fbpx

Εκπαίδευση για Πιστοποίηση Logistics ELA | Γ’ Κύκλος

Ημερομηνίες Γ’ Κύκλου

Αθήνα και live e-learning: 10.12.16 – 21.01.17

Τοποθεσία

Μαρούσι

ela-logo

projectyou

Δείτε εδώ την δημοσίευση των σεμιναρίων στο περιοδικό Supply Chain & Logistics.

Η projectyou εγκεκριμένος από το ΙLME Φορέας Εκπαίδευσης για την Ευρωπαϊκή Πιστοποίηση Logistics ELA, ανακοινώνει τον Γ΄κύκλο Σεμιναρίων εκπαίδευσης και προετοιμασίας για την πιστοποίηση ELA. Ο κύκλος αρχίζει 10.12.16 και ολοκληρώνεται 21.01.17 (Επίπεδα Operational, Managerial, Strategic).

Για πρώτη φορά στην Ελλάδα ο Ευρωπαϊκός Οργανισμός Logistics ELA προσφέρει πρόγραμμα Πιστοποίησης που στοχεύει σε ένα αναγνωρισμένο και εναρμονισμένο επίπεδο προσόντων των στελεχών της Εφοδιαστικής Αλυσίδας.

Α΄ και Β΄ κύκλοι εκπαίδευσης

Ολοκληρώθηκαν τον Δεκέμβριο 2015 και τον Ιούνιο του 2016. Στο πρόγραμμα συμμετείχαν 15 στελέχη από την εταιρεία ΔΕΛΤΑ, και αλλά 15 από τις εταιρείες ΖΥΘΟΠΟΙΙΑ ΑΤΑΛΑΝΤΗΣ, DHL, METRON LOGISTICS, SARMED, FOODLINK, TRANSCOMBI, ACRADIA CARGO, ARION TRANS., κα. (δείτε φωτογραφίες εδώ και Σχόλια συμμετεχόντων εδώ)

Φορέας Πιστοποίησης

Tιs Εξετάσεις και τη Πιστοποίηση για την Ελλάδα έχει αναλάβει το Ελληνικό Ινστιτούτο Logistics Management (ILME) που από το 2015 είναι επίσημα το Ελληνικό Κέντρο Πιστοποίησης ΕLA (www.ilme.gr, www.elalog.eu)
– H πιστοποίηση αναγνωρίζεται από 30 χώρες της Ευρώπης και Παγκοσμίως που είναι μέλη του ΕLA.
– 8000 Logisticians έχουν πιστοποιηθεί κατά ELA από το 2000

Φορέας Εκπαίδευσης

Η projectyou πιστοποιήθηκε ως Φορέας Εκπαίδευσης για την Ευρωπαϊκή Πιστοποίηση Logistics Professionals ELA για να εκπαιδεύει και προετοιμάζει τους υποψηφίους για την Πιστοποίηση.

ela-logo

Τι προσφέρει η Πιστοποίηση

√ Ένα κοινό πρότυπο για ολοκληρωμένη και τυποποιημένη προσέγγιση της Εφοδιαστικής Αλυσίδας σε όλα τα στάδια, συμπεριλαμβάνοντας προμηθευτές και πελάτες
√ Κοινή γλώσσα συνεννόησης των εμπλεκόμενων στην εφοδιαστική αλυσίδα
√ Ανεξάρτητη και Διεθνή αναγνώριση
√ Ευρύτητα προσέγγισης επιπλέον των κλασσικών θεμάτων, όπως παγκοσμιοποίηση, management, IT, cross-department relationships, collaboration, κλπ

Tα οφέλη για τους Εργοδότες και τα Στελέχη

● Για ΣΤΕΛΕΧΗ :
√ πιστοποιείτε την επαγγελματική σας επάρκεια,
√ αποκτάτε κοινή γλώσσα επικοινωνίας με την παγκόσμια αγορά των Logistics,
√ ενισχύετε το Βιογραφικό σας και τις επαγγελματικές σας προοπτικές
√ ενδυναμώστε την επαγγελματική αυτοπεποίθησή σας, ειδικά όταν δεν έχετε σπουδές ή προϋπηρεσία σημαντική στα Logistics
√ μαθαινετε την αλληλεξαρτηση των επιχειρηματικων λειτουργιων και την συνολικη βελτιστοποιηση τους

● Για ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ :
√ Tο προσωπικό σας αποκτά κοινή γνώση και γλώσσα διαχείρισης της εφοδιαστικής αλυσίδας και εστίαση στην συνολική βελτιστοποίηση των επιχειρηματικών λειτουργιών,
√ τυποποιείτε τον τρόπο λειτουργίας των Logistics σας, ανεξάρτητα από το εκάστοτε απασχολούμενο προσωπικό,
√ αποκτάτε ανταγωνιστικό πλεονέκτημα και καλύτερες πιθανότητες συνεργασιών με πελάτες και συνεργάτες από Ευρώπη και Ελλάδα,
√ ενδυναμώνετε και ενεργοποιείτε το προσωπικό σας για αυξημένη απόδοση

Σε ποιους απευθύνεται

Προσφέρονται 3 επίπεδα πιστοποίησης ανάλογα με την εμπειρία και τις γνώσεις :
ΕJLog
: Operational / Junior level, ESlog : Μanagerial / Senior level, EMLog: Strategic / Master level.
Απευθύνεται σε :
√ Supply chain Mgrs, Logistics Mgrs, Transportation Mgrs, Performance Mgrs, Procurement Mgrs
√ Στελέχη Αποθήκης, Δρομολόγησης, Supply and Demand Mgrs, fleet Mgrs, Buyers
√ Στελέχη cross-functional departments
√ IT Logistics software developers, Consultants
√ Απόφοιτους όλων των βαθμίδων εκπαίδευσης
√ Στελέχη Ιδιωτικού Τομέα, Δημοσίου και Αυτοδιοίκησης

Πως μπορεί κάποιος να προετοιμαστεί για την πιστοποίηση

Μπορεί να παρακολουθήσει το πρόγραμμα εκπαίδευσης και προετοιμασίας που παρέχει ο Πιστοποιημένος Εκπαιδευτικός Φορέας projectyou. Εμπιστευόμενος την προετοιμασία του στην projectyou μειώνει τον χρόνο προετοιμασίας και αυξάνει τις πιθανότητες επιτυχούς πιστοποίησης.

Πότε γίνεται η Πιστοποίηση

Οι εξετάσεις πιστοποίησης γίνονται στην Αθήνα ανά 6μηνο με επόμενη φορά τον Ιανουάριο του 2017. Υπάρχει δυνατότητα για συχνότερες εξετάσεις και σε άλλες πόλεις ανάλογα με την ζήτηση.

Πότε διεξάγεται το πρόγραμμα εκπαίδευσης και προετοιμασίας

Η projectyou οργανώνει πρόγραμμα εκπαίδευσης 2 φορές τον χρόνο. Ο Γ΄ Κύκλος έχει προγραμματιστεί να ξεκινήσει στις 10.12.16 σύμφωνα με το πρόγραμμα που βλέπετε εδώ
Η projectyou διαθέτει πλούσια εκπαιδευτική εμπειρία και ήδη συμμετέχει στην εκπαίδευση και στην υλοποίηση αντίστοιχα των πιστοποιήσεων:

1. Project Management – International Project Management Association IPMA και
2. Εuropean Energy Managers – EUREM

Ποιοι είναι οι εκπαιδευτές

Η εκπαίδευση και προετοιμασία των υποψηφίων έχει αναληφθεί από :
√ καταξιωμένα διευθυντικά Στελέχη εταιρειών με εμπειρία στην Εφοδιαστική Αλυσίδα
√ Καθηγητές εκπαιδευτικών ιδρυμάτων
√ Mέντορες επαγγελματικής και προσωπικής ανάπτυξης

Δείτε τα βιογραφικά εδώ

Τι καλύπτει η εκπαίδευση

Η εκπαίδευση καλύπτει ευρεία θεματολογία, ενδεικτικά:
Basic Principles (Logistics economics, P&L, 4pl value, Benchmarking and performance management, NPV, budget control, business plan, pricing strategy, outsourcing strategies, performance scorecard, organization structure, etc)
Management skills (Own and Team development, change management, communications, decision making, chairing meetings, team management, situational leadership, MBO, etc)
Process management (Trade-offs, value-chain, demand variability, lean and agile supply chain, total SC costs, quality mgnt, Business test scenarios, Process reference models, value stream mapping, problem solving techniques, reverse logistics, KPIs, process improvement opportunities, options modelling, etc)
Project management (business case, project objectives, project plan, project tools, change management, governance structure, life-cycle cost, gate process, cost management, quality management, performance vs acceptance, etc)
Demand, Production & Distribution (inventory replenishment models, stock ageing, products to orders allocation, ABC analysis, forecasting methods, “available to promise” concept, planning techniques, inventory optimization, collaborative forecasting, push/pull planning, safety stocks, vendor management inventory, risk management etc)
Warehousing (order picking strategies and methods, layout design, packing optimization, hazardous goods, service providers, safety procedures,WMS, etc)
Transportation (routing and scheduling, transport procurement process, transport cost elements, European transport legislation and policies, TMS, design a distribution network, etc)
Sourcing (procurement process, supply market analysis, purchasing approaches, supplier certification, supplier evaluation and selection criteria, negotiation strategies, supplier performance, KPIs, e-procurement, collaborative supplier relationships, etc)
Customer service (KPIs, Customer Relation Management-CRM, multi-channel communication, customer service policy, etc.)
Αναλυτική θεματολογία για κάθε level πιστοποίησης δείτε εδώ

Ποια η διάρκεια της εκπαίδευσης

Η εκπαίδευση-προετοιμασία διαρκεί 35 – 50 ώρες, ανάλογα με το επίπεδο του ενδιαφερόμενου. Οι ώρες αυτές θα κατανέμονται σε αίθουσα, e-learning και homework. Ειδική οργάνωση της εκπαίδευσης θα γίνει για να διευκολυνθούν στελέχη με βαρύ πρόγραμμα που διαμένουν σε απομακρυσμένες περιοχές.

Ποιο είναι το κόστος εκπαίδευσης

Το κόστος εκπαίδευσης για μεμονωμένους υποψηφίους είναι:
● Operational/Junior level: 600 – 900€
● Managerial/Senior level: 900 – 1300€
Το ακριβές κόστος θα διαμορφώνεται εξατομικευμένα ανάλογα με την επιστημονική κατάρτιση, την επαγγελματική προϋπηρεσία, τις θέσεις εργασίας, κλπ, που θα καθορίσουν τις ανάγκες εκπαίδευσης και προετοιμασίας του ενδιαφερομένου.
● Για ανέργους όπως και για ομαδικές / εταιρικές συμμετοχές θα υπάρχει ειδική συμφωνία.
● Το πρόγραμμα μπορεί να χρηματοδοτηθεί από το ΛΑΕΚ. Η projectyou αναλαμβάνει όλες τις διαδικασίες.
● Το 50% του ποσού προκαταβάλλεται και το υπόλοιπο εξοφλείται μέχρι την λήξη της εκπαίδευσης

Ποιο είναι το κόστος εξετάσεων

● Για μεμονωμένους ενδιαφερομένους το κόστος εξετάσεων ανέρχεται σε 400€ για το EJLog και 470€ για το ESLog (επικοινωνήστε με ilme-ecl@ilme.gr, www.ilme.gr)

Επικοινωνία

Για διευκρινίσεις και εγγραφές μπορείτε να επικοινωνήσετε : 6977999254, info@projectyou.gr

Χώρος Σεμιναρίου

Tα σεμινάρια διεξάγονται συνήθως στο συγκρότημα:
ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑ της Ελληνογερμανικής Φιλίας, Μονεμβασιάς & Κριεζή 62-64
151 25 Μαρούσι,
Tel. : 210 6848009
Fax: 210 6813902
E-mail: philadel@otenet.gr
Χάρτης

Ή στον χώρο της projectyou: Πριγκηποννήσων 11, 15124, Μαρούσι

Επειδή είναι δυνατόν κατά περίπτωση να υπάρχουν αλλαγές στο χώρο, συμβουλευτείτε τους οργανωτές για το συγκεκριμένο σεμινάριο που εγγραφήκατε.

Το σεμινάριο έχει ολοκληρωθεί

Δείτε εδώ τα νέα μας σεμινάρια

Εύη Προκόπη

EvipRo

Managing Director της Skema Projects

Η Δρ. Εύη Προκόπη έχει ζήσει σε 6 χώρες και έχει συνεργαστεί με ανθρώπους από 58 χώρες. Έχει πολυετή εμπειρία στο recruitment, την εκπαίδευση, το coaching, την ηγεσία και τη διαχείριση ομάδων σε εταιρείες Fortune 100 και start-ups.
Η Εύη έχει γράψει δύο βιβλία, είναι συχνά προσκεκλημένη σε διεθνή συνέδρια ως ομιλήτρια ενώ είναι η νεότερη Ελληνίδα που μίλησε ποτέ στο Παγκόσμιο Συνέδριο του Project Management Institute. Είναι η μόνη Ελληνίδα που έχει μπει στη λίστα των World’s Top 100 HR Influencers 2020, έχει τιμηθεί με το βραβείο Best Leadership 2021 και 2022 και με το βραβείο Best Management Consulting 2023 από το περιοδικό CEO Today. Επίσης, θεωρείται μία από τους 41 Future of Work Experts παγκοσμίως.
Ως πιστοποιημένη Coach, Μέντορας στο Women in Tech και Managing Director της Skema Projects, της καλύτερης εταιρείας εκπαιδεύσεων σε Soft Skills, σύμφωνα με το περιοδικό Corporate Vision, θέλει να ενδυναμώνει τους ανθρώπους ώστε να πετυχαίνουν τους στόχους τους.

Κατερίνα Θεοφανίδου

katerina_500x399_grayscale

Η Κατερίνα Θεοφανίδου είναι πτυχιούχος του τμήματος Βιομηχανικής Διοίκησης και Τεχνολογίας του Πανεπιστημίου Πειραιά με μεταπτυχιακό στη Διαχείριση Ενέργειας και Προστασία Περιβάλλοντος από το ΕΜΠ και το Πανεπιστήμιο Πειραιά.

Μετά από μια επιτυχημένη 10ετή πορεία σε πολυεθνικές και μεγάλες ελληνικές εταιρίες, όπως BP Hellas, Ελληνογερμανικό Επιμελητήριο, ΕΡΤ Α.Ε., Alpha Δορυφορική Τηλεόραση, DEKRA Akademie κ.ά., αλλά και ως εισηγήτρια σε εκπαιδευτικά σεμινάρια, αποφασίζει το 2009 να ιδρύσει την πρώτη της επιχείρηση, την projectyou Συμβουλευτική Οργανωτική ΕΠΕ με αντικείμενο την εκπαίδευση και την παροχή συμβουλευτικών υπηρεσιών, στην οποία είναι ιδιοκτήτρια και Διευθύντρια. www.projectyou.gr

Από το 2011, με μια ομάδα έμπιστων συνεργατών, ιδρύει τρία start-ups: metagora.gr, agorathermansis.gr, 3S4S Εφαρμογές ΕΠΕ.

Η projectyou βραβεύτηκε πρόσφατα από τον Σύνδεσμο Διαφημιζομένων Ελλάδας με το Αριστείο Εταιρικής Υπευθυνότητας στην κατηγορία Υποστήριξη Νεανικής Επιχειρηματικότητας για την προσφορά της με τη διενέργεια δωρεάν Εργαστηρίων Επιχειρηματικότητας σε επίδοξους επιχειρηματίες. http://www.aristia-sde.gr/

Η Κατερίνα είναι Σύμβουλος Επιχειρηματικότητας νεοφυών επιχειρήσεων και Μέντωρ νέων επιχειρηματιών. Έχει συμβουλέψει πάνω από 1.200 επίδοξους και νέους επιχειρηματίες σε σεμινάρια, εργαστήρια και προσωπικές συναντήσεις συμβουλευτικής (mentoring).

Συνολικά έχει οργανώσει πάνω από 16 Εργαστήρια Επιχειρηματικότητας και Κοινωνικής Επιχειρηματικότητας, αλλά και 30 Εργαστήρια Επιχειρηματικότητας για Προχωρημένους από το Φεβρουάριο του 2012 έως σήμερα με αιτήσεις συμμετοχής που συνολικά ξεπερνούν τις 2.000! Σε αυτά τα εργαστήρια συμμετείχε ως εισηγήτρια και μέντορας υποστηρίζοντας επιχειρηματικές ομάδες που κέρδισαν βραβείο ή πολύ καλή θέση στη βαθμολογία.

Έχει συνεργαστεί με τα ΤΕΙ Πάτρας, ΤΕΙ Αθήνας και ΤΕΙ Πελοποννήσου για την οργάνωση Εργαστηρίων Επιχειρηματικότητας στους φοιτητές των ΤΕΙ, όπου συμμετείχαν συνολικά 150 φοιτητές. Το 2014 συνεργάστηκε εκ νέου με το ΤΕΙ Πελοποννήσου για την καθοδήγηση (mentoring) 60 φοιτητών για τη σύνταξη επιχειρηματικών σχεδίων.

Υπήρξε επίσης μέντορας στο διαγωνισμό StartingUP που διοργάνωσε το ΚΕΠΝΕΤ το Νοέμβριο του 2012, με την ομάδα της να κερδίζει το ένα από τα τρία βραβεία της διοργάνωσης.

Η Κατερίνα είναι πιστοποιημένη Project Management Associate IPMA–D (International Project Management Association) από το 2008 έως σήμερα, με εμπειρία τόσο στη διαχείριση έργων όσο και στην εκπαίδευση project management που οδηγεί και στην πιστοποίηση σύμφωνα με το IPMA. Διδάσκει Project Management και Microsoft Project σε ανοικτά και ενδοεπιχειρησιακά σεμινάρια.

Είναι επίσης πιστοποιημένη εκπαιδεύτρια ενηλίκων μη τυπικής εκπαίδευσης από τον ΕΟΠΠΕΠ και από την Κεντρική Ένωση Επιμελητηρίων της Γερμανίας (DIHK e.V.).

Η Κατερίνα είναι Πρόεδρος του International Project Management Association IPMA Greece - Ελληνικό Δίκτυο Διαχειριστών Έργων, καθώς και Γενική Γραμματέας του ILME (Ινστιτούτο Logistics Management Ελλάδας).

Κώστας Θεοφανίδης

Photo KThsq_g

Σπούδασε Μηχ/γος Ηλ/γος στο Πολυτεχνείο Θεσσαλονίκης και τελείωσε MSc στη Βιομηχανική Διοίκηση στο Brunel University στο Λονδίνο. Εργάστηκε σε διάφορες διευθυντικές θέσεις (Operations, Sales, Projects, Logistics, Transportation, Engineering) στις εταιρείες Mobil, BP, Bovis Lend Lease, ΕΛΠΕ). Ηγήθηκε στις Βρυξέλλες (1997-8) σε πανευρωπαϊκό project της ΒΡ για τον ανασχεδιασμό των Logistics και Μεταφορών. Από το 2012 δραστηριοποιείται ως Σύμβουλος ανάπτυξης επιχειρήσεων, Εισηγητής Σεμιναρίων, Σύμβουλος καριέρας και Μέντωρ.

Διετέλεσε Πρόεδρος του Πανελλήνιου Συλλόγου Συμβούλων Ασφαλούς Μεταφοράς Επικινδύνων Εμπορευμάτων (ΠΣΣΑΜΕΕ), εκπρόσωπος του ΤΕΕ στο Εθνικό Συμβούλιο Οδικής Ασφάλειας (ΕΣΟΑ), μέλος του ΔΣ της Ελληνικού Δικτύου Διαχειριστών Έργων (ΕΔΔΕ), μέλος του ILME, EEl, EBY.

Είναι εκπαιδευτής Project Management, πιστοποιημένος στο ΙPΜΑ-D. Είναι επίσης εισηγητής σε σεμινάρια Ηγεσίας, Management, Συμπεριφορών, Παρακίνησης, Λήψης αποφάσεων, Διαχείρισης ακινήτων, Καινοτομικής Σκέψης, Επιχειρηματικότητας, κλπ.

Συνιδρυτής της projectyou, metagora.gr, Agorathermansis.gr, 3s4s.gr, innovation-community.gr, ΚΟΙΝ.Σ.ΕΠ ΣΥΝΔΡΩ.

Εκπαιδευτής και Μέντωρ για νέους επιχειρηματίες- startups.

Αρθρογραφεί σε περιοδικά Logistics.

Λυκούργος Μανωλιάδης

rpt

Deputy General Manager, DIAKINISIS

Κάτοχος μεταπτυχιακού τίτλου Logistics από του Πανεπιστημίου Πειραιά και απόφοιτος του τμήματος Βιομηχανικής Διοίκησης και Τεχνολογίας. Για σχεδόν 13 χρόνια εργάστηκε στον χώρο των φαρμακευτικών και καταναλωτικών Logistics αναλαμβάνοντας θέσεις ευθύνης όπως του Υπεύθυνου Κέντρου Διανομής και Διεύθυνση Κέντρου Διανομής και Ανασυσκευασίας. Τον Μάιο του 2017 μετακινήθηκε στην εταιρεία ΔΙΑΚΙΝΗΣΙΣ αναλαμβάνοντας τη θέση Pharmaceutical Business Director ενώ από τον Ιούλιο του 2018 κατέχει τη θέση του Αναπληρωτή Γενικού Διευθυντή. Δηλώνει ευτυχής που ασχολείται με την επιστήμη των Logistics και παραμένει διψασμένος για βελτιώσεις και θαυμαστής των νέων τεχνολογιών.