Personality Marketing

2η Επανάληψη του σεμιναρίου!

Πώς να προωθήσετε τον εαυτό σας στο εργασιακό περιβάλλον και στην αγορά εργασίας

Περιγραφή Σεμιναρίου

Το σεμινάριο απευθύνεται σε στελέχη και επαγγελματίες ανεξαρτήτως κλάδου, που θέλουν να μάθουν να προβάλλουν καλύτερα τον εαυτό τους και τις ικανότητές τους στον εργασιακό τους χώρο, αλλά και σε νέους επαγγελματίες που επιθυμούν να ενταχθούν με τις καλύτερες προϋποθέσεις στην αγορά εργασίας.

Οι συμμετέχοντες στο σεμινάριο θα μάθουν:

  • να αναγνωρίζουν τον τύπο της προσωπικότητάς τους, τα δυνατά σημεία και τις αδυναμίες τους,
  • να αναγνωρίζουν τους τύπους προσωπικότητας των άλλων και τις προσδοκίες τους,
  • πρακτικές μεθόδους βελτίωσης και προσαρμογής της προσωπικότητάς τους στο επαγγελματικό περιβάλλον,
  • πώς να επιλέγουν καριέρα που ταιριάζει στον τύπο τους ή να προσαρμόζουν τον τύπο τους ανάλογα με την καριέρα που επιδιώκουν.

Το σεμινάριο διεξάγεται στα ελληνικά. Οι σημειώσεις είναι στα ελληνικά και στα αγγλικά.

Εισηγητές

Οι εισηγητές είναι καταξιωμένα στελέχη πολυεθνικών και ελληνικών εταιριών και οργανισμών, με πολύχρονη εργασιακή και διδακτική εμπειρία.

Κώστας Θεοφανίδης

  • Μηχ.-Ηλ. Μηχανικός
  • ΜSc Διοίκηση Επιχειρήσεων
  • Τεχνικός Διευθυντής ΒΡ Hellas
  • Πιστοποιημένος στο Project Management – IPMA D
  • Eισηγητής ΛΑΕΚ
  • Εισηγητής σεμιναρίων με πολύχρονη εκπαιδευτική εμπειρία

Μαρία Γρηγοριάδου

  • Οικονομολόγος
  • ΜSc Marketing in Tourism
  • Στέλεχος μεγάλης εταιρίας
  • π. Στέλεχος τραπεζικών και δημόσιων οργανισμών
  • Εισηγήτρια ΛΑΕΚ
  • Εισηγήτρια σεμιναρίων με πολύχρονη εκπαιδευτική εμπειρία

Εκπαιδευτικό Υλικό

Σε όλους τους συμμετέχοντες θα δοθούν οι παρουσιάσεις των εισηγητών, πρακτικές μέθοδοι για εφαρμογή και εξάσκηση, tests για ανίχνευση προσωπικότητας και case studies. Το εκπαιδευτικό υλικό θα είναι προσανατολισμένο τόσο στην κωδικοποίηση εξειδικευμένης γνώσης όσο και στην άμεση εφαρμογή της.

Στους συμμετέχοντες θα δοθεί πιστοποιητικό παρακολούθησης.

Πρόγραμμα Εκπαίδευσης

  • Βασικές Αρχές Marketing

– Ορισμός και έννοια του Marketing
– Το μείγμα Marketing – Τα 4 Ρ
– Αποδοτικό Marketing στις επιχειρήσεις
– Στρατηγική Marketing
– Τοποθέτηση και διαφοροποίηση
– Δημιουργία αντιληπτικών χαρτών
– Ανταγωνιστικό πλεονέκτημα

  • Πρακτικές Marketing για την προβολή της προσωπικότητας

– Δημιουργώντας το «προϊόν» μου και την καριέρα μου
– Οργάνωση καναλιών προβολής του εαυτού μου
– Πώς θα πουλήσω το «προϊόν» μου;
– Σε ποια αγορά απευθύνομαι;
– Δημιουργώ το δικό μου brand, τη δική μου φήμη και πελατεία
– Πώς κοστολογώ την αξία μου
– Γίνομαι ο μοναδικός και όχι ο καλύτερος
– Πώς διαχειρίζομαι τους ανταγωνιστές μου
– Ανάλυση SWOT, action plan για προβολή προσωπικότητας

Workshop: Επιτυχής συνέντευξη

  • Ανθρώπινη προσωπικότητα

– Τύποι προσωπικοτήτων και σε ποιο ανήκετε
– Πότε και πώς δημιουργείται η προσωπικότητα και πώς αλλάζει
– Αναγνωρίστε τον τύπο των άλλων
– Μπορούμε να δείχνουμε διαφορετική προσωπικότητα από αυτήν που έχουμε;
– Οι συμπεριφορές και οι βαθιές τους ρίζες (μοντέλο ΜΑRS)
– Η παρακίνηση (πυραμίδα MASLOW) και το αποτύπωμά μου
– Τα 4 είδη νοημοσύνης και το διάγραμμά μου
– Διαχείριση προσωπικότητας

  • Διαχείριση σχέσεων και επικοινωνία

– Αναπτύξτε δημιουργικές σχέσεις με το περιβάλλον σας (JOHARI window)
– Γίνετε ηγέτης στην ομάδα σας
– Tα μυστικά της αποτελεσματικής επικοινωνίας
– Επικέντρωση στο μήνυμα
– Διαπραγματευτείτε μεγιστοποιώντας το κοινό όφελος
– Το παιχνίδι ισχύος και οι κανόνες του
– Πώς να αποφεύγετε και πώς να διαχειρίζεστε τις κρίσεις σχέσεων
– Καθορίστε και επιτύχετε τους επαγγελματικούς και προσωπικούς σας στόχους

Workshop: Αποτελεσματική πώληση

  • Ημερομηνία & Ώρα 26/2/2010, 17.00-22.00 | 27/2/2010, 09.30-17.30
  • Τοποθεσία Αθήνα
  • Διάρκεια 13 ώρες

Άλλα Σεμινάρια