Ημερομηνίες
Αθήνα και live e-learning: 22.01.20 15.00 – 21.00
Αθήνα και live e-learning: 22.01.20 15.00 – 21.00
Ελληνογερμανικός Σύλλογος Philadelphia
Κριεζή 64, 15125, Μαρούσι
Στόχος του σεμιναρίου είναι η επιμόρφωση των εργαζομένων σε τμήματα που έχουν άμεση η έμμεση σχέση με την εξυπηρέτηση πελατών, σε δοκιμασμένες και πρωτοποριακές μεθόδους και πρακτικές από τη διεθνή εμπειρία, με τις όποιες διασφαλίζεται η μακροχρόνια ικανοποίηση του πελάτη.
Σε όλους τους συμμετέχοντες θα δοθεί πλούσιο εκπαιδευτικό υλικό και βεβαίωση παρακολούθησης.
Στην εκπαίδευση μπορούν όσοι θέλουν να συμμετέχουν και μέσω e-learning που πραγματοποιείται σε πραγματικό χρόνο, δίνοντας τη δυνατότητα στους συμμετέχοντες να έχουν ενεργή συμμετοχή και άμεση επαφή με τον εισηγητή και τους υπόλοιπους συμμετέχοντες.
Γιώργος Λύκας, Μηχανολόγος Μηχανικός,
τ. Supply Chain Simplification Manager BP – EKO, τ. Διευθυντής Μεταφορών ΒΡ, Εγκεκριμένος εκπαιδευτής στη Διεθνή Πιστοποίηση Logistics-ELA, Πιστοποιημένος Project Manager IPMA, Εισηγητής σεμιναρίων
Ελληνογερμανικός Σύλλογος Philadelphia
Κριεζή 64, 15125, Μαρούσι
Το κόστος συμμετοχής είναι 100 €.
Επιπλέον 150 €, για όσους θέλουν να συμμετέχουν στις εξετάσεις της Ευρωπαϊκής πιστοποίησης ΕLA – Customer Service.
Μπορεί να καλυφθεί πλήρως από το ΛΑΕΚ 0,24%.
Για διευκρινίσεις και εγγραφές μπορείτε να επικοινωνήσετε : 6977999254, info@projectyou.gr