Ημερομηνίες
17/02/2023 – 18/02/2023,
09:00 – 17:00
17/02/2023 – 18/02/2023,
09:00 – 17:00
LIVE e-learning
16 ώρες
Σκοπός του σεμιναρίου είναι να βοηθήσει τα στελέχη των Προμηθειών να οργανώσουν τον τρόπο εργασίας τους σύμφωνα με τη νέα κανονικότητα των αλλεπαλλήλων κρίσεων. Είναι πλέον απαίτηση οι Επιχειρήσεις να λειτουργούν Λιτά (LEAN), με δομημένη Ευελιξία (AGILITY) και οργανωμένη Ανθεκτικότητα (RESILIENCE). Τα Τμήματα Προμηθειών πρέπει να ανασχεδιάσουν διαδικασίες, επιλογή προμηθευτών, παραγγελίες, όρους συμβάσεων με στόχο τις LAR Προμήθειες. Μόνο έτσι θα διασφαλιστεί η επιχείρηση από τους κινδύνους διακοπής ή καθυστέρησης στη ροή πρώτων υλών, πτώσης η εκτίναξης της ζήτησης τελικών προιόντων, κατάρρευσης προμηθευτών, εισόδου επαναστατικών προιόντων, κλπ.
Μετά τη λήξη του σεμιναρίου οι συμμετέχοντες θα έχουν αποκομίσει τις βασικές έννοιες:
Α. Lean, Agile, Resilient Οργάνωση Προμηθειών
Α1. Η Δομή και ο Ρόλος της Διεύθυνσης Προμηθειών
Α2. Προδιαγραφές
Α3. Αγοραστικές συνήθειες
Α4. Ο ρόλος των buyers
Α5. Διαγωνισμοί
Α6. Οι προμήθειες ως project
Β. Αξιολόγηση & επιλογή προμηθευτών με κριτήρια LEANκαι AGILE
Β1. Επιλογή προμηθευτή
Β2. Αξιολόγηση προμηθευτή πριν την επιλογή
Β3. Αξιολόγηση προμηθευτών κατά την εκτέλεση του έργου
Β4. Αξιολόγηση προμηθευτή μετά την υλοποίηση του έργου
C. LEAN, AGILE, RESILIENTΔιαδικασίες προμηθειών
C1. Διαπραγματεύσεις
C2. Βασικές Οικονομικές γνώσεις για στελέχη προμηθειών
C3. Βέλτιστο μέγεθος παραγγελίας
C4. Συνεργασία με άλλα τμήματα
D. Διαχείριση συμβάσεων για εξασφάλιση RESILIENCE
D1. Διαχείριση συμβάσεων
D2. Διαχείριση προμηθευτών
D3. Ηθικός κώδικας προμηθειών
D4. Ομαδικές εργασίες και παρουσιάσεις με θέματα :
Κώστας Θεοφανίδης
Παρασκευή |
17.02.23 | 09.00 – 17.00 |
Σάββατο | 18.02.23 | 09.00 – 17.00 |
LIVE e-learning
Το κόστος συμμετοχής είναι 300€ και χορηγείται βεβαίωση παρακολούθησης.
Για διευκρινίσεις και εγγραφές μπορείτε να επικοινωνήσετε τηλεφωνικά στα 6977999254, 6946742009 και μέσω email στο info@projectyou.gr.