fbpx gtag('config', 'AW-728311533');

Πρόγραμμα Εκπαίδευσης για Δρομολογητές στην πράξη | Σεπτέμβριος 2021

Ημερομηνίες

4ος κύκλος: 20/09/2021 – 24/09/2021 – 18:00-21:00

Διεξαγωγή

LIVE e-learning

Διάρκεια

15 ώρες

Στόχος του Σεμιναρίου

To Institute Lοgistics Management Ελλάδας (ΙLME), αναγνωρίζοντας την κρίσιμη συμμετοχή του Δρομολογητή στην επίτευξη του κεντρικού σκοπού των Logistics (έγκαιρη, ποιοτική και οικονομική παράδοση προιόντων) οργανώνει ένα πρόγραμμα εκπαίδευσης και πιστοποίησης σχεδιασμένο ειδικά για Δρομολογητές και Στελέχη των Μεταφορών.

Οφέλη για Εκπαιδευόμενους

Οι συμμετέχοντες στο πρόγραμμα θα αποκομίσουν τα εξής οφέλη:

  • Τεχνογνωσία στις Μεταφορές και στην Δρομολόγηση
  • Βεβαίωση παρακολούθησης και επιτυχίας στις εξετάσεις ILME
  • Προώθηση του βιογραφικού τους από τον ΙLME σε εταιρείες που έχουν θέσεις δρομολογητών και γενικότερα στις Μεταφορές

Οργανωτής

Το πρόγραμμα συνδιοργανώνεται από το ILME , την ΤΕLENAVIS που εξειδικεύεται σε συστήματα Δρομολόγησης και την PROJECTYOU που εξειδικεύεται στην εκπαίδευση.

Πρόγραμμα Εκπαίδευσης

Το πρόγραμμα διαρκεί 15 ώρες (πέντε 3ωρα)

Τόπος

To εκπαιδευτικό πρόγραμμα  θα γίνεται διαδικτυακά με live e-learning.

Εισηγητές

  • Κωνσταντίνος Χανιώτης CEO, Telenavis
  • Κώστας Θεοφανίδης, Projectyou
  • Στάθης Μακαντάσης, Logistics Director, Δέλτα Τρόφιμα Α.Ε.
  • Δημήτρης Χανιώτης, Telenavis
  • Πέτρος Κολοκούρης , Telenavis
  • Κυριάκος Καλούμενος, Head of Supply Chain, Neurosoft S.A.
  • Άγγελος Φάλαρης, Ιδιοκτήτης, ΑΡΙΩΝ ΤΡΑΝS

Θεματολογία

ΕΝΟΤΗΤΑ Α

A1. ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ

  • Τι είναι η δρομολόγηση και γιατί είναι πολύ σημαντική για τα logistics
  • πως η δρομολόγηση υλοποιεί τους στόχους των Logistics (on time, in full, optimum cost)
  • Ασφάλεια δρομολογίου, ωράρια, μέγιστο φορτίο, τοποθέτηση φορτίου

A2. ΤΡΟΠΟΙ ΓΙΑ ΜΕΙΩΣΗ ΚΟΣΤΟΥΣ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ

  • Αξιοποίηση μέγιστου τονάζ – Όγκος και βάρος
  • Εκμετάλλευση διαθεσίμου χρόνου, μείωση νεκρών χρόνων
  • Ελαχιστοποίηση διαδρομών, βαθμός δυσκολίας διαδρομής
  • Όρια περιοχών εφοδιασμού – break even
  • Απαιτούμενο μέγεθος στόλου

A3. Η ΔΡΟΜΟΛΟΓΗΣΗ ΚΑΙ Ο ΠΕΛΑΤΗΣ

  • Τι είναι το POD – πώς πιστοποιούμε μια παράδοση ότι έγινε on time – in full (OTIF)
  • Τα χρονικά παράθυρα παραδόσεων
  • Πως  μπορούμε να μετρήσουμε την ικανοποίηση του πελάτη

ΕΝΟΤΗΤΑ Β

Β1. ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΒΕΛΤΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗΣ ΔΡΟΜΟΛΟΓΗΣΗΣ

  • Schedule optimizer / GPS / Fleet Manager

Β2. ΤΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΚΑΙ Η ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΟΥΣ

  • Πρόγραμμα Δρομολόγησης
  • Γεωκωδικοποίηση, Οργάνωση δεδομένων, Πιστοποίηση δεδομένων
  • Τι μπορούμε να μετρήσουμε από τα δεδομένα που συλλέγουμε
  • Παραγωγή δρομολόγησης – Ανάθεση δρομολόγησης
  • Εκτέλεση και πιστοποίηση

Β3. WORKFORCE  MANAGER

  • Επίδειξη λειτουργιών οργάνωσης και παρακολούθησης εξέλιξης δρομολογίων,
  • Διαχείρισης στόλου και οδηγών, επικοινωνίας με οδηγούς,
  • Ενημέρωσης πελατών, POD, μέτρησης Customer satisfaction, κλπ
  • Ατομικές ασκήσεις των συμμετεχόντων και case studies με χρήση του συστήματος

ΕΝΟΤΗΤΑ Γ

Γ1. ΕΜΠΕΙΡΙΕΣ ΚΑΙ BEST PRACTICES ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ

  • Δρομολογητές από εταιρείες Εμπορικές και 3PL φέρνουν τις εμπειρίες τους από τα συστήματα και τις μεθόδους που χρησιμοποιούν στην δρομολόγηση

Γ2. ΜΙΑ ΜΑΤΙΑ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ

  • Τι είναι τα big data analytics, τι είναι τα metadata
  • Τι είναι το block chain, τι είναι το IoT και το cloud
  • Industry 4.0, digitalization
  • Ποιές νέες μορφές μετακίνησης θα επηρεάσουν την δρομολόγηση

ΕΝΟΤΗΤΑ Δ

Δ1.  ΥΠΟΔΕΙΓΜΑΤΙΚΗ ΕΠΙΛΥΣΗ CASE STUDIES

  • επιδεικνύεται στους συμμετέχοντες η επίλυση μέσω των συστημάτων σεναρίων δρομολόγησης

Δ2. ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ
Οι ενδιαφερόμενοι θα εξεταστούν σε 2 επίπεδα :

  • η θεωρητική γνώση: με multiple choice questions (15 λεπτά)
  • η πρακτική γνώση: Δίνεται 1 πρόβλημα δρομολόγησης με χρήση του WFM για λύση μέσα σε 30 λεπτά

 

Μεθοδολογία Εκπαίδευσης

Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα είναι βασισμένο σε πραγματικές καταστάσεις & case studies, που έχουν ως αποτέλεσμα τη μέγιστη αφομοίωση της γνώσης η οποία δημιουργεί προστιθέμενη αξία στα στελέχη που θα συμμετάσχουν.

Πιστοποίηση

 Οι συμμετέχοντες στο πρόγραμμα θα έχουν την δυνατότητα (μετά από παρακολούθηση πρόσθετου προγράμματος προετοιμασίας και επιτυχείς εξετάσεις συνολικού κόστους 170€) να πιστοποιηθούν με την:

Πιστοποίηση ΕLA (European Logistics Association) για τη ΜΕΤΑΦΟΡΑ

Σε όλους θα δοθεί Βεβαίωση επιτυχούς παρακολούθησης από το ΙLME.

Κόστος Συμμετοχής

Τα δίδακτρα προσφέρονται στις εξής επιλογές:

Α. Για εταιρείες 200€ ανά άτομο

Β.  Για στελέχη 100€ ανά άτομο

Γ.  Για μέλη ΙLME 50% έκπτωση

Δ. Για άνεργους και φοιτητές δωρεάν, στα πλαίσια της κοινωνικής υπευθυνότητας των ΙLΜΕ, ΤELENAVIS  και PROJECTYOU

Εγγραφές

Για διευκρινίσεις και εγγραφές μπορείτε να επικοινωνήσετε: 6977999254, info@projectyou.gr  ή να συμπληρώσετε τη φόρμα παρακάτω:

Το σεμινάριο έχει ολοκληρωθεί

Δείτε εδώ τα νέα μας σεμινάρια

Αγησίλαος Βερούτης

agis-veroutis-298x300

Founder & CEO, grammateia.gr

Διπλωματούχος Μηχανολόγος Μηχανικός, Μεταπτυχικά Οικολογική βιομηχανική παραγωγή.
MPhil Mech.E. – Cranfield Institute of Tech. UK, | BEng Mech.E. Stevens Institute of Tech.
Έζησε & εργάστηκε 17 έτη στις ΗΠΑ ως Management Consultant σε πολυεθνικές & οργανισμούς
- Προεδρικό Συμβούλιο για Αειφόρο Ανάπτυξη επί Πρ. Κλίντον
- DOD, EPA, DOE (USA)
- MOD (UK)
- Visiting Lecturer για Sustainability σε Αμερικανικά πανεπιστήμια
Επέστρεψε το '99 ως διευθύνων σύμβουλος για 5 χώρες σε Αμερικανική πολυεθνική. Από το 2003 επιχειρεί σε Internet Platforms, Telecommunications & Artificial Intelligence. Αρθρογραφεί στο capital.gr για επιχειρ/τα & τεχνολογία από το 2010.

Αναστάσιος Τσικουράκης

Tsikourakis_Snastasios

Associate Manager, Dialectica

Ο Αναστάσιος Ιάσων Τσικουράκης είναι Associate Manager στη Dialectica και είναι απόφοιτος του τμήματος Βιομηχανικής Διοίκησης και Τεχνολογίας του Πανεπιστημίου Πειραιώς. Είναι πιστοποιημένος από το International Project Management Association κατά IPMA-D. Τέλος, έχει κάνει ένα mini MBA από το New York College και παρακολουθεί εκπαίδευση από το Leadership Academy.

Γιάννης Αγγελάκης

photo aggelakis

Founder, Engage Media

 Γιάννης Αγγελάκης - Ιδρυτής της Engage Media και σύμβουλος επιχειρήσεων σε θέματα εμπορικού σχεδιασμού και ανάπτυξης μέσω ψηφιακών υποδομών. Διαθέτει εκτεταμένη διδακτική εμπειρία εκπαιδεύοντας στελέχη εταιριών και σπουδαστές πάνω σε θέματα ψηφιακού marketing, τεχνητής νοημοσύνης, ηλεκτρονικού εμπορίου και ψηφιακού μετασχηματισμού (digital transformation) Είναι πτυχιούχος του Τμήματος Επικοινωνίας Μέσων και Πολιτισμού του Παντείου Πανεπιστημίου, με ειδίκευση στο Μάρκετινγκ και για δεκαετίες δραστηριοποιείται επαγγελματικά στον τομέα των digital & interactive media. Έχει διατελέσει υψηλόβαθμο στέλεχος σε σημαντικές εταιρίες όπως Forthnet, και Καθημερινή ενώ παράλληλα  κατέχει τη θέση του Διευθυντή Μάρκετινγκ στην εταιρία πληροφορικής Data Consulting.

Βασίλης Σιγάλας

vasilis-sigalas

Μηχανολόγος – Μηχανικός, Πιστοποιημένος Logistics Manager στο ELA, Warehouse & Transport manager KORE SA, Logistics operation consultant, Α. Μέλος του ΔΣ στο ILME, Εισηγητής σεμιναρίων Warehousing και Transportation.

Αργυρώ Μπούρμπουλα

argyro-bourboula

Η Αργυρώ είναι πτυχιούχος του τμήματος Πολιτικής Επιστήμης και Δημόσιας Διοίκησης του ΕΚΠΑ.
Μιλάει σε υψηλό επίπεδο την αγγλική γλώσσα και γνωρίζει σε καλό επίπεδο τη γαλλική.
Έχει συμμετάσχει και βραβευτεί σε προγράμματα που απευθύνονται σε μαθητές και φοιτητές.
Στην projectyou έχει αναλάβει τη θέση του Project Manager.
Κατέχει πιστοποίηση στο πιάνο και την αρμονία.
Διδάσκει εθελοντικά μαθητές της δευτεροβάθμιας.
Στον ελεύθερό της χρόνο ασχολείται ερασιτεχνικά με το θέατρο.

Εύη Προκόπη

EvipRo

Managing Director της Skema Projects

Η Δρ. Εύη Προκόπη έχει ζήσει σε 6 χώρες και έχει συνεργαστεί με ανθρώπους από 58 χώρες. Έχει πολυετή εμπειρία στο recruitment, την εκπαίδευση, το coaching, την ηγεσία και τη διαχείριση ομάδων σε εταιρείες Fortune 100 και start-ups.
Η Εύη έχει γράψει δύο βιβλία, είναι συχνά προσκεκλημένη σε διεθνή συνέδρια ως ομιλήτρια ενώ είναι η νεότερη Ελληνίδα που μίλησε ποτέ στο Παγκόσμιο Συνέδριο του Project Management Institute. Είναι η μόνη Ελληνίδα που έχει μπει στη λίστα των World’s Top 100 HR Influencers 2020, έχει τιμηθεί με το βραβείο Best Leadership 2021 και 2022 και με το βραβείο Best Management Consulting 2023 από το περιοδικό CEO Today. Επίσης, θεωρείται μία από τους 41 Future of Work Experts παγκοσμίως.
Ως πιστοποιημένη Coach, Μέντορας στο Women in Tech και Managing Director της Skema Projects, της καλύτερης εταιρείας εκπαιδεύσεων σε Soft Skills, σύμφωνα με το περιοδικό Corporate Vision, θέλει να ενδυναμώνει τους ανθρώπους ώστε να πετυχαίνουν τους στόχους τους.

Κατερίνα Θεοφανίδου

katerina_500x399_grayscale

Η Κατερίνα Θεοφανίδου είναι πτυχιούχος του τμήματος Βιομηχανικής Διοίκησης και Τεχνολογίας του Πανεπιστημίου Πειραιά με μεταπτυχιακό στη Διαχείριση Ενέργειας και Προστασία Περιβάλλοντος από το ΕΜΠ και το Πανεπιστήμιο Πειραιά.

Μετά από μια επιτυχημένη 10ετή πορεία σε πολυεθνικές και μεγάλες ελληνικές εταιρίες, όπως BP Hellas, Ελληνογερμανικό Επιμελητήριο, ΕΡΤ Α.Ε., Alpha Δορυφορική Τηλεόραση, DEKRA Akademie κ.ά., αλλά και ως εισηγήτρια σε εκπαιδευτικά σεμινάρια, αποφασίζει το 2009 να ιδρύσει την πρώτη της επιχείρηση, την projectyou Συμβουλευτική Οργανωτική ΕΠΕ με αντικείμενο την εκπαίδευση και την παροχή συμβουλευτικών υπηρεσιών, στην οποία είναι ιδιοκτήτρια και Διευθύντρια. www.projectyou.gr

Από το 2011, με μια ομάδα έμπιστων συνεργατών, ιδρύει τρία start-ups: metagora.gr, agorathermansis.gr, 3S4S Εφαρμογές ΕΠΕ.

Η projectyou βραβεύτηκε πρόσφατα από τον Σύνδεσμο Διαφημιζομένων Ελλάδας με το Αριστείο Εταιρικής Υπευθυνότητας στην κατηγορία Υποστήριξη Νεανικής Επιχειρηματικότητας για την προσφορά της με τη διενέργεια δωρεάν Εργαστηρίων Επιχειρηματικότητας σε επίδοξους επιχειρηματίες. http://www.aristia-sde.gr/

Η Κατερίνα είναι Σύμβουλος Επιχειρηματικότητας νεοφυών επιχειρήσεων και Μέντωρ νέων επιχειρηματιών. Έχει συμβουλέψει πάνω από 1.200 επίδοξους και νέους επιχειρηματίες σε σεμινάρια, εργαστήρια και προσωπικές συναντήσεις συμβουλευτικής (mentoring).

Συνολικά έχει οργανώσει πάνω από 16 Εργαστήρια Επιχειρηματικότητας και Κοινωνικής Επιχειρηματικότητας, αλλά και 30 Εργαστήρια Επιχειρηματικότητας για Προχωρημένους από το Φεβρουάριο του 2012 έως σήμερα με αιτήσεις συμμετοχής που συνολικά ξεπερνούν τις 2.000! Σε αυτά τα εργαστήρια συμμετείχε ως εισηγήτρια και μέντορας υποστηρίζοντας επιχειρηματικές ομάδες που κέρδισαν βραβείο ή πολύ καλή θέση στη βαθμολογία.

Έχει συνεργαστεί με τα ΤΕΙ Πάτρας, ΤΕΙ Αθήνας και ΤΕΙ Πελοποννήσου για την οργάνωση Εργαστηρίων Επιχειρηματικότητας στους φοιτητές των ΤΕΙ, όπου συμμετείχαν συνολικά 150 φοιτητές. Το 2014 συνεργάστηκε εκ νέου με το ΤΕΙ Πελοποννήσου για την καθοδήγηση (mentoring) 60 φοιτητών για τη σύνταξη επιχειρηματικών σχεδίων.

Υπήρξε επίσης μέντορας στο διαγωνισμό StartingUP που διοργάνωσε το ΚΕΠΝΕΤ το Νοέμβριο του 2012, με την ομάδα της να κερδίζει το ένα από τα τρία βραβεία της διοργάνωσης.

Η Κατερίνα είναι πιστοποιημένη Project Management Associate IPMA–D (International Project Management Association) από το 2008 έως σήμερα, με εμπειρία τόσο στη διαχείριση έργων όσο και στην εκπαίδευση project management που οδηγεί και στην πιστοποίηση σύμφωνα με το IPMA. Διδάσκει Project Management και Microsoft Project σε ανοικτά και ενδοεπιχειρησιακά σεμινάρια.

Είναι επίσης πιστοποιημένη εκπαιδεύτρια ενηλίκων μη τυπικής εκπαίδευσης από τον ΕΟΠΠΕΠ και από την Κεντρική Ένωση Επιμελητηρίων της Γερμανίας (DIHK e.V.).

Η Κατερίνα είναι Πρόεδρος του International Project Management Association IPMA Greece - Ελληνικό Δίκτυο Διαχειριστών Έργων, καθώς και Γενική Γραμματέας του ILME (Ινστιτούτο Logistics Management Ελλάδας).

Κώστας Θεοφανίδης

Photo KThsq_g

Σπούδασε Μηχ/γος Ηλ/γος στο Πολυτεχνείο Θεσσαλονίκης και τελείωσε MSc στη Βιομηχανική Διοίκηση στο Brunel University στο Λονδίνο. Εργάστηκε σε διάφορες διευθυντικές θέσεις (Operations, Sales, Projects, Logistics, Transportation, Engineering) στις εταιρείες Mobil, BP, Bovis Lend Lease, ΕΛΠΕ). Ηγήθηκε στις Βρυξέλλες (1997-8) σε πανευρωπαϊκό project της ΒΡ για τον ανασχεδιασμό των Logistics και Μεταφορών. Από το 2012 δραστηριοποιείται ως Σύμβουλος ανάπτυξης επιχειρήσεων, Εισηγητής Σεμιναρίων, Σύμβουλος καριέρας και Μέντωρ.

Διετέλεσε Πρόεδρος του Πανελλήνιου Συλλόγου Συμβούλων Ασφαλούς Μεταφοράς Επικινδύνων Εμπορευμάτων (ΠΣΣΑΜΕΕ), εκπρόσωπος του ΤΕΕ στο Εθνικό Συμβούλιο Οδικής Ασφάλειας (ΕΣΟΑ), μέλος του ΔΣ της Ελληνικού Δικτύου Διαχειριστών Έργων (ΕΔΔΕ), μέλος του ILME, EEl, EBY.

Είναι εκπαιδευτής Project Management, πιστοποιημένος στο ΙPΜΑ-D. Είναι επίσης εισηγητής σε σεμινάρια Ηγεσίας, Management, Συμπεριφορών, Παρακίνησης, Λήψης αποφάσεων, Διαχείρισης ακινήτων, Καινοτομικής Σκέψης, Επιχειρηματικότητας, κλπ.

Συνιδρυτής της projectyou, metagora.gr, Agorathermansis.gr, 3s4s.gr, innovation-community.gr, ΚΟΙΝ.Σ.ΕΠ ΣΥΝΔΡΩ.

Εκπαιδευτής και Μέντωρ για νέους επιχειρηματίες- startups.

Αρθρογραφεί σε περιοδικά Logistics.

Λυκούργος Μανωλιάδης

rpt

Deputy General Manager, DIAKINISIS

Κάτοχος μεταπτυχιακού τίτλου Logistics από του Πανεπιστημίου Πειραιά και απόφοιτος του τμήματος Βιομηχανικής Διοίκησης και Τεχνολογίας. Για σχεδόν 13 χρόνια εργάστηκε στον χώρο των φαρμακευτικών και καταναλωτικών Logistics αναλαμβάνοντας θέσεις ευθύνης όπως του Υπεύθυνου Κέντρου Διανομής και Διεύθυνση Κέντρου Διανομής και Ανασυσκευασίας. Τον Μάιο του 2017 μετακινήθηκε στην εταιρεία ΔΙΑΚΙΝΗΣΙΣ αναλαμβάνοντας τη θέση Pharmaceutical Business Director ενώ από τον Ιούλιο του 2018 κατέχει τη θέση του Αναπληρωτή Γενικού Διευθυντή. Δηλώνει ευτυχής που ασχολείται με την επιστήμη των Logistics και παραμένει διψασμένος για βελτιώσεις και θαυμαστής των νέων τεχνολογιών.

Γεώργιος Μαλινδρέτος

malindretos-cv

Αντιπρύτανης Διοίκησης και Φοιτ. μέριμνας στo Xαροκόπειο Πανεπιστήμιο

O Γεώργιος Μαλινδρέτος είναι Αντιπρύτανης Διοίκησης και Φοιτ. μέριμνας στo Xαροκόπειο Πανεπιστήμιο καθώς επίσης και Aναπληρωτής Καθηγητής, στο Τμήμα Οικονομίας & Βιώσιμης Ανάπτυξης, με γνωστικό αντικείμενο τα Logistics-Δίκτυα Διανομών (Marketing). Κατέχει πτυχίο από το Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών του ΕMΠ (Συγκοινωνιολόγος), ΜSc in Logistics and Transportation στο Πανεπιστήμιο του Cranfield, UK και εκπόνησε τη διδακτορική του διατριβή στο Πάντειο Πανεπιστήμιο με αντικείμενο τον Ανασχεδιασμό των Επιχειρηματικών Διαδικασιών σε περιβάλλον Logistics. Έχει περισσότερα από 18 έτη διδακτική εμπειρία σε Προπτυχιακά και Μεταπτυχιακά Προγράμματα σε Πανεπιστημιακά Ιδρύματα της Χώρας (Χαροκόπειο, Ανοικτό Παν/μιο, Γεωπονικό, ΤΕΙ Αθήνας,κτλ), καθώς και στο Odessa National Maritime University στο πλαίσιο ευρωπαικού προγράμματος για τη εισαγωγή των Logistics στο Πανεπιστήμιο της Οδησσού (σημειώσεις του μεταφρασμένες στα ρωσικά διδάσκονται στο Παν/μιο). Έχει συμμετοχή σε διάφορα εθνικά και ευρωπαϊκά ερευνητικά έργα, διεθνή συνέδρια, ενώ κατέχει πολλές δημοσιεύσεις επιστημονικών άρθρων (έχει μάλιστα βραβευτεί σε Παγκόσμιο Συνέδριο στην Σλοβενία (MIC), με τον τίτλο του ‘best paper’ το 2011). Πρόσφατα εκδόθηκε υπό την επιστημονική επιμέλεια του το βιβλίο ‘Markets, Business and Sustainability’ (Bentham Publishers, UK) με συγγραφείς διακεκριμένους επιστήμονες από όλο τον κόσμο, καθώς και ηλεκτρονικό Βιβλίο του σχετικά με την Εφοδιαστική Αλυσίδα και Εξυπηρέτηση Πελατών (https://repository.kallipos.gr/handle/11419/5391). Έχει διδάξει πάνω από 200 ώρες σε προγράμματα κατάρτισης στελεχών επιχειρήσεων σε θέματα σχετικά με τα Δίκτυα Διανομής, Μarketing και Logistics, ενώ στο παρελθόν έχει αποτελέσει σύμβουλος, υπεύθυνος ή μέλος ομάδας έργου, με σκοπό την εφαρμογή των Logistics/Marketing σε ελληνικές επιχειρήσεις και οργανισμούς.

Βιολέτα Σαλαμπάση

salampasi

Dynamic Logistics Director and Accounting Assistant with 7+ years of experience helping organizations reach their full potential. Bringing forth a motivated attitude and a variety of powerful skills. Adept in various social media platforms and office technology programs. Committed to utilizing my skills to further the mission of a company. Adept in general accounting and finance transactions. Dedicated to identifying customer needs and delivering effective solutions to all problems. Excellent time management skills combined with superior knowledge of the customer service industry. Bilingual, hardworking, and ready to join my next team. Adept at making key decisions and working with other professionals to achieve goals and solve problems.

Νάγια Αντωνίου

Αντωνίου

Career Consulting & Organizational Psychology

Η Νάγια Αντωνίου είναι επαγγελματίας στον κλάδο του Career Consulting με εμπειρία στο human resources, το recruitment και τη διαχείριση Outplacement & Career Development προγραμμάτων.

Έχει MSc στις Διεθνείς & Ευρωπαϊκές Σχέσεις από το Πανεπιστήμιο Πειραιώς καθώς επίσης κατέχει Diploma στο Evidence-based Coaching με εξειδίκευση στο Career, Executive & Business Coaching και εξειδίκευση στην Οργανωσιακή Ψυχολογία από το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών.

Έχει συνεργαστεί με πολυεθνικές εταιρείες, Γραφεία Διασύνδεσης Ελληνικών Πανεπιστημίων και Μη Κερδοσκοπικούς Οργανισμούς, όπως η ActionAid Hellas & οι Γιατροί του Κόσμου.

Εξειδικεύεται στην Επαγγελματική Ανάπτυξη και την Αλλαγή Καριέρας, σε θέματα Διαχείρισης Άγχους, Αύξησης Επιδόσεων, Λήψης Αποφάσεων, Στοχοθεσίας και Ανάπτυξης Οριζόντιων Δεξιοτήτων (soft skills).

Έχει εκτεταμένη εμπειρία συνεργασίας με: Στελέχη & Ελεύθερους Επαγγελματίες συμβάλλοντας καθοριστικά στη Στοχοθεσία τους, την Ανάπτυξη των Επαγγελματικών τους Δεξιοτήτων & την Επαγγελματική τους Ανάπτυξη, με Ευάλωτες Κοινωνικές Ομάδες και την ένταξή τους στην αγορά εργασίας, φοιτητές / απόφοιτους πανεπιστημίων για την περαιτέρω εκπαίδευσή τους & καθορισμό της Σταδιοδρομίας τους.

Είναι Μέντορας @ ALLILONnet Network, Μέλος του Οικονομικού Επιμελητηρίου Ελλάδος & ενεργή εθελοντής της Κιβωτού του Κόσμου.