fbpx

Σύσταση και Διοίκηση Μεταφορικών Επιχειρήσεων

Ημερομηνία & Τοποθεσία

14-15/5/2010, Αθήνα | 2-3/7/2010, Θεσσαλονίκη | 17-18/9/2010, Αθήνα

3η Επανάληψη του σεμιναρίου!

Στόχος του σεμιναρίου

Στόχος του σεμιναρίου είναι η ενημέρωση για την απελευθέρωση των οδικών μεταφορών και η επιμόρφωση μεταφορέων, αυτοκινητιστών και στελεχών μεταφορικών επιχειρήσεων που φιλοδοξούν να οργανωθούν σε εταιρείες, ώστε να επιβιώσουν και να αναπτυχθούν μέσα στο νέο θεσμικό και οικονομικό περιβάλλον που διανοίγεται.

Σε ποιους απευθύνεται

  • Αυτοκινητιστές που θέλουν να ενώσουν τις δυνάμεις τους και να συστήσουν επιτυχείς μεταφορικές επιχειρήσεις
  • Ιδιοκτήτες, Διευθυντές και Στελέχη μεταφορικών επιχειρήσεων και διευθύνσεων Μεταφορών Εμπορικών εταιρειών

Εισηγητές

Οι εισηγητές είναι καταξιωμένα στελέχη πολυεθνικών και ελληνικών εταιριών με εξειδίκευση σε θέματα μεταφορών και logistics, με πολύχρονη εργασιακή εμπειρία.

Κώστας Θεοφανίδης

  • Μηχανολόγος- Ηλεκτρολόγος Μηχανικός
  • ΜSc Διοίκηση Επιχειρήσεων
  • Πρόεδρος ΠΣΣΑΜΕΕ
  • Τεχνικός Διευθυντής ΒΡ
  • τ. Διευθυντής Μεταφορών ΒΡ
  • Μέλος ΔΣ ΕΔΔΕ (Ελλ. Δίκτυο Διαχειριστών Έργων)
  • Πιστοποιημένος στο Project Management IPMA-D
  • Εισηγητής σεμιναρίων Management

Γιώργος Μαρωνίδης

  • Νομικός Σύμβουλος
  • Εξειδικευμένος στο Δίκαιο Μεταφορών

Μανώλης Αγριμανάκης

  • Εκδότης Τροχοί και TIR

Αλέξανδρος Σοφάκης

  • Φοροτεχνικός Σύμβουλος
  • Εξειδικευμένος σε θέματα μεταφορών

Ειδικοί σύμβουλοι σε ασφαλιστικά και Logistics

Πρόγραμμα Εκπαίδευσης

Το Πλαίσιο

  • Το νέο θεσμικό πλαίσιο ίδρυσης μεταφορικών επιχειρήσεων (ΜΕ)
  • Οι τάσεις και μελλοντικές εξελίξεις – ΑΕ και ΕΠΕ
  • Το νέο φορολογικό καθεστώς και οι δυναμικές που δημιουργεί
  • Δυνατότητες από Αναπτυξιακό νόμο και προγράμματα

Η Στρατηγική

  • Συνταγές επιβίωσης και ανάπτυξης σε καθεστώς κρίσης
  • Η επιτυχής μεταφορική εταιρία της νέας εποχής: Όραμα, Σκοπός, Στρατηγική, Τακτική, Δομή, Κλίμα
  • Πώς κτίζεται το Business Plan (Επιχειρηματικό Σχέδιο)
  • Προσέλκυση επενδυτών και χρηματοδότησης
  • Στρατηγικές συνεργασίες με πελάτες και συνεργάτες
  • Πώς ανακαλύπτουμε επιχειρηματικές ευκαιρίες – μέθοδος Matrix

Η Διοίκηση

  • Βασικές αρχές Leadership, Management, Supervision
  • Πώς οργανώνεται και πώς διοικείται μια ΜΕ: Οργανόγραμμα, ρόλοι, Job description, Limits of authorities
  • Σχεδιασμός, Συντονισμός, Έλεγχος, Στοχοθεσία, ΜΒΟ, KPIs
  • Αρχές marketing και επικοινωνίας – προβολή στο Διαδίκτυο

Τα Οικονομικά

  • Τα οικονομικά των μεταφορών – κόστος και κόμιστρο
  • Τρόποι μείωσης κόστους και αύξησης παραγωγικότητας
  • Eco-driving και Reco-driving
  • Κατανομή δαπανών και διανομή κερδών
  • Κίνδυνοι και ασφάλισή τους

Το Όχημα

  • Τρόποι απόκτησης υποδομών και οχημάτων
  • Επιλογή τύπου οχήματος βάσει TCO (Total Cost of Ownership)
  • Κριτήρια επιλογής ΔΧ ή ΙΧ, ηλικία αντικατάστασης, αγορά ή leasing, inhouse vs outsourcing
  • Το μέλλον ανήκει στο ποιοτικό ΔΧ
  • Αρχές αποτελεσματικής και οικονομικής δρομολόγησης

Ο Οδηγός

  • Διοίκηση οδηγών – επιλογή, εκπαίδευση, υποκίνηση, συμμετοχή
  • Ο οδηγός: μοχλός μείωσης κόστους και αύξησης έργου
  • Πώς ο οδηγός μπορεί να γίνει πρεσβευτής της εταιρίας

Ο Πελάτης

  • Πελατοκεντρική προσέγγιση, πώς κτίζεται η φήμη και η πελατεία
  • Τι θέλει ο πελάτης από τον ιδανικό μεταφορέα
  • Sevice Level Agreement (SLA)
  • Αμοιβή βάσει Performance Scorecard