fbpx

Πιστοποίηση ELA – Εξυπηρέτηση Πελατών – Ιανουάριος 2023

Το σεμινάριο συνδιοργανώνεται από την TÜV HELLAS (TÜV NORD) και την Projectyou

Ημερομηνία

14/01/2023, 09:00 – 16:00

Διεξαγωγή

LIVE e-learning

Περιγραφή Σεμιναρίου

Στόχος του σεμιναρίου είναι η επιμόρφωση των εργαζομένων σε τμήματα που έχουν άμεση ή έμμεση σχέση με την εξυπηρέτηση πελατών, σε δοκιμασμένες και πρωτοποριακές μεθόδους και πρακτικές από τη διεθνή εμπειρία, με τις όποιες διασφαλίζεται η μακροχρόνια ικανοποίηση του πελάτη.

Περιεχόμενα του Σεμιναρίου

  • Κατανόηση των διαδικασιών της εξυπηρέτησης πελατών
  • Από την εξυπηρέτηση πελάτη στην εμπειρία πελάτη (customer experience)
  • H πολυεπίπεδη επικοινωνία με τους πελάτες
  • Τα μυστικά της επιτυχούς τηλεφωνικής επικοινωνίας
  • Πελατοκεντρική προσέγγιση, πώς κτίζεται η φήμη και η πελατεία
  • Eφαρμογή πολιτικής εξυπηρέτησης πελατών
  • Σχεδίαση της οργάνωσης για την εξυπηρέτηση πελατών
  • Χρήση Βασικών Δεικτών Απόδοσης (KPIs) για την αξιολόγηση της εξυπηρέτησης πελατών
  • Βασικές λειτουργίες των συστημάτων διαχείρισης των σχέσεων με τους πελάτες (Customer Relationship Management – CRM)
  • Κριτήρια επιλογής CRM

 

Απευθύνεται σε

  • Στελέχη τμημάτων Εξυπηρέτησης πελατών, Πωλήσεων, Logistics
  • Νέους που θέλουν να δραστηριοποιηθούν στο χώρο της εξυπηρέτησης πελατών

Παροχές

Σε όλους τους συμμετέχοντες θα δοθεί πλούσιο εκπαιδευτικό υλικό και βεβαίωση παρακολούθησης.

Στην εκπαίδευση μπορούν όσοι θέλουν να συμμετέχουν και μέσω e-learning που πραγματοποιείται σε πραγματικό χρόνο, δίνοντας τη δυνατότητα στους συμμετέχοντες να έχουν ενεργή συμμετοχή και άμεση επαφή με τον εισηγητή και τους υπόλοιπους συμμετέχοντες.

Εισηγητής

Κατερίνα Θεοφανίδου, Διευθύντρια της projectyou, Βιομηχανική Διοίκηση, Msc, Business Development Consultant, Project Manager από το 2004, Πιστοποιημένη στο Project Management IPMA-D, Εισηγήτρια σεμιναρίων Project Management από το 2009, Πιστοποιημένη εκπαιδεύτρια ενηλίκων από τον ΕΟΠΠΕΠ και την Κεντρική Ένωση Επιμελητηρίων της Γερμανίας.

Τρόπος Παρακολούθησης

LIVE e-learning

Κόστος Σεμιναρίου

Το κόστος συμμετοχής στην εκπαίδευση για το Operational Level είναι 100 € και για το Managerial Level 150 €. Το κόστος συμμετοχής στην εκπαίδευση μπορεί να καλυφθεί πλήρως από το ΛΑΕΚ.

Για όσους θέλουν να συμμετέχουν στις εξετάσεις για τη Διεθνή Πιστοποίηση ΕLA – Customer Service, το κόστος διαμορφώνεται στα 150 €. Αυτό περιλαμβάνει τη προσομοίωση εξετάσεων, τα εξέταστρα και την έκδοση πιστοποιητικού.

Επικοινωνία

Για διευκρινίσεις και εγγραφές μπορείτε να επικοινωνήσετε τηλεφωνικά στα 6977999254, 6946742009 και μέσω email στο info@projectyou.gr.

    Συμπληρώνοντας κάτωθι τα στοιχεία σας, δηλώνετε αρχικά το ενδιαφέρον σας για τη συμμετοχή σας στο σεμινάριο.

    Η εγγραφή σας θα κατοχυρωθεί με την προκαταβολή του οριζόμενου πόσου.

    Αίτηση Συμμετοχής στο Σεμινάριο

    OperationalManagerial
    Όνομα *
    Επίθετο*
    Εταιρεία
    Θέση στην εταιρεία
    Διεύθυνση
    Πόλη
    Τηλέφωνο επικοινωνίας *
    Email *

    Στοιχεία τιμολόγησης*
    ΑπόδειξηΤιμολόγιο

    *Αν επιλέξετε Απόδειξη, συμπληρώσετε μόνο το πεδίο "Διεύθυνση".

    Εταιρεία
    Αντικείμενο
    ΑΦΜ
    ΔΟΥ
    Διεύθυνση
    ΤΚ
    Πόλη
    Υπεύθυνος Επικοινωνίας
    Τηλέφωνο
    Email Αποστολής Τιμολογίου
    Ένταξη στο ΛΑΕΚ*
    ΝαιΌχι

    Τρόποι Πληρωμής

    Για τη δέσμευση της θέσης σας, θα πρέπει να καταβληθεί το ποσό συμμετοχής. Η κατάθεση μπορεί να γίνει είτε μέσω του τραπεζικού μας λογαριασμού στην Alpha Bank IBAN GR7501 4018 8018 8002 3300 00131 (Δικαιούχος projectyou ltd), είτε με τη χρήση πιστωτικής κάρτας επιλέγοντας ένα από τα ακόλουθα πακέτα.

    Εξυπηρέτηση Πελατών (Operational)

    Εξυπηρέτηση Πελατών – με συμμετοχή στις εξετάσεις πιστοποίησης (Operational)

    Εξυπηρέτηση Πελατών (Managerial)

    Εξυπηρέτηση Πελατών – με συμμετοχή στις εξετάσεις πιστοποίησης (Managerial)