικό Corporate Vision, θέλει να ενδυναμώνει τους ανθρώπους ώστε να πετυχαίνουν τους στόχους τους.

    Κατερίνα Θεοφανίδου

    katerina_500x399_grayscale

    Η Κατερίνα Θεοφανίδου είναι πτυχιούχος του τμήματος Βιομηχανικής Διοίκησης και Τεχνολογίας του Πανεπιστημίου Πειραιά με μεταπτυχιακό στη Διαχείριση Ενέργειας και Προστασία Περιβάλλοντος από το ΕΜΠ και το Πανεπιστήμιο Πειραιά.

    Μετά από μια επιτυχημένη 10ετή πορεία σε πολυεθνικές και μεγάλες ελληνικές εταιρίες, όπως BP Hellas, Ελληνογερμανικό Επιμελητήριο, ΕΡΤ Α.Ε., Alpha Δορυφορική Τηλεόραση, DEKRA Akademie κ.ά., αλλά και ως εισηγήτρια σε εκπαιδευτικά σεμινάρια, αποφασίζει το 2009 να ιδρύσει την πρώτη της επιχείρηση, την projectyou Συμβουλευτική Οργανωτική ΕΠΕ με αντικείμενο την εκπαίδευση και την παροχή συμβουλευτικών υπηρεσιών, στην οποία είναι ιδιοκτήτρια και Διευθύντρια. www.projectyou.gr

    Από το 2011, με μια ομάδα έμπιστων συνεργατών, ιδρύει τρία start-ups: metagora.gr, agorathermansis.gr, 3S4S Εφαρμογές ΕΠΕ.

    Η projectyou βραβεύτηκε πρόσφατα από τον Σύνδεσμο Διαφημιζομένων Ελλάδας με το Αριστείο Εταιρικής Υπευθυνότητας στην κατηγορία Υποστήριξη Νεανικής Επιχειρηματικότητας για την προσφορά της με τη διενέργεια δωρεάν Εργαστηρίων Επιχειρηματικότητας σε επίδοξους επιχειρηματίες. http://www.aristia-sde.gr/

    Η Κατερίνα είναι Σύμβουλος Επιχειρηματικότητας νεοφυών επιχειρήσεων και Μέντωρ νέων επιχειρηματιών. Έχει συμβουλέψει πάνω από 1.200 επίδοξους και νέους επιχειρηματίες σε σεμινάρια, εργαστήρια και προσωπικές συναντήσεις συμβουλευτικής (mentoring).

    Συνολικά έχει οργανώσει πάνω από 16 Εργαστήρια Επιχειρηματικότητας και Κοινωνικής Επιχειρηματικότητας, αλλά και 30 Εργαστήρια Επιχειρηματικότητας για Προχωρημένους από το Φεβρουάριο του 2012 έως σήμερα με αιτήσεις συμμετοχής που συνολικά ξεπερνούν τις 2.000! Σε αυτά τα εργαστήρια συμμετείχε ως εισηγήτρια και μέντορας υποστηρίζοντας επιχειρηματικές ομάδες που κέρδισαν βραβείο ή πολύ καλή θέση στη βαθμολογία.

    Έχει συνεργαστεί με τα ΤΕΙ Πάτρας, ΤΕΙ Αθήνας και ΤΕΙ Πελοποννήσου για την οργάνωση Εργαστηρίων Επιχειρηματικότητας στους φοιτητές των ΤΕΙ, όπου συμμετείχαν συνολικά 150 φοιτητές. Το 2014 συνεργάστηκε εκ νέου με το ΤΕΙ Πελοποννήσου για την καθοδήγηση (mentoring) 60 φοιτητών για τη σύνταξη επιχειρηματικών σχεδίων.

    Υπήρξε επίσης μέντορας στο διαγωνισμό StartingUP που διοργάνωσε το ΚΕΠΝΕΤ το Νοέμβριο του 2012, με την ομάδα της να κερδίζει το ένα από τα τρία βραβεία της διοργάνωσης.

    Η Κατερίνα είναι πιστοποιημένη Project Management Associate IPMA–D (International Project Management Association) από το 2008 έως σήμερα, με εμπειρία τόσο στη διαχείριση έργων όσο και στην εκπαίδευση project management που οδηγεί και στην πιστοποίηση σύμφωνα με το IPMA. Διδάσκει Project Management και Microsoft Project σε ανοικτά και ενδοεπιχειρησιακά σεμινάρια.

    Είναι επίσης πιστοποιημένη εκπαιδεύτρια ενηλίκων μη τυπικής εκπαίδευσης από τον ΕΟΠΠΕΠ και από την Κεντρική Ένωση Επιμελητηρίων της Γερμανίας (DIHK e.V.).

    Η Κατερίνα είναι Πρόεδρος του International Project Management Association IPMA Greece - Ελληνικό Δίκτυο Διαχειριστών Έργων, καθώς και Γενική Γραμματέας του ILME (Ινστιτούτο Logistics Management Ελλάδας).

    Κώστας Θεοφανίδης

    Photo KThsq_g

    Σπούδασε Μηχ/γος Ηλ/γος στο Πολυτεχνείο Θεσσαλονίκης και τελείωσε MSc στη Βιομηχανική Διοίκηση στο Brunel University στο Λονδίνο. Εργάστηκε σε διάφορες διευθυντικές θέσεις (Operations, Sales, Projects, Logistics, Transportation, Engineering) στις εταιρείες Mobil, BP, Bovis Lend Lease, ΕΛΠΕ). Ηγήθηκε στις Βρυξέλλες (1997-8) σε πανευρωπαϊκό project της ΒΡ για τον ανασχεδιασμό των Logistics και Μεταφορών. Από το 2012 δραστηριοποιείται ως Σύμβουλος ανάπτυξης επιχειρήσεων, Εισηγητής Σεμιναρίων, Σύμβουλος καριέρας και Μέντωρ.

    Διετέλεσε Πρόεδρος του Πανελλήνιου Συλλόγου Συμβούλων Ασφαλούς Μεταφοράς Επικινδύνων Εμπορευμάτων (ΠΣΣΑΜΕΕ), εκπρόσωπος του ΤΕΕ στο Εθνικό Συμβούλιο Οδικής Ασφάλειας (ΕΣΟΑ), μέλος του ΔΣ της Ελληνικού Δικτύου Διαχειριστών Έργων (ΕΔΔΕ), μέλος του ILME, EEl, EBY.

    Είναι εκπαιδευτής Project Management, πιστοποιημένος στο ΙPΜΑ-D. Είναι επίσης εισηγητής σε σεμινάρια Ηγεσίας, Management, Συμπεριφορών, Παρακίνησης, Λήψης αποφάσεων, Διαχείρισης ακινήτων, Καινοτομικής Σκέψης, Επιχειρηματικότητας, κλπ.

    Συνιδρυτής της projectyou, metagora.gr, Agorathermansis.gr, 3s4s.gr, innovation-community.gr, ΚΟΙΝ.Σ.ΕΠ ΣΥΝΔΡΩ.

    Εκπαιδευτής και Μέντωρ για νέους επιχειρηματίες- startups.

    Αρθρογραφεί σε περιοδικά Logistics.

    Λυκούργος Μανωλιάδης

    rpt

    Deputy General Manager, DIAKINISIS

    Κάτοχος μεταπτυχιακού τίτλου Logistics από του Πανεπιστημίου Πειραιά και απόφοιτος του τμήματος Βιομηχανικής Διοίκησης και Τεχνολογίας. Για σχεδόν 13 χρόνια εργάστηκε στον χώρο των φαρμακευτικών και καταναλωτικών Logistics αναλαμβάνοντας θέσεις ευθύνης όπως του Υπεύθυνου Κέντρου Διανομής και Διεύθυνση Κέντρου Διανομής και Ανασυσκευασίας. Τον Μάιο του 2017 μετακινήθηκε στην εταιρεία ΔΙΑΚΙΝΗΣΙΣ αναλαμβάνοντας τη θέση Pharmaceutical Business Director ενώ από τον Ιούλιο του 2018 κατέχει τη θέση του Αναπληρωτή Γενικού Διευθυντή. Δηλώνει ευτυχής που ασχολείται με την επιστήμη των Logistics και παραμένει διψασμένος για βελτιώσεις και θαυμαστής των νέων τεχνολογιών.